Pau tu nu tot 2.2 di-d,115-kw,156cp ai?
Ti-a aparut in bord avertizarea de nivel scazut de aditiv?
Ce ai gasit tu este kit de reumplere http://www.autoteilemann.de/walker-eolys-176-80501.html
Eolys 176 e denumirea veche a acelui lichid, mai nou se numeste Infineum F7995. E acelasi lucru. (tot o chestie pe baza de uree)
Daca iti cumperi kit de reumplere iesi mult mai ieftin decat daca ai cumpara punga/perfuzia 'custom made' pentru Outlander/C-Crosser/4007 dar va trebui sa muncesti putin si anume:
1. iti cumperi manusi chirurgicale sau din alea de cauciuc pt menaj (lichidul asta pateaza foarte tare!!!)
2. desfaci capacul rezervorului de aditiv,
3. scoti punga goala (demufezi punga de pe electrovalva)
4. legi tzeava de bidonul de eolys si dai drumul la lichid in tzeava pana la robinetul din capat
5. mufezi capatul tzevii in mufa pungii goale
6. umpli incet punga astfel incat sa intre cat mai putin aer in ea.
7. daca a intrat aer in punga, o intorci cu mufa in sus si presezi punga pana ce iese aerul.
8. cand punga e plina si nu e nici aer in ea, demufezi tzeava de reumplere
9. pui punga inapoi in cutie si o mufezi la electovalva
[10.] OPTIONAL - daca tot dat jos acel rezervor, cumpara-i si un scut metalic. Exista o piesa speciala metalica ce vine peste capacul de plastic. Se vinde atat la Mitsubishi (mai nou) cat si la Peugeot/Citroen.
Daca nu vrei sa faci singur chestia asta, mergi la un service, preferabil Peugeot sau Citroen, pt ca aia sunt in tema cu tipul asta de aditiv, avandu-l pe multe tipuri de masini. Probabil ca au si lichid sub forma de kit de reumplere pe stoc.
La Mitsu e doar pe Outlanderul cu motor de Peugeot din cate stiu eu.
Ca fapt divers, cand intrebasem la un magazin de piese de kit de reumplere cu eolys, m-a auzit un taximetrist si comenta ca e scump aditivul si ca el la Peugeot baga motorina in rezervorul de aditiv, ca doar tot in rezervor ajunge, nu? :DDDDD
Rezervor Eolys Spart?
Eu sunt de parere ca daca nu e stricat ceva nu te apuca sa repari acel lucru.
Teoretic 3 litri de aditiv tin cca 120.000km, deci ~100Eur ca costa kitul ala de reumplere nu e un capat de tara la un interval asa mare de schimb/reumplere.
In teorie se pot inlatura atat FAP-ul cat si EGR-ul dar tinand cont ca ai o masina civilizata, cu care circuli mai mult pe sosea decat in offroad, nu cred ca vrei sa o transformi intr-o fumigena.
Daca FAP-ul tau e deja compromis, in loc sa-l schimbi poate fi o idee sa-l dai jos. Dar mai intai vorbeste de ex cu astia, sa vezi ce implica: http://www.anularedpf.ro/anulare-dpf-mi ... r-2-2-did/
Teoretic 3 litri de aditiv tin cca 120.000km, deci ~100Eur ca costa kitul ala de reumplere nu e un capat de tara la un interval asa mare de schimb/reumplere.
In teorie se pot inlatura atat FAP-ul cat si EGR-ul dar tinand cont ca ai o masina civilizata, cu care circuli mai mult pe sosea decat in offroad, nu cred ca vrei sa o transformi intr-o fumigena.
Daca FAP-ul tau e deja compromis, in loc sa-l schimbi poate fi o idee sa-l dai jos. Dar mai intai vorbeste de ex cu astia, sa vezi ce implica: http://www.anularedpf.ro/anulare-dpf-mi ... r-2-2-did/
M-ai induiosat extremo "masina cilivizata"da era un gand,sigur n-o si fac,doar ca am inteles ca-ti creaza ceva proBleme motorului.oBoseste prematur?deocamdata nu am proleme---ar fi una extremo,nu am demaraj in 1,2 , si mai e o chestie,cand schimB din 1-a in a 2-a ma smuceste,ai ideie ce poate fi?salutare
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 67 vizitatori