Proiect 165+ De Cai
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
Din cauza noilor jenti pe 19 masina trage de parca sta...adica foarte prost si m-am decis sa sap pe toate forumurile dupa informatii, avand in vedere ca Outlander este o masina de familie nimeni nu stie foarte multe despre ea.
In primul rand am observat intercoolerul FMIC foarte mare care nu este pe nici un fel de VW 2.0TDI.
Masina mea are kitul ralliart si as mai vrea sa-i fac inca o remapare(flash), stiti cumva ce fel de ambreiaj este? tot de vw? In ce cuplu maxim rezista daca este de mitsubishi?
Ambreiajul de VW parca tine in 400Nm...harta de la ralliart in cat urca cuplul?
In primul rand am observat intercoolerul FMIC foarte mare care nu este pe nici un fel de VW 2.0TDI.
Masina mea are kitul ralliart si as mai vrea sa-i fac inca o remapare(flash), stiti cumva ce fel de ambreiaj este? tot de vw? In ce cuplu maxim rezista daca este de mitsubishi?
Ambreiajul de VW parca tine in 400Nm...harta de la ralliart in cat urca cuplul?
Incearca aici: http://tcmturbo.ro/index.php/baza-de-da ... -outlander
Din cate am citit pe diverse forumuri, se pare ca oamenii stiu ce fac (in sensul ca nu forteaza lucrurile dincolo de limita sigurantei/fiabilitatii)
Din cate am citit pe diverse forumuri, se pare ca oamenii stiu ce fac (in sensul ca nu forteaza lucrurile dincolo de limita sigurantei/fiabilitatii)
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
QUOTE (mirceaking @ Apr 29 2009, 01:08 AM) Pai sincer am o Octavia tunata si este f f f joasa ... de asta am optat pt outlander...si chiar nu imi ajunge puterea
Sincer, nu prea inteleg faza ca din cauza rotilor de 19 masina nu mai trage?!! Ar trebui sa fie exact invers, masina e mai rigida, mai stabila, cu un moment de inertie mai mic si deci cu un comportament mai sportiv. Pt o putere mai mare trebuia sa-ti cumperi motorul de 2,2, pe care il poti resofta/remapa fara contraindicatii pana la 185/190 CP si cuplu 430 Nm. Si apropo de caii de care te plangi, eu cred ca tu ai nevoie de cuplu mai mare nu de putere. La demaraje, drifturi etc. e important cuplul nu puterea.
Sincer, nu prea inteleg faza ca din cauza rotilor de 19 masina nu mai trage?!! Ar trebui sa fie exact invers, masina e mai rigida, mai stabila, cu un moment de inertie mai mic si deci cu un comportament mai sportiv. Pt o putere mai mare trebuia sa-ti cumperi motorul de 2,2, pe care il poti resofta/remapa fara contraindicatii pana la 185/190 CP si cuplu 430 Nm. Si apropo de caii de care te plangi, eu cred ca tu ai nevoie de cuplu mai mare nu de putere. La demaraje, drifturi etc. e important cuplul nu puterea.
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori