Asc Off - Service Required!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Vin Mai 22, 2009 8:08 pm

Cam de o luna ma confrunt cu o problema. La fiecare pornire a motorului, sau cel tarziu dupa cateva sute de metri de drum computerul de bord ma anunta ca "ASC - Off, Service required", iar ASC-ul ramane apoi tot timpul decuplat fara sa-l mai pot recupla. Problema a aparut, de fapt, in martie, dar mi s-a intamplat o singura data - dupa ce am oprit motorul si apoi am repornit alarma a disparut. Dar, de la mijlocul lui aprilie problema a reaparut si s-a manifestat din ce in ce mai des, pana cand aceasta alarma a devenit permanenta .
Am fost de 2 ori la service-ul din orasul meu, mi-au pus masina pe tester - nimic stricat, mi-au sters din memorie erorile, sau ceva de genul asta, dar tot degeaba. De fiecare data problema a reaparut dupa cel mult o ora. A treia oara mi-au spus sa las masina la ei o zi intreaga (de dim. pana dupa amiaza la finele programului). Am lasat-o dar tot degeaba. Au dat vina pe un senzor de giratie aflat undeva sub volan si mi-au spus ca vor comanda altul si sa revin cand ma vor anunta. Nu m-au anuntat, asa ca am mers eu la ei dupa vre-o saptamana si mi-au spus ca nu au primit piesa dar sa las poimaine masina ca o sa-mi puna senzorul de pe alta masina (noua expusa in salon). "Poimaine" am fost (deci a patra oara), am lasat masina, ... degeaba. Cand m-am intors mi-au spus ca au schimbat dar se pare ca nu e buba aia. Cica s-au documentat, s-au consultat cu cei de la Bucuresti si ca ar fi de vina ceva computer "brake modulator", care costa vreo 1450 euro si ca ei nu-l au si nici nu stiu sa-l schimbe. Asa ca mi-au spus sa iau legatura peste vreo 2 zile cu cei de la RMB Cluj carora le-au spus de problema mea si, care o sa-mi comande piesa si sa ma duc la ei sa mi-o schimbe.
Dupa cele 2 zile am luat legatura cu cei de la Cluj - cu directorul lor tehnic. Nu prea parea in tema, dar dupa cateva minute de dezmeticire si-a adus aminte de subiect. Nu imi comandasera piesa si se pare ca nici nu si-au propus asta. L-am intrebat ce se intampla si daca s-a mai lovit de problema asta. Mi-a raspuns ca deloc. Mi-a zis doar sa-l las un pic sa studieze problema si sa astept ca va reveni cu un telefon. Pai, astept deja de 2 zile, si incepe weekend-ul....

S-a mai confruntat cineva cu defectiunea asta? Ce ziceti de service-urile noastre? In cat timp imi vor rezolva problema, daca mi-o vor rezolva vreo data ??
Ma gandesc sa ma adresez celor de la Mitsubishi Europe, si chiar la cei din Japonia daca le gasesc adresa, sa le spun vreo doua de dulce.... Daca nu-s in stare sa-si invete reprezentantii din service-urile din Romania sa le repare, sa nu-si mai vanda dracului masinile aici !!!!

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Vin Mai 22, 2009 10:18 pm

N-am mai auzit de problema asta, dar cu siguranta trebuie sa scrii la mitsu europa. Daca ai masina in garantie ar trebui sa o lasi la ei si sa-ti dea alta, e vorba de o problema serioasa care poate afecta siguranta ta si a celorlalti pasageri. Succes!

Avatar utilizator
diablo_666
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 08, 2008 1:14 pm

Mesaj de diablo_666 » Sâm Mai 23, 2009 2:10 am

Am avut si eu problema asta la Lancer, dar ce-i drept, dupa ce am dat cu masina intr-o groapa unde am ramas cu roata dreapta fata suspendata (sprijinit in spoiler). Am fost la service in Expozitiei unde mi-au spus si mie povestea cu senzorul de la volan, cum ca il comanda si ma cheama... evident ca nu s-a intamplat... in fine. Partea buna este ca dupa ce au sters din calculator cele 2 erori (mi-au si aratat o foaie printata cu codurile de eroare) si mi-au repozitionat bara (pentru asta au o bila alba, pentru ca nici nu mi-au facturat manopera) am plecat linistit de acolo si nu am mai avut problema. ASC-ul functioneaza OK de aproape un an de zile de la incident, si chiar daca m-ar fi chemat pentru schimbarea senzorului nu m-as mai fi dus.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Sâm Aug 15, 2009 4:10 pm

Am rezolvat problema acum o saptamana, la a doua vizita in service-ul RMB Inter-auto din Cluj.
Se pare ca cei de la service-ul din Oradea m-au mintit. Problema a fost cu senzorul de giratie din volan (este sub airbag). Era defect, nu "citea" rotirea volanului. Zic acum ca cei din Oradea m-au mintit pt ca au sustinut ca mi-au schimbat senzorul si ca nu acolo e problema. Daca ar fi recunoscut ca nu l-au schimbat ma scuteau de cel de-al doilea drum la Cluj, am fi rezolvat de prima data. Sa le fie rusine!! Dar asa, la prima vizita, cei din Cluj nu au mai verificat senzorul ci doar reinitializat si reglat. Dar degeaba, ca a durat doar 3 zile pana a reaparut mesajul de eroare.
Tin sa-i multumesc directorului tehnic Raul Rus de la RMB ca a acceptat (cei drept, numai dupa ce am facut un pic de circ) sa demonteze un senzor de pe un Outlander nou, din salon, si sa-l monteze pe masina mea, ca sa nu mai trebuiasca sa mai fac un drum de Cluj in plus. Piesa ar fi trebuit comandata, ceea ce ar fi durat cel putin 7 zile.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori