Pagina 1 din 2

Scris: Dum Oct 07, 2007 11:23 am
de Dan Petcu
Salutare,

Va supun atentiei o problema aparuta la noul outlander, care l-am achizitionat de o luna de zile.
Furtunul care alimenteaza pompa de servodirectie, cel ce pleaca din vasul in care se afla lichidul de servodirectie, este PROST montat, incat dupa o anumita perioada, exista riscul de a sta pe rola alternatorului, de la cureaua de antrenare si sa fie taiat din cauza frecarii rolei.
Acest lucru s-a intamplat la masina mea, si am ramas fara servodirectie in timp ce coboram de pe un munte, la Ranca, moment in care am intrat intr-un mic rau, varianata mai buna decat o rapa , unde am taiat si o anvelopa.
Am apelat la MAP, si au recunoscut defectul, numai ca nu doreau sa acopere toate defectiunile si cosurile provocate de acest incident.
Dupa o reclamatie facuta la Mitsubishi Europa si Tiriac auto, au acceptat sa suporte toate cheltuielile si sa skimbe tot ce a fost avariat din cauza acestei defectiuni.
Ca urmara va sfatuiesc sa verificati pozitia furtunului si eventual sa il fixati cu o brida de plastic cat mai departe de rola.

P.S. In service-ul de la Pitesti unde mi-a fost remediata defectiunea, la 2 masini Outlander care trebuiau livrate la clienti, le fixau acest furtun......

Scris: Lun Oct 08, 2007 2:26 am
de Andrei_RC
Felicitari pentru faptul ca te-ai dus pana in panzele albe cu reclamatiile si nu te-ai lasat dus de nas cu astfel de "romanisme". "- Domne stii...tu ai dreptate ca noi am gresit dar plateste si tu ceva acolo!" Partea proasta e ca astfel de texte tin inca si foarte multi oameni scot bani din buzunar degeaba. (Si aici nu ma refer la M Car sau la Mtsubishi ci la modul in care sunt tratati clientii. Eu am avut mai multe meciuri cu service-urile dacia si cu vocea clientului pt masina de serviciu)
Eu sunt foarte multuit de Mitsu meu (Lancer) cu care tocmai am facut 6000 km prin Europa si s-a cumportat excelent. (Ce e drept a avut consum cam mare dar nu cred ca e el de vina )

Scris: Vin Ian 18, 2008 8:03 am
de mitzsu
:wink: Multumim !!
Ridicat capota, cascat ochii, identificat furtun, legat cu brida plastic 8)
Inca odata, multam !!

Scris: Lun Ian 21, 2008 2:29 pm
de batranu
:shock: :shock: :shock: nu se poate asa ceva!

e bine daca sunteti multumiti de masina (parca sunteti legati la ochi), daca dan petcu ajungea intr-o prapastie?
cei de la mitu au scapat ieftin doar cu remedierea masinii! pentru astfel de lucruri trebuiau platite despagubiri cu mult mai mari decat dauna in sine!

Scris: Lun Ian 21, 2008 2:48 pm
de Cristi
inconstienta...si pana la urma suntem in RO.
despagubiri se platesc doar...prea tarziu...

Scris: Lun Ian 28, 2008 12:27 am
de cris_tian
QUOTE (mitzsu):wink: Multumim !!
Ridicat capota, cascat ochii, identificat furtun, legat cu brida plastic 8)
Inca odata, multam !!




abea mi-a sosit Invite de 3 zile. m-am tot uitat dupa un furtun fixat sa nu dea in fulia aia de alternator, dar nu am vazut nimic. mie mi se pare ca toate furtunele alea stau super bine, desi nu sunt legate cu nimic.
o poza se poate?

stie careva ceva despre un zgomot metal pe metal la trecerea peste denivelari? la mine face acest zgomot pe dreapta.
multam

Scris: Joi Feb 07, 2008 12:26 pm
de pentium
Poate cineva sa imi identifice si mie vinovatul furtun?

Scris: Joi Feb 07, 2008 12:27 pm
de pentium
More...

Scris: Joi Feb 07, 2008 12:28 pm
de pentium
Even more...

Scris: Joi Feb 07, 2008 12:29 pm
de pentium
Scuze de cum am postat, dar sunt limitat de 600x600 pixeli si marime sub 200kb.
Ca altfel puneam direct pdf-ul.