am cumparat un jaf nou?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
peter_ms
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 31, 2008 1:17 pm

Mesaj de peter_ms » Vin Oct 31, 2008 1:28 pm

posed un mitsu outlander fabricatie 2008 din iulie 2008
dupa 20000 km nivelul uleiului a scazut foarte mult, a sesizat si comp de bord
l-am dus la service , dupa revizie am mai mers cu masina 2000 de km si uleiul iar e la minim.
la service am primit info contradictorii
in afara de asta zornaie bordul, trepideaza geamurile din spate, zgomot la motorr
mentiune. nu-l am folosit offroad si nici nu-l turez mai mult de 2500, rar peste 3000.
imediat consuma mai mult ulei ca motorina!
cesa fac ? sa umblu cu galetusa de ulei dupa mine si s verific uleiul la fiecare benzinarie cand ma ducla o conferinta internationala?
am mai avut masini noi, dar numai la reviziile periodice trebuiau duse..... regret ca l-am cumparat si am dat pe el 34000 euro, daca as fi vrut un jaf o gaseam mai ieftin

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Vin Oct 31, 2008 2:14 pm

Parerea mea e ca ai avut ghinion... incearca la un alt service pentru ca se pare la cel care ai fost tu baietii nu-si prea fac treaba ... cat despre trepidare geamuri... zornaid de bord ... samd... nu pot sa ma pronunt...

Avatar utilizator
peter_ms
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 31, 2008 1:17 pm

Mesaj de peter_ms » Vin Oct 31, 2008 11:22 pm

si despre consumul de ulei de 1l pe 2000 de km folosind masina in conditii foarte normale si cu grija ce parere ai?

Avatar utilizator
ruhtra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 12, 2008 10:49 am

Mesaj de ruhtra » Vin Oct 31, 2008 11:49 pm

:-D exact acelasi lucru l.am gandit si eu cand am luat outlanderul asta nou ....fac pariu ca ai motorul de la vw....daca da ..stai linistit , pe la 30000km ..se mai potoleste cu uleiul ..pana atunci insa ...sfatul meu ..eu asta am facut ..bidonul cu ulei in portbagaj ...loc ii gasesti mai greu .. :-D ..daca ai luato si cu subwoofer ..nu prea ai spatiu de depozitare ...asa ca ..din anumite puncte de vedere ..nu prea face banii..dar din altele ..e bine ...
oricum ..sfatul emu ..max 1 an ..si gata ..ca deja scartaie bordul ... :-D ...si la mine

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Lun Noi 03, 2008 1:17 pm

@peter_ms, imi pare sincer rau pentru problemele tale. Cred ca motorul VW a fost o alegere proasta pentru Outlander, stiute fiind problemele acestuia - nu numai cu consumul de ulei, dar si cu puterea oarecum insuficienta pt. Mitsu.
Totusi, nu e singurul motor consumator de ulei, scurte vizite pe forumurile Honda sau BMW te vor mai linisti...
In legatura cu celelalte... probabil, pe fondul necazurilor pe care ti le pricinuieste acest motor, ai tendinta sa fii mai sever in aprecierea masinii. Nu contest, e posibil - ca la orice masina - sa apara zgomote de vibratie deranjante, dar acestea sunt cazuri care, la Outlander, apar intr-un procentaj destul de mic. M-am informat destul de mult asupra modelului, inainte sa-l cumpar (va recomand tuturor: http://townhall-talk.edmunds.com/WebX?e ... =Outlander) si nu am gasit plangeri sustinute despre "greieri" (cu exceptia celui cunoscut si rezolvat al oglinzii de pe partea soferului). Din experienta personala nu pot vorbi, inca, deoarece masina mea este prea noua (cca.1200 km), dar promit sa va tin la curent. Tot ce pot zice, deocamdata, este ca sunt extrem de multumit de 2.2-ul PSA - are un comportament atat de sportiv si de placut, incat i-as ierta cu usurinta cativa greieri :-) (si asta, in cazul in care sistemul audio nu i-ar acoperi cu totul).
Cred, totusi, ca o parte dintre nemultumirile tale - cele cu zgomotele - se pot rezolva cu putina atentie intr-un service. In ceea ce priveste motorul, se pare ca "timpul le rezolva pe toate" dar, probabil, un service competent te poate ajuta ceva mai devreme (btw, daca tot esti din Targu-Mures, de ce nu incerci in Ungaria?).

As mai avea ceva de adaugat, cu titlu general (scuze pt. off-topic, poate ar merita facut unul separat): atmosfera acestui forum este prea pesimista! Se posteaza relativ putin, iar cei care o fac, o fac mai mult pentru a semnala probleme. E pacat, pentru ca Outlander e o masina mult mai buna dacat rezulta de aici si cred sincer ca ar merita ceva mai mult entuziasm! Va dau ca exemplu forumul Honda (hondafan.ro), veti vedea o atitudine cu adevarat pozitiva fata de CRV, de exemplu, care nu este cu nimic mai buna decat Outlander. Si, credeti-ma, atitudinea asta "prinde" atat de tare, incat mi-au trebuit 4-5 luni ca sa ma desprind de obsesia de a cumpara CRV, cu toate ca facusem 2 test-drive-uri si nu eram chiar multumit de masina! Bravo lor, creaza un curent de opinie favorabil si isi vor revinde masinile mai bine, cand va fi cazul, in timp ce Mitsu se vinde greu chiar si noua din cauza "renumelui" prost! Uitati-va, va rog, pe diverse forumuri si veti vedea ca, de multe ori, Outlander-ul este exclus din optiuni de cumparare sau versus-uri exact pe motivul ca: "am citit pe forumul lor si se pare ca are probleme" :-(
Ar mai fi de comentat si relativa incapacitate a Mitsubishi de a-si promova masinile printre ziaristii auto influenti (din toata lumea), fata de "eforturile" pe care le fac Toyota si Honda in acest sens (am citit tot felul de manipulari in teste comparative! Poate cel mai exemplificativ este unul - nu-l mai gasesc acum - care testeaza in slalom mai multe suv-uri si Outlander iese primul cu 63.8 mph, iar CRV al doilea cu 62.5 mph; la concluzii insa, CRV este creditat cu "comportament exceptional in viraje", in timp ce Outlander este doar "suficient de stabil" . Iar la capitolul comfort, Mitsu este depunctat constant pentru spatiul mic al celui de-al 3-lea rand de scaune, desi este comparat cu suv-uri care nu au decat 5 locuri!). Dar asta, deja, e alta discutie...
In concluzie, sper sa nu supar pe nimeni pe aici, dar as propune administratorilor sa re-organizeze putin lucrurile astfel incat si cei multumiti de masina lor sa fie stimulati sa posteze. Nu stiu, poate Problemele ar trebui sa aiba o rubrica separata (cum este pe foarte multe forumuri), poate ar trebui inventate rubrici in care user-ii sa-si prezinte masinile si comportarea acestora in timp, probabil ar fi bine de separat Outlander-ul vechi (care a avut, intr-adevar, mai multe probleme de fiabilitate) de Outlander-ul nou (care este cu totul alt concept), poate chiar si diferenta dintre motorizarile VAG si PSA ar trebui demarcata cumva (pentru ca aceasta diferenta influenteaza destul de mult, se pare, comportamentul masinii si perceptia asupra ei). Sunt convins ca mai sunt si alte idei, eu ma opresc aici, deocamdata.
Numai bine tuturor!

Avatar utilizator
pentium
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Ian 11, 2008 1:06 am

Mesaj de pentium » Mar Noi 04, 2008 12:23 pm

Cred ca si userii de Mitsu vs other_brands sunt tare diferiti.
Chiar cred ca cei de Mitsu sunt mult mai activi, isi conduc masinile mai mult si nu au de multe ori timp sa stea la palavrageli.
Pe de alta parte Mitsu chiar este o marca veche si deosebita.
Ar merita mai multa atentie si respect decat primeste.
Din cate am vazut eu, este o alegere "cultivata".
Nu prea am auzit de oameni care si-au luat Mitsu la un impuls de moment.
Acum ma intorc la ale mele. Am o firma de condus vezi, ce spuneam? )

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Mar Noi 04, 2008 1:48 pm

Da, asa e Din pacate, nici eu nu stau prea bine cu timpul...
Ma gandesc, totusi, ca si asta tine de management - sa-ti ridici (sau, macar, intretii) valoarea "activelor" (desi, pentru unii, masina e un "pasiv" )
Asta tine mult de imagine, care, in societatea noastra suprasaturata de imagini, trebuie nitel promovata ca sa iasa in fata!
Posesori de Logan, Skoda sau VW (nu am nici o intentie ironica, sunt cele mai vandute marci, la noi) profita din plin de aceasta imagine: valoare buna de revanzare, piese si accesorii pe toate drumurile, posesori fericiti (ca nu au indoieli :wink:), etc.
Bine, nu ca mi-as dori ca Mitsu sa devina o masina de "mase", dar mi-ar placea sa stiu ca nu am pierdut chiar jumatate din valoarea ei in 2 ani :cry:
Si nu m-ar deranja nici daca am deveni suficient de multi posesori, incat sa devina o afacere si pentru dealerii de cauciucuri sa ne aduca acele damn f...ing unusual sizes de care avem nevoie

Avatar utilizator
peter_ms
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 31, 2008 1:17 pm

Mesaj de peter_ms » Joi Noi 06, 2008 1:55 pm

FANTASTIC!
Am luat-o masina din service, acum facem o proba sa vedem cat ulei papa la 1000 de km...
La service au reparat, zgomotul care era nu mai e... sunt insa altele noi din cauza bordului bine reasamblat , un picut l-a zgariat , un picut l-a sifonat .. arata ca dupa razboi dar l-a dat cu silicon sa luciasca frumos zgarieturile si valurile. Antena de radio nu l-a montat bine , asta am observat dupa, am revenit la service si cu mare prudenta l-a desfacut iar bordul, acu pot asculta si muzica de la radio. Oare ce nu mai au facut bine?
Tre` sa fiu foarte fericit .. nu e asa?

Avatar utilizator
Vibe
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Oct 23, 2008 10:54 am

Mesaj de Vibe » Joi Noi 06, 2008 2:00 pm

Scuza-ma ca te intreb ... tu nu esti roman?

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Joi Noi 06, 2008 4:29 pm

QUOTE (Vibe)Scuza-ma ca te intreb ... tu nu esti roman?

Se pare ca nu e :-) , dar nu cred ca are importanta, omul e necajit si incearca sa gaseasca putina intelegere. Oricum, important e ca "mesterii" care s-au ocupat de masina lui par a fi, dupa arta improvizatiei descrisa, romani neaosi. Pacat - si doar ti-am recomandat, peter_ms, sa faci un drum pana la un service din Ungaria... Sau (ca sa nu fiu acuzat de generalizari) macar la un service bun de la noi, mai sunt si din astea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori