Pagina 1 din 1

Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv

Scris: Sâm Mai 30, 2020 2:02 pm
de Zozozo007
Salut. Dacă ma poate ajuta cineva cu o eroare la filtrul de particule P2463 DPF soot accumulation stare active și P0420 catalist deterioration stare active. Mașina nu trece de 3000 tpm și 80 km/h. Are 200000 mii km. Regenerarea nu o face. Nu are putere deloc. Sa fie filtrul de particule atât de înfundat sa nu își mai poată face regenerarea?

Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv

Scris: Mie Iun 03, 2020 5:34 pm
de spinner
Cam asa pare. ai incercat regenerarea fortata cu mut3 sau cu vreun tester generic?
De regula cele generice nu comunica foarte bine cu Mitsubishi.In concluzie, mergi la reprezentanta sau la un service care are mut3, incearca sa fortezi regenerarea, indeplinind evident parametrii pentru regenerare (motor cald, clima oprita, combustibil peste 50%)
Daca esueaza, atunci ai 3 variante: inlocuiesti dpf-ul, anulezi dpf-ul sau cureti mecanic dpf-ul.
Spor!

Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv

Scris: Vin Iun 12, 2020 11:25 am
de Zozozo007
Mersi pentru răspuns. Regenerare forțată am încercat(dar nu la reprezentanta) și nu își mai face.
Curățare la Odorheiu Secuiesc a făcut cineva?
Am înțeles ca sunt cei mai buni.
Dacă îl anulez fizic și Soft ce probleme poate apărea? A făcut cineva la modelul acesta?

Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv

Scris: Vin Iun 12, 2020 11:53 am
de Zozozo007
Motorul acesta de 2268 cc și 177 cp are punga de aditiv(eolis) ??Ma gândesc ca este gol și de aceea nu își mai face regenerarea

Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv

Scris: Lun Iun 15, 2020 3:02 pm
de moscu007
Îmi cer scuze că pun o întrebare pe această cale dar nu mă prea pricep altcumva să postez o temă nouă.
Întrebarea pentru membrii forumului este dacă sonda lambda poate influența frecvența de regenerare a DPF la un Mitsubishi Outlander MK2 din 2011 diesel de 184cp cu 200.000km. S-a schimbat filtrul DPF cu unul aftermarket din UK, s-a efectuat resoftare, s-au schimbat senzorii de presiune și cu toate astea DPF intră in regenerare la 60-80km. Mulțumesc anticipat pentru orice răspuns sau idee! Toate cele bune!

Re: Salut. DFP înfundat outlander 2.2 130kv

Scris: Lun Iul 13, 2020 3:31 pm
de Extremero
Zozozo007 scrie:
Vin Iun 12, 2020 11:53 am
Motorul acesta de 2268 cc și 177 cp are punga de aditiv(eolis) ??Ma gândesc ca este gol și de aceea nu își mai face regenerarea
Motorul de 2268cc/177cp nu are rezervor de aditiv.
Doar cel de 2179cc/156cp de provenienta PSA foloseste eolys pt regenerare.

Regenerarea fortata ai incercat-o cu interfata MUT3 (Mitsubishi) sau cu altceva mai generic?