mitzu meu are probleme?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Dum Oct 19, 2008 8:28 pm

Salutare din nou!

Despre innegrirea jantelor vreau sa ma lamuresc si eu. Exista vreo diferenta intre placutele de fata si cele de spate la Outlander-ul model nou? Va intreb pentru ca la mine jantele fata se innegresc iar cele de spate raman curate. Nefiind un cunoscator incerc sa ma lamuresc. Poate sa fie o defectiiune a sistemului de franare, adica pe fata placutele dupa franare raman inca blocate pe disc sau nu este nici o defectiune iar sistemul de franare abs si control al directiei se fac rasponsabile de afumarea jantelor.

La service ma duc maine dar poate am noroc si de un raspuns de la voi pana atunci, pentru ca nu vreau sa cad pe mana unor 'meseriasi'

Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Dum Oct 19, 2008 8:29 pm

Salutare din nou!

Despre innegrirea jantelor vreau sa ma lamuresc si eu. Exista vreo diferenta intre placutele de fata si cele de spate la Outlander-ul model nou? Va intreb pentru ca la mine jantele fata se innegresc iar cele de spate raman curate. Nefiind un cunoscator incerc sa ma lamuresc. Poate sa fie o defectiiune a sistemului de franare, adica pe fata placutele dupa franare raman inca blocate pe disc sau nu este nici o defectiune iar sistemul de franare abs si control al directiei se fac rasponsabile de afumarea jantelor.

La service ma duc maine dar poate am noroc si de un raspuns de la voi pana atunci, pentru ca nu vreau sa cad pe mana unor 'meseriasi'

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Oct 20, 2008 1:17 am

In privinta jantelor, stai linistit - "toate face asa" - si asta la propriu - daca ai sa te uiti atent vei observa acelasi efect de inegrire la toate marcile de masini. Efectul este uosr vizibil pe jante de aliaj. Se datoreaza prafului rezultat din uzura placutelor de frana....
Se remediaza prin spalare.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Oct 29, 2008 8:19 am

QUOTE (DeLaMare)Salutare din nou!

Despre innegrirea jantelor vreau sa ma lamuresc si eu. Exista vreo diferenta intre placutele de fata si cele de spate la Outlander-ul model nou? Va intreb pentru ca la mine jantele fata se innegresc iar cele de spate raman curate.

Salut,

Nu stiu daca raspunsurile de pana acum au lamurit situatia, dar sistemul de franare este conceput sa franeze in principal pe rotile fata. Motivele pentrue care se face franarea pe fata sunt multe si nu le detaliez acum. Frana pe spate este utilizata in foarte mica masura la franarea din mers, de cele mai multe ori fiind utilizata decat pentru frana de siguranta (mana). Ca urmare a tocirii placutelor de frana in timpul franarii jentile se innegresc de la praful rezultat. Din cauza utilizarii sistemului de franare dupa cum am descris, jentile din fata se innegresc si cele din spate nu. Solutia este simpla, dupa cum a zis si DeBogdan: se rezolva prin spalare!

Bafta!

Avatar utilizator
andreiderme
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2007 8:37 pm

Mesaj de andreiderme » Vin Feb 06, 2009 12:02 am

Asa este! E de la placutzele care se tocesc. Dar poate ar trebui sa-ti pui problema ca franezi prea tare si folosesti prea putin frana de motor daca iti apare tot timpul chestia asta. In mod curent apare cand mergi mai "sportiv"...

Motivul pentru care zic asta e pentru ca inca vad dobitoci care coboara pe serpentine, sau o panta in general, in frana (si eventual cu masina scoasa din viteze ca sa fie prostia maxima). Atentie! Nu zic ca este cazul! (ca sa nu fie discutzii)

Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Vin Mai 22, 2009 12:49 am

Salutare

Zic ca mitzu meu nu are probleme. Acum scriu pentru garda la sol. Am intrebat daca se poate modifica cea existenta. Raspunsul este negativ. Dar exista un kit autorizat (nu se pierde garantia masinii). Costa 1000 ron cu manopera cu tot se monteaza arcuri suplimentare la suspensia existenta rezultand o garda marita cu pana la 5 cm si se obtine si o suspensie mai rigida. Recunosc ca ma tenteaza sa fac modificarea. Dar ma intereseaza si parerea voastra si daca a mai facut cineva asa ceva.

Avatar utilizator
alx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2008 1:00 pm

Mesaj de alx » Lun Mai 25, 2009 1:06 pm

Ceva e putred aici. Daca vrei garda la sol mai mare inseamna ca vrei sa te bagi pe drumuri nasoale, offroad, etc. Daca faci asta sa nu te mai bazezi pe garantie... Inainte de inaltarea garzii vezi ca ar trebui sa iti faci alte upgrade-uri (daca nu le-ai facut) cum ar fi cauciucuri de offroad, jante mai mici si anvelope cu talon inalt, bari schimbate, scuturi metalice pe sub masina, etc.

Ridicarea garzii la sol vine cu un comportament destul de nasol pe sosea, setarile suspensiei nemaipotrivindu-se cu inatimea ei. E ok pentru o masina folosita 90% in offroad.

In alta ordine de idei, o masina pregatita de offroad deobicei nu prea sare de 100 km/h pe drumuri asfaltate.

Avatar utilizator
DeLaMare
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 26, 2008 7:32 pm
Contact:

Mesaj de DeLaMare » Joi Mai 28, 2009 7:15 pm

Mda este ceva putred ... pentru ca nici nu-mi trece prin cap sa bag masina prin hartoape, daca nu sunt nevoit. Dorintza mea este doar k masina sa fie mai inalta... Am scris ca nu vreau sa pierd garantia, iar cel de la service a confirmat ca nu o pierd fiind un kit mitzu. Singura intrebare este daca se schimba foarte foarte mult comportamentul pe sosea.

Avatar utilizator
soc2008
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 27, 2008 12:53 am

Mesaj de soc2008 » Mie Iun 10, 2009 12:40 am

Salut. Am un Outlander, 2.2, "instyle+", din vara 2008. Doua problemute am si eu si as vrea sa va cer o parere. Prima, butonul "info", cu ajutorul caruia vizualizezi toate informatiile, cand il apas intra un pic inaunturu bordului si se blocheaza acolo. Rezultatul este ca, ori reseteaza aiureea informatia afisata la momentul respectiv, ori se blocheaza pe o "pagina" si nu mai poti rula altele. Am incercat sa obtin o reparatie pe garantie (evident eu am apasat in mod civilizat butonul, care de la inceput a facut figuri), la Nippon Car, Constanta, dar au spus ca trebuie schimbat butonul si nu se poate pe garantie. A mai intalnit cineva problema asta?
A doua "problema" ar fi al 3 rand de scaune, care desi nu le-am folosit niciodata, dupa ce le-am deschis sa vad si eu cum arata, nu s-au mai asezat calumea in lacasul lor si acum se balangane si troncane:)
Solutia la service a fost sa-mi bage 2 bucati de burete sub ele ca sa le mai absoarba din vibratii.
Credeti ca in cazul acestor mici neplaceri ar trebui sa ne adresam in scris celor de la Mitsubishi Europa - poate mai sensibilizam putin atitudinea celor din tara?
Multumesc, drum bun!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori