Pagina 1 din 3

Scris: Dum Sep 14, 2008 11:27 am
de inn0
Vreau sa va prezint un filmulet facut de mine ,urcand cu Outlanderul meu (2.0 DI-D ,Instyle fara navigatie ,Orient Red).Testul este facut pe un drum de munte cu pante intre 20 si 35 de grade si portiuni de noroi atat cat permite garda la sol (atinge roata de rezerva si toba ).Precizez ca aveam cauciucurile si jantele originale ( 18").Am filmat numai din interior ,de aceea nu se observa prea bine marimea pantelor .Drumul are in jur de un kilometru lungime.Prima parte de 400 m este pietruit si aproape drept-5% inclinare. Restul drumului este prin padure,este umed ,pe alocuri cu noroi in care te afunzi in jur de 30 cm.

link Youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Fw8l1Dbs_6A

Scris: Dum Oct 05, 2008 10:27 pm
de driv3r
Acum vreo luna am urcat pana la intrarea in Parcul National Retezat. Drum forestier in general cu tot ce include asa ceva, cauciucurile originale. Masina s-a comportat excelent, avand in vedere ca la un moment dat am alunecat cu spatele intr-un mic parau (40-50 cm adancime) dar am reusit sa ies foarte usor fara sa frec ceva pe dedesupt, decat cu mici emotii. Pot sa concluzionez ca se comporta binisor offroad pentru un SUV de clasa lui.

Scris: Vin Iul 31, 2009 5:32 pm
de rcostin
39?57'50.54"N
23?58'0.10"E

Mambo Beach (nisip relativ moale dar din care se iese cu 4wd lock ), coborare pe versantul sudic (easy), urcare pe versantul nordic (gropane si drum spalat de ploi cu santuri unde se merge si suspendat pe rotile diagonale)

Scris: Vin Iul 31, 2009 6:43 pm
de majorusa
Inca nu am umblat pe coclauri dar poate modifici acel "a-ti" din titlu in "ati".

Scris: Mar Feb 02, 2010 3:57 pm
de B-81-LOS
QUOTE (driv3r @ Oct 5 2008, 09:27 PM) Acum vreo luna am urcat pana la intrarea in Parcul National Retezat. Drum forestier in general cu tot ce include asa ceva, cauciucurile originale. Masina s-a comportat excelent, avand in vedere ca la un moment dat am alunecat cu spatele intr-un mic parau (40-50 cm adancime) dar am reusit sa ies foarte usor fara sa frec ceva pe dedesupt, decat cu mici emotii. Pot sa concluzionez ca se comporta binisor offroad pentru un SUV de clasa lui.

Confirm comportamentul bun pe drum forestier. Am avut curaj sa incerc si mai mult doar dupa ce am trecut de pe originalele de 18 pe niste 16 M+S performante si am nu am fost dezamagit deloc. Singurul lucru care ramane frustrant este garda mica, care te faulteaza puternic mai ales in zonele cu bolovani. De asemenea unghiul de atac este destul de modest, astfel ca acolo unde un Forester model nou a trecut la limita eu a trebuit sa car cateva pietre ca sa nu jdrelesc scutul de plastic incorporat in bara fatza.
[attachment=7412:Valea_Catiasului_2.jpg]

Scris: Lun Feb 15, 2010 7:40 pm
de MIB

Scris: Mar Feb 16, 2010 11:11 am
de Extremero
Urcare in Paring pana la statia meteo / Pensiunea Krisztian.

Scris: Mar Feb 16, 2010 10:07 pm
de alex167
Misto filmuletul. E faina si melodia. Cine canta? Poti atasa separat melodia?

Scris: Mie Feb 17, 2010 12:13 am
de Extremero
Sunt doua.
Ambele de pe albumul Cafe Chillout - Ibiza Edition - Sunset Lounge
6. Electric Feel - Sunset si 15. S For Slow - Beautiful (Dub mix)
Vezi link pe PM.

Scris: Lun Sep 12, 2011 10:23 am
de YRY
Cine vrea sa testeze capacitatea masinii si experienta sa de sofer il sfatuiesc sa mearga la Cabana Ciucas. Daca reuseste sa ajunga la cabana cu Outlanderul cred ca poate fii multumit de masina si de aptitudinile sale de sofer. Traseul de drum forestier incepe de la DN1A, din dreptul fabricii de apa KEIA si nu prezinta probleme deosebite pana la ultimul kilometru, unde incepe urcarea pe o panta abrupta (inclinatie aproximativ 45 de grade). Mentionez ca sus la cabana am vazut parcate numai masini cu tractiune 4X4, dar nu neaparat cu valente de off-road.
Drumul ca suprafata este bun, arata cam asa :