LUMINI DE ZI
Danyutz, sa incerc sa-ti explic cum e la Outlander:
luminozitatea radio/cd-ului se diminueaza cand actionezi luminile manual (adica, atunci cand vrei sa le aprinzi tu ziua, ca e obligatoriu pe dn-uri);
in schimb, cand setezi luminile pe AUTO (deci, cand ele se aprind pt. ca e noapte afara), luminozitatea ramane intacta.
Cu alte cuvinte... e vice-versa . Nici vorba sa te orbeasca, pur si simplu noaptea il vezi si ziua nu.
luminozitatea radio/cd-ului se diminueaza cand actionezi luminile manual (adica, atunci cand vrei sa le aprinzi tu ziua, ca e obligatoriu pe dn-uri);
in schimb, cand setezi luminile pe AUTO (deci, cand ele se aprind pt. ca e noapte afara), luminozitatea ramane intacta.
Cu alte cuvinte... e vice-versa . Nici vorba sa te orbeasca, pur si simplu noaptea il vezi si ziua nu.
Salut.
Am rezolvat problema cu luminile de zi la Outlander.
Pe mine ma deranja faptul ca uitam comutatorul pe auto si cand ieseam din Bucuresti uitam sa aprind luminile.
Asa ca am pus un modul DRL luat din Romania. Nu vreau sa fac reclama deci detalii pe privat.
Dupa pornirea motorului cand tesiunea pe baterie creste peste o anumita valoare porneste modulul.
Aprinde faza lunga la 40% intensitate. daca se aprind pozitiile, faza scurta sau se dau "flash-uri" modulul se stinge instantaneu.
Eu sunt foarte multumit.
Practic acuma las pe auto si nu imi mai bat capu cu luminile.
Al doilea plus: nu se mai diminueaza iluminarea radioului. Acuma cat de cat se vede ceva pe afisaj.
Pun si 2 poze cu masina.
[attachment=22051:11.jpg]
[attachment=22052:12.jpg]
Am rezolvat problema cu luminile de zi la Outlander.
Pe mine ma deranja faptul ca uitam comutatorul pe auto si cand ieseam din Bucuresti uitam sa aprind luminile.
Asa ca am pus un modul DRL luat din Romania. Nu vreau sa fac reclama deci detalii pe privat.
Dupa pornirea motorului cand tesiunea pe baterie creste peste o anumita valoare porneste modulul.
Aprinde faza lunga la 40% intensitate. daca se aprind pozitiile, faza scurta sau se dau "flash-uri" modulul se stinge instantaneu.
Eu sunt foarte multumit.
Practic acuma las pe auto si nu imi mai bat capu cu luminile.
Al doilea plus: nu se mai diminueaza iluminarea radioului. Acuma cat de cat se vede ceva pe afisaj.
Pun si 2 poze cu masina.
[attachment=22051:11.jpg]
[attachment=22052:12.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- 12.jpg (111.47 KiB) Vizualizat de 7657 ori
-
- 11.jpg (104.92 KiB) Vizualizat de 7669 ori
QUOTE (eco_ionut @ Mar 5 2015, 07:04 PM) ...
Asa ca am pus un modul DRL luat din Romania. Nu vreau sa fac reclama deci detalii pe privat.
Dupa pornirea motorului cand tesiunea pe baterie creste peste o anumita valoare porneste modulul.
Aprinde faza lunga la 40% intensitate. daca se aprind pozitiile, faza scurta sau se dau "flash-uri" modulul se stinge instantaneu.
...
Te rog da-mi si mie detalii ale sistemului pus de tine.
Nu reusesc sa-ti dau PM, primesc eroarea
"This message can not be sent because the recipient has their personal messenger disabled or they are in a member group not allowed to use the personal messenger.
This personal message has not been sent"
Asa ca am pus un modul DRL luat din Romania. Nu vreau sa fac reclama deci detalii pe privat.
Dupa pornirea motorului cand tesiunea pe baterie creste peste o anumita valoare porneste modulul.
Aprinde faza lunga la 40% intensitate. daca se aprind pozitiile, faza scurta sau se dau "flash-uri" modulul se stinge instantaneu.
...
Te rog da-mi si mie detalii ale sistemului pus de tine.
Nu reusesc sa-ti dau PM, primesc eroarea
"This message can not be sent because the recipient has their personal messenger disabled or they are in a member group not allowed to use the personal messenger.
This personal message has not been sent"
Eu am un Lancer classic (ce nu e prevazut din fabrica cu lumini de zi), dar am gasit pe niste forum-uri cum se activeaza aceasta functie.
In cazul meu a fost simplu la o mufa de sub torpedo am mutat un fir (din pozitia 7 la pozitia 8 parca) si in concluzie am obtinut urmatoarele:
pozitia manetei ce actioneaza luminile fiind pe off la rotirea cheiei in pozitia on se aprind farurile pe faza scurta, dupa care daca rotesc in pozitia start se sting timp de cateva secunde (cat timp porneste motorul astfel incat de la socul electric sa nu se arda becurile) dupa care se reaprind farurile pe faza scurta.
In timpul functionarii motorului (maneta ce actioneaza farurile fiind pe off) ard farurile pe faza scurta, luminile din bord dar ceasul nu este iluminat (se vede foarte bine pe timp de zi).
La actionarea manetei de lumini pentru aprinderea pozitiei se sting farurile, ramanand aprinsa doar pozitia.
La actionarea manetei pe faza scurta se aprind farurile pe faza scurta fara (se realizeaza si iluminarea ceasului)
Cea mai interesanta chestier este ca avand aceasta functie pot sa dau flash-uri fara sa fiu nevoit sa actionez maneta de 2 ori cum faceam pana acum ci o singura data (nu ramaine blocat pe faza lunga).
Sper ca am fost destul de explicit in explicatii.
Concluzia e ca din moment ce exista o astfel de functie pe Lancer classic, ar trebui sa existe si pe celelalte modele.
In cazul meu a fost simplu la o mufa de sub torpedo am mutat un fir (din pozitia 7 la pozitia 8 parca) si in concluzie am obtinut urmatoarele:
pozitia manetei ce actioneaza luminile fiind pe off la rotirea cheiei in pozitia on se aprind farurile pe faza scurta, dupa care daca rotesc in pozitia start se sting timp de cateva secunde (cat timp porneste motorul astfel incat de la socul electric sa nu se arda becurile) dupa care se reaprind farurile pe faza scurta.
In timpul functionarii motorului (maneta ce actioneaza farurile fiind pe off) ard farurile pe faza scurta, luminile din bord dar ceasul nu este iluminat (se vede foarte bine pe timp de zi).
La actionarea manetei de lumini pentru aprinderea pozitiei se sting farurile, ramanand aprinsa doar pozitia.
La actionarea manetei pe faza scurta se aprind farurile pe faza scurta fara (se realizeaza si iluminarea ceasului)
Cea mai interesanta chestier este ca avand aceasta functie pot sa dau flash-uri fara sa fiu nevoit sa actionez maneta de 2 ori cum faceam pana acum ci o singura data (nu ramaine blocat pe faza lunga).
Sper ca am fost destul de explicit in explicatii.
Concluzia e ca din moment ce exista o astfel de functie pe Lancer classic, ar trebui sa existe si pe celelalte modele.
Scuze ca raspund cu intarziere dar am avut ceva probleme cu logarea. Am inteles ca am fost singurul. Modulul l-am luat de la Cristi Streulea de pe turorialelogan.ro. Eu l- am luat in urma cu 1 an jumate si l-am avut pe un golf pana acuma. Daca vreti sa comandati specificati ca nu aveti bec H4. In rest chinuiala mare cu accesul la fire in spatele farului. La mine a durat cam 30 min. Daca sunteti din Bucuresti putem sa ne vedem sa va ajut. Eu sunt multumit.
Sincer, daca gasiti si la Outie functia asta cred ca renunt la modul. Si eu prefer sa am totul stock.
Sincer, daca gasiti si la Outie functia asta cred ca renunt la modul. Si eu prefer sa am totul stock.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori