Scris: Dum Oct 07, 2007 11:23 am
Salutare,
Va supun atentiei o problema aparuta la noul outlander, care l-am achizitionat de o luna de zile.
Furtunul care alimenteaza pompa de servodirectie, cel ce pleaca din vasul in care se afla lichidul de servodirectie, este PROST montat, incat dupa o anumita perioada, exista riscul de a sta pe rola alternatorului, de la cureaua de antrenare si sa fie taiat din cauza frecarii rolei.
Acest lucru s-a intamplat la masina mea, si am ramas fara servodirectie in timp ce coboram de pe un munte, la Ranca, moment in care am intrat intr-un mic rau, varianata mai buna decat o rapa , unde am taiat si o anvelopa.
Am apelat la MAP, si au recunoscut defectul, numai ca nu doreau sa acopere toate defectiunile si cosurile provocate de acest incident.
Dupa o reclamatie facuta la Mitsubishi Europa si Tiriac auto, au acceptat sa suporte toate cheltuielile si sa skimbe tot ce a fost avariat din cauza acestei defectiuni.
Ca urmara va sfatuiesc sa verificati pozitia furtunului si eventual sa il fixati cu o brida de plastic cat mai departe de rola.
P.S. In service-ul de la Pitesti unde mi-a fost remediata defectiunea, la 2 masini Outlander care trebuiau livrate la clienti, le fixau acest furtun......
Va supun atentiei o problema aparuta la noul outlander, care l-am achizitionat de o luna de zile.
Furtunul care alimenteaza pompa de servodirectie, cel ce pleaca din vasul in care se afla lichidul de servodirectie, este PROST montat, incat dupa o anumita perioada, exista riscul de a sta pe rola alternatorului, de la cureaua de antrenare si sa fie taiat din cauza frecarii rolei.
Acest lucru s-a intamplat la masina mea, si am ramas fara servodirectie in timp ce coboram de pe un munte, la Ranca, moment in care am intrat intr-un mic rau, varianata mai buna decat o rapa , unde am taiat si o anvelopa.
Am apelat la MAP, si au recunoscut defectul, numai ca nu doreau sa acopere toate defectiunile si cosurile provocate de acest incident.
Dupa o reclamatie facuta la Mitsubishi Europa si Tiriac auto, au acceptat sa suporte toate cheltuielile si sa skimbe tot ce a fost avariat din cauza acestei defectiuni.
Ca urmara va sfatuiesc sa verificati pozitia furtunului si eventual sa il fixati cu o brida de plastic cat mai departe de rola.
P.S. In service-ul de la Pitesti unde mi-a fost remediata defectiunea, la 2 masini Outlander care trebuiau livrate la clienti, le fixau acest furtun......