Kit de putere pentru Outlander 2.2 HDI
Salutare,
A pus cineva pe Outlander 2.2 kit de putere? Unde se gaseste?
Am gasit urmatorul articol pe net:
(extras) Noul SUV bazat pe un Mitsubishi Outlander a primit un bodykit complet combinat cu jante de aliaj de 20′ si un kit motor ce urca puterea motorului turbo-diesel 2.2 HDI, cu inca 35 CP, la 191 CP....
A pus cineva pe Outlander 2.2 kit de putere? Unde se gaseste?
Am gasit urmatorul articol pe net:
(extras) Noul SUV bazat pe un Mitsubishi Outlander a primit un bodykit complet combinat cu jante de aliaj de 20′ si un kit motor ce urca puterea motorului turbo-diesel 2.2 HDI, cu inca 35 CP, la 191 CP....
De acord, dar face referire la una din variantele "frantuze" ale Outlander-ului:
http://www.ideo.ro/wheels/2007/11/14/ci ... muschetar/
http://www.ideo.ro/wheels/2007/11/14/ci ... muschetar/
QUOTE (jupanu @ Feb 10 2009, 10:21 PM) Salutare,
A pus cineva pe Outlander 2.2 kit de putere? Unde se gaseste?
Am gasit urmatorul articol pe net:
(extras) Noul SUV bazat pe un Mitsubishi Outlander a primit un bodykit complet combinat cu jante de aliaj de 20′ si un kit motor ce urca puterea motorului turbo-diesel 2.2 HDI, cu inca 35 CP, la 191 CP....
Din ce am gasit eu in legatura cu subiectul:
http://tcmturbo.ro/index.php/component/ ... 5-date/610
E ceva mai mic plusul de putere fata de cel din link-ul tau dar se pare (dupa diverse forumuri) ca firma e destul de serioasa.
Nu stiu, insa, daca Mitsubishi accepta modificari la motorul 2.2, n-am vazut nicaieri un punct de vedere oficial.
Iar cu solutii de "pacaleala" gen power box (pe care-l scoti cand te duci in service) n-as merge, poate face prea multe probleme.
A pus cineva pe Outlander 2.2 kit de putere? Unde se gaseste?
Am gasit urmatorul articol pe net:
(extras) Noul SUV bazat pe un Mitsubishi Outlander a primit un bodykit complet combinat cu jante de aliaj de 20′ si un kit motor ce urca puterea motorului turbo-diesel 2.2 HDI, cu inca 35 CP, la 191 CP....
Din ce am gasit eu in legatura cu subiectul:
http://tcmturbo.ro/index.php/component/ ... 5-date/610
E ceva mai mic plusul de putere fata de cel din link-ul tau dar se pare (dupa diverse forumuri) ca firma e destul de serioasa.
Nu stiu, insa, daca Mitsubishi accepta modificari la motorul 2.2, n-am vazut nicaieri un punct de vedere oficial.
Iar cu solutii de "pacaleala" gen power box (pe care-l scoti cand te duci in service) n-as merge, poate face prea multe probleme.
QUOTE (Kahn @ Feb 13 2009, 05:17 PM) Din ce am gasit eu in legatura cu subiectul:
http://tcmturbo.ro/index.php/component/ ... 5-date/610
E ceva mai mic plusul de putere fata de cel din link-ul tau dar se pare (dupa diverse forumuri) ca firma e destul de serioasa.
Pot sa va spun despre TCM Turbo, fara sa intentionez sa le fac reclama, ca sunt seriosi si ca fac treaba buna. Din cate stiu eu, baietii au pregatire profesionala in domeniu si au ceva experienta in resoftarea motoarelor diesel. Eu am facut resoftare la ei la un Lancer 2.0 DI-D si pot sa spun ca sunt mai mult decat multumit de rezultat.....detalii
Cat despre pozitia oficiala a celor de la Mitsubishi: bineinteles ca ei nu sunt de acord sa se umble la softul masinii......
Sper ca informatiile oferite sa va fie de folos...........
http://tcmturbo.ro/index.php/component/ ... 5-date/610
E ceva mai mic plusul de putere fata de cel din link-ul tau dar se pare (dupa diverse forumuri) ca firma e destul de serioasa.
Pot sa va spun despre TCM Turbo, fara sa intentionez sa le fac reclama, ca sunt seriosi si ca fac treaba buna. Din cate stiu eu, baietii au pregatire profesionala in domeniu si au ceva experienta in resoftarea motoarelor diesel. Eu am facut resoftare la ei la un Lancer 2.0 DI-D si pot sa spun ca sunt mai mult decat multumit de rezultat.....detalii
Cat despre pozitia oficiala a celor de la Mitsubishi: bineinteles ca ei nu sunt de acord sa se umble la softul masinii......
Sper ca informatiile oferite sa va fie de folos...........
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Deci pana la urma a facut cineva remap la motorul de 2.2 l ?
Am vazut pe un site detalii referitoare la un Peugeot 4007 de la 156 la 184 CP si cuplul de la 380 la 410 Nm..pare interesant
La fosta mea masina Opel Astra 1.7 cdti 100 Cp ( 280 Nm ) i-am facut remap la 11.000 Km pana la 130 Cp ( 305 Nm ) si diferenta a fost sesizabila: mult mai nervoasa si consumul a scazut cu cca 0.5 l/100 Km.Actualmente masina are 80.000 km si se comporta impecabil..nu am avut nici cea mai mica problema la motor sau turbina insa am incercat sa respect regulile de baza ale condusului unui diesel : lasat la relanti cca 1 min dupa o forja prelungita, fara talpa sub 1800 Rpm, schimbat viteze doar dupa 2800-3000 Rpm (exceptie doar cand era motorul rece )
Avand in vedere experienta anterioara sunt mai mult decat tentat sa fac un astfel de remap insa as vrea sa aud ceva pareri..
Am vazut pe un site detalii referitoare la un Peugeot 4007 de la 156 la 184 CP si cuplul de la 380 la 410 Nm..pare interesant
La fosta mea masina Opel Astra 1.7 cdti 100 Cp ( 280 Nm ) i-am facut remap la 11.000 Km pana la 130 Cp ( 305 Nm ) si diferenta a fost sesizabila: mult mai nervoasa si consumul a scazut cu cca 0.5 l/100 Km.Actualmente masina are 80.000 km si se comporta impecabil..nu am avut nici cea mai mica problema la motor sau turbina insa am incercat sa respect regulile de baza ale condusului unui diesel : lasat la relanti cca 1 min dupa o forja prelungita, fara talpa sub 1800 Rpm, schimbat viteze doar dupa 2800-3000 Rpm (exceptie doar cand era motorul rece )
Avand in vedere experienta anterioara sunt mai mult decat tentat sa fac un astfel de remap insa as vrea sa aud ceva pareri..
Si pe mine m-ar interesa.
Eu nu prea am timp, dar poate careva dintre voi ar putea cauta pe forumuri si contacta un specialist in remapari cum ar fi de exemplu Doc ale carui lucrari le-am vazut descrise mai demult pe Softpedia, in jurnalele de bord la mai multe tipuri de auto, inclusiv SUV-uri (de ex. Santa Fe care are tot un motor de 2,2).
Eu nu prea am timp, dar poate careva dintre voi ar putea cauta pe forumuri si contacta un specialist in remapari cum ar fi de exemplu Doc ale carui lucrari le-am vazut descrise mai demult pe Softpedia, in jurnalele de bord la mai multe tipuri de auto, inclusiv SUV-uri (de ex. Santa Fe care are tot un motor de 2,2).
alex167: pentru Oradea consulta www.autoperform.ro si ia legatura cu Alex Abrudan, sigur te poate ajuta (chiar daca motorizarea nu apare in lista). Pentru Timisoara/Arad, va pot servi eu.
QUOTE (alex167 @ Sep 7 2009, 02:16 PM) Si pe mine m-ar interesa.
Eu nu prea am timp, dar poate careva dintre voi ar putea cauta pe forumuri si contacta un specialist in remapari cum ar fi de exemplu Doc ale carui lucrari le-am vazut descrise mai demult pe Softpedia, in jurnalele de bord la mai multe tipuri de auto, inclusiv SUV-uri (de ex. Santa Fe care are tot un motor de 2,2).
Iata ce am gasit eu.
Foarte interesant, nu trebuie facuta nici o modificare la masina nici macar software. Cei de la service n-au cum sa-si dea seama ( scoti device-ul inainte de a te duce la ei este reversibila povestea) si ramii si cu garantia
cresterea de putere si cuplu este impresionanta( cel putin asa pare). O incearca careva
http://www.racechip.de/racechip-angebot ... anguage=en
Numai bine
Eu nu prea am timp, dar poate careva dintre voi ar putea cauta pe forumuri si contacta un specialist in remapari cum ar fi de exemplu Doc ale carui lucrari le-am vazut descrise mai demult pe Softpedia, in jurnalele de bord la mai multe tipuri de auto, inclusiv SUV-uri (de ex. Santa Fe care are tot un motor de 2,2).
Iata ce am gasit eu.
Foarte interesant, nu trebuie facuta nici o modificare la masina nici macar software. Cei de la service n-au cum sa-si dea seama ( scoti device-ul inainte de a te duce la ei este reversibila povestea) si ramii si cu garantia
cresterea de putere si cuplu este impresionanta( cel putin asa pare). O incearca careva
http://www.racechip.de/racechip-angebot ... anguage=en
Numai bine
Motorul si electronica sunt la fel ca pe C-Crosser?
Daca da, ar fi varianta Superchips.
Citroen
C-Crosser 2.2 HDI 156 Bhp
Marca: Citroen
Combustibil: Diesel
Model: C-Crosser 2.2 HDI 156 Bhp
An: 2007 -
Putere Originala: 156 Cp
Putere Superchips: 175 Cp
Cuplu original: 380 Nm
Cuplu Superchips: 405 Nm
Pret: 450 Euro
Grafic Putere: Deschide PDF grafic putere
Daca da, ar fi varianta Superchips.
Citroen
C-Crosser 2.2 HDI 156 Bhp
Marca: Citroen
Combustibil: Diesel
Model: C-Crosser 2.2 HDI 156 Bhp
An: 2007 -
Putere Originala: 156 Cp
Putere Superchips: 175 Cp
Cuplu original: 380 Nm
Cuplu Superchips: 405 Nm
Pret: 450 Euro
Grafic Putere: Deschide PDF grafic putere
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori