OUTLANDER 2022 PHEV

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

OUTLANDER 2022 PHEV

Mesaj de radu-lancer » Joi Oct 28, 2021 12:32 pm

(video) Premieră: Noul Mitsubishi Outlander PHEV
Compania Mitsubishi a ales această zi de octombrie pentru a introduce noua generaţie Outlander PHEV. Versiunea plug-in hybrid a modelului renumit va fi disponibilă din decembrie în Japonia, ulterior în Australia și Noua Zeelandă în prima jumătate a anului 2022 și apoi în America de Nord în a doua jumătate a anului 2022. Planuri pentru lansare în Eurasia deocamdată nu se cunosc.


Caracteristici cheie:

Noua versiune PHEV nu se deosebeşte practic cu nimic la capitolul design exterior și interior faţă de modelul standard. Singurele excepții sunt portul de încărcare de pe aripa frontală dreapta şi emblemele cu inscripția Plug-in Hybrid EV. Lungimea caroseriei îi este de 4.710 mm, ampatamentul – 2.705 mm. Garda la sol variază între 195-200 mm în funcție de dimensiunea roților.
În cabină, se atrage atenția asupra graficii modificate a panoului de bord digital, care arată informaţii despre starea sistemului, rezerva de putere, autonomia electrică, etc.
Anterior modelul nu era disponibil în format cu şapte locuri pentru pasageri, însă acum, datorită designului reproiectat al bateriei şi unificării motorului posterior cu unitatea sa de control, se poate comanda cu numărul maxim de scaune!

Hibridul a păstrat componentele folosite anterior, însă întreg sistemul de propulsie a fost modernizat, în loc să fie împrumutat cel numit e-Power de la Nissan. La bază are în continuare motorul 4B12 pe benzină natural aspirat de 2.4 litri, care funcţionează pe baza ciclului Atkinson. Puterea sa însă a crescut nesemnificativ de la 128 la 133 CP/195 Nm.

În mod obişnuit, doar motoarele electrice trimit puterea la roţi direct, în timp ce benzinarul funcţionează doar ca generator de energie electrică pentru ele. Însă la viteze mai mari sistemul electronic al maşinii închide ambreiajul şi motorul pe benzină se conectează la roţile frontale printr-o cutie de viteze simplă cu o singură treaptă (raport de transmisie 3,431:1), ajutând motoarele electrice. Consumul mediu declarat de combustibil este de 6.2 l/100 km în ciclul WLTC.

Dar mai importante sunt agregatele electrice care au devenit mai performante: cel de pe puntea frontală are acum 116 CP şi 255 Nm în loc de 82 CP/195 Nm, iar cel de pe puntea posterioară 136 CP şi 195 Nm în loc de 90 CP şi 137 Nm!

Şi capacitatea bateriei electrice litiu-ion de sub podea a crescut de la 13.8 la 20 kWh, astfel că autonomia se poate ridica până la 87 de km (83 km dacă se aleg roţi cu jante la 20 inci), ciclu WLTC. Tensiunea sa de funcţionare a crescut de la 300 la 350 de volţi. O încărcare completă a bateriei și a rezervorului de benzină ar trebui să fie suficientă pentru 12 zile de autonomie.

Unitatea de antrenare a motorului frontal este nou echipată cu o funcție de amplificare (booster) care sporește forța de antrenare prin creșterea alimentării cu tensiune a motorului frontal, în același timp sporind consumul de energie electrică prin creșterea eficienței generatorului. Instalarea unității de control în exteriorul habitaclului a ajutat, de asemenea, la eliminarea zgomotului de înaltă frecvență pentru o liniște superioară.

Modul inovator de conducere cu o pedală, recent adăugat, face posibilă accelerarea și decelerarea doar prin controlul pedalei de accelerație. Pedala de accelerație singură poate exercita o forță de frânare adecvată, fără a fi nevoie de apăsat cea dedicată frânei la decelerare, astfel încât șoferii se pot concentra asupra direcției și să se simtă mai sigur pe suprafețele alunecoase, reducându-se şi oboseala cauzată de comutarea pedalelor.

Sistemul integrat de control al dinamicii vehiculului Super-All Wheel Control (S-AWC), bazat pe un sistem 4WD cu două motoare, are o nouă funcție Active Yaw Control (AYC). Acest lucru permite sistemului să distribuie optim puterea către roțile din față și din spate în funcție de condițiile de drum și de condus, în timp ce vectorizarea cuplului prin controlul frânelor de pe roțile din stânga și din dreapta este posibilă acum atât pentru cele frontale, cât şi posterioare. Acest lucru face posibilă extragerea performanțelor maxime din toate cele patru roţi într-un mod mai echilibrat, oferind o manevrabilitate fidelă intenției șoferului și o stabilitate ridicată de funcționare.

Pot fi selectate șapte moduri de conducere, în funcție de condițiile suprafeței drumului și de stilul de condus: Normal, Tarmac, Gravel, Snow, Mud, Power şi Eco.

Noul Outlander PHEV este echipat cu tehnologia evoluată de asistență a șoferului MI-PILOT. Sistemul de control integrează Adaptive Cruise Control (ACC) și Lane Keep Assist (LKA) pentru a ajuta șoferul să mențină distanța dintre vehicule, menținând în același timp centrul benzii. De asemenea, detectează indicatoare de limită de viteză și ajustează automat viteza setată în consecință. MI-PILOT cu Navi-link utilizează datele din hărți pentru a ajusta automat viteza vehiculului, după cum este necesar, în funcție de curbe, bifurcări și alte circumstanțe de pe autostrăzi. De asemenea, vehiculul poate porni automat în aproximativ 30 de secunde de la oprirea în trafic, atenuând oboseala șoferului pe autostradă.

Mitsubishi Connect este adoptat pentru mai multă siguranță, securitate și confort la volan. Utilizatorii pot accesa cu ușurință asistența de urgență, pot verifica distanța parcursă cu energia din baterie, pot seta timpii de încărcare și alertele pentru a evita uitarea încărcării și pot afișa poziționarea vehiculului parcat pe hărțile aplicației pentru smartphone pentru a vedea unde se află. Mitsubishi Connect are și o funcție de control parental care trimite notificări cu privire la starea de conducere a vehiculului.

Printre altele: rezervorul de benzină are un volum mărit de la 45 la 56 de litri; în habitaclu au apărut două prize de uz casnic de standard japonez (100 volți, 1500 wați) pentru conectarea aparatelor electrice, iar în caz de dezastre naturale maşina poate servi drept o centrală electrică pentru alimentarea cu energie; cu padelele din spatele volanului se poate regla gradul de recuperare (cinci niveluri); greutatea maşinii este de cel puţin 2.010 kg.

Noul Outlander PHEV costă în Japonia de la 35.000 de euro.

După ce modelul PHEV a fost adăugat la generația anterioară în Japonia din 2013, fiind lansat ulterior succesiv în regiuni precum Europa, Oceania, America de Nord și ASEAN, a devenit lider în categoria PHEV, fiind vândute aproximativ 290.000 de unități până în prezent.
https://autoblog.md/video-premiera-noul ... nder-phev/
Fişiere ataşate
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_65.jpg
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_65.jpg (449.32 KiB) Vizualizat de 2241 ori
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_63.jpg
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_63.jpg (123.47 KiB) Vizualizat de 2241 ori
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_24.jpg
New-2021-Mitsubishi-Outlander-PHEV-jp-spec_24.jpg (570.38 KiB) Vizualizat de 2241 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori