Pregatirea de iarna...

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Joi Ian 07, 2010 9:51 pm

Oo! Ai avut curaj, mai bine zis "cohones" sa-ti pui chinezarii pe masina. Desi am auzit lucruri bune despre Nankang, eu nu prea as avea curajul sa-mi incalt masina cu asa ceva, tinand cont si de stilul meu de condus cam sportiv. Dar pe uscat cum se comporta? La viteze mari le-ai pus la incercare? Franarea cum e?
Eu am fost cel cu expresia "rahitic" pt. ca ma intrebam daca nu cumva sunt cam inguste (215). Ar arata mult mai bine cu gume mai late, de exemplu 235/70/R16, chiar daca in final ar rezulta un diametru mai mare, ca doar incap in pavilion.
Fii te rog amabil si pune niste poze concludente (adica fata si profil) sa vedem cum arata pe masina si cat de late par sa fie. Ma uitam la ultima poza pusa de MIB in pagina precedenta. Mie mi se pare cam mare golul in jurul rotii din fata.

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Vin Ian 08, 2010 9:40 am

Si eu auzisem numai lucruri bune despre Nankang de aceea le-am si achizitionat iar dupa un drum dus-intors pana in Bansko ( Bulgaria ) pe ninsoare abundenta pot sa spun ca am facut o alegere f buna.Nu am derapat sau alunecat absolut deloc desi am mers si pe zapada batatorita si pe "fleoscaiala" cu un stil de condus adaptat conditiilor meteo respective
Pe A2 la 150 km/h masina s-a comportat impecabil desi carosabilul era ud iar cu franatul prin Bucuresti pe timp de ninsoare nu am avut probleme
E drept ca nici nu am dus masina la limita (asa cum fac vara) dar nu cred ca e cineva pe forum care sa isi achizitioneze anvelope de iarna pentru a face giumbuslucuri pe sosea

O sa incerc sa pun si niste poze..nu promit ca o sa si reusesc

PS : Si inca ceva...am fost nevoit sa fac un drum de vreo 20 m prin zapada de cca 30 cm ( 4WD lock ) : am cam chinuit putin masina insa nu cred ca exista anvelopa cu care sa poti "zbura" printr-o astfel de zapada

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Vin Ian 08, 2010 10:30 am

si eu am auzit de Nakang ca sunt foarte bune, de la tatal unui prieten, care are vulcanizare. l am intrebat eu ce sa aleg intre Toyo si Nakang si a zis Nakang fara sa stea pe ganduri. au cel mai bun raport calitate pret.

@alex167 : apropo ... sunt "taiwanezarii"

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Vin Ian 08, 2010 11:31 pm

Corect. Deci tot chinezi. Faza e ca la noi cu Romania si rep. Moldova. Si oricum au o fabrica (cea mai noua) in China.

Avatar utilizator
Markus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 09, 2008 2:41 pm

Mesaj de Markus » Lun Ian 11, 2010 9:54 pm

anvelopele nankang chiar sunt ok pentru banii pe care-i dai pe ele .. sunt la a doua iarna cu ele si am mers fara absolut nicio problema prin zapada .. este adevarat ca au un zgomot mai pronuntat la rulare dar una peste alta isi merita banii fara doar si poate.

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Ian 20, 2010 2:43 am

QUOTE (alex167 @ Nov 27 2009, 07:09 PM) (...)
Si, Extremero, ar fi excelent daca ai face si posta aici cateva fotografii dupa ce incalti masina. Sunt tare curios cum arata pe masina, in foto reale, nu prelucrate ca pe site-urile specializate.

Cu o oarecare intarziere am facut si poze:



Pe sosea sunt ok (balans putin mai mare ca cele de 225/55/18, dar nu cazi de pe drum) iar in zapada e o placere sa mergi cu ele.

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Mie Ian 20, 2010 7:53 pm

Da, arata foarte bine. Sa porti incaltarile sanatos si fara evenimente neplacute. Dar, raman la parerea ca investitia pe 17" e cam mare si o prefer pe cea de 16", asa cum a facut Maverick 24, doar cu diferenta ca as alege latimea de 235 in loc de 215.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Joi Ian 28, 2010 5:59 pm

alex167: din cate stiu eu, pe zapada iti este mai util 215 decat 235. Din punct de vedere al aspectului, arata mai bine 235-ul, dar functional.... 215-ul este mai bun. Acum, fiecare alege ce vrea!

Dupa ce o sa mi se termine cauciucurile de iarna pe care la am acum (Dunlop Winter Sport M2) promit sa trec pe BF Goodrich. As vrea ceva tot de la BF Goodrich si pentru vara (un mud terain) dar ei nu au nimic pe 225/55/18 (sau tre sa mia caut eu ceva echivalent)!

Avatar utilizator
alex167
EVO I
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 31, 2008 9:35 am

Mesaj de alex167 » Joi Ian 28, 2010 10:00 pm

Asta cu gumele subtiri pe zapada e o idee preconceputa la foarte multa lume. Si vine de la ce au vazut la TV in raliurile Suediei sau Norvegiei. Da, gumele subtiri sunt pt. gheata si zapada foarte batatorita. Si ar trebui sa aiba cuie/crampoane. Dar nu pt. zapada normala, afanata, sau flescaiala. Daca te uitai pe la Antena 3 acum vreo 2 sau 3 saptamani ai fi vazut emisiunea aia Top Gear in care baietii erau pe la Polul Nord cu o Toyota Hilux. Oare ce gume aveau acolo? Nu gume, ci gumoace frate! Sau trebuiau sa-si puna niste roti de bicicleta?

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Ian 28, 2010 11:18 pm

Plus ca intr-o iarna mergi max 10% din timp pe zapada. In rest rulezi tot pe uscat sau ploaie.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori