Pe Ce Coclauri Ati Umblat Cu Noul Outlader

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
ctzzz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 06, 2011 8:08 pm

Mesaj de ctzzz » Mie Sep 14, 2011 12:28 pm

felicitari tuturor. masinile se comporta exemplar, mai ales pt crossovere gandite mai mult pt sosea.

Avatar utilizator
biliboc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 27, 2010 1:58 pm

Mesaj de biliboc » Mar Noi 22, 2011 8:51 pm

I. Ascensiune pe Rarau. Februarie 2011. Pe drumul dinspre manastirea Rarau.
Multa adrenalina si inconstienta.
Nu recomand insa pe timp de iarna intrucat sunt poduri de gheata.
Slava Domnului ca mai suntem vii.
La coborare am coborat spre Pojorata (care va deveni asflatata) fara probleme (puteai cobora si cu tico daca scapai de zapada de pe platou).
Masina s-a comportat impecabil. Am iesit din troiene mari de zapada compactata.

Imaginea e de pe la jumatatea traseului de urcare.
[attachment=15284:IMG_5144.JPG]

II. Stelvio Pass. Iulie 2011. Pe ploaie destul de deasa.
Ascensiune placuta pentru mine, mai putin pentru familie (sotie+fetite) care au varsat cam toata ascensiunea.
Nici pozele nu prea au ieshit pentru ca ploua tare.
Oricum experientza senzationala. Biciclishtii sunt cei mai nashpa pentru shoferi.
Am inteles ca treuiau dezunflate un pic rotile petru ca la un momentdat am pierdut un pic aderentza shi cu 4x4 locked.
[attachment=15285:IMG_5529.JPG]
[attachment=15286:IMG_5530.JPG]
Fişiere ataşate
IMG_5530.JPG
IMG_5530.JPG (9.9 MiB) Vizualizat de 7137 ori
IMG_5529.JPG
IMG_5529.JPG (11.25 MiB) Vizualizat de 7162 ori
IMG_5144.JPG
IMG_5144.JPG (4.04 MiB) Vizualizat de 7187 ori

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mar Noi 22, 2011 9:16 pm

Pe ploaie sa nu dezumfli niciodata cauciucurile.Tu probabil acvaplanai si de aia pierdeai aderenta. Oricand conduci masina mai sportiv e bine sa ai cauciucurile bine umflate. Fac masina mai stabila, directia mai prompta, si accelratia si frana mai eficiente. Cu cauciucuri dezumflate nu faci nimic pe asfalt. Poate pe zapada afanata, noroaie, nisip si altele..dar nu e domeniul meu asta

Avatar utilizator
YRY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 20, 2009 9:57 am

Mesaj de YRY » Mar Noi 22, 2011 9:46 pm

Interesant. Mai ai si alte poze ? Poti sa ne spui cateva detalii despre capetele traseelor(de unde incep si unde se termina) si care sunt portiunile care prezinta riscuri, dotare necesara ?

Avatar utilizator
biliboc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 27, 2010 1:58 pm

Mesaj de biliboc » Mie Noi 23, 2011 1:30 pm

QUOTE (Alex44 @ Nov 22 2011, 09:16 PM) Pe ploaie sa nu dezumfli niciodata cauciucurile.Tu probabil acvaplanai si de aia pierdeai aderenta. Oricand conduci masina mai sportiv e bine sa ai cauciucurile bine umflate. Fac masina mai stabila, directia mai prompta, si accelratia si frana mai eficiente. Cu cauciucuri dezumflate nu faci nimic pe asfalt. Poate pe zapada afanata, noroaie, nisip si altele..dar nu e domeniul meu asta

Pasul Stelvio il urci numai cu I-a shi a II-a. Nu se pune problema acvaplanarii.
Din cauza diferentei de presiune la baza shi a celei de pe summit coroborat shi cu temperatura foarte scazuta (pentru cauciucuri de vara sub 3-4 grade) cauciucurile au devenit practic plastic dur.
Curbele fiind foarte stranse mai pierzi aderentza.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Ian 21, 2012 9:33 pm

Salut.

Sambata trecuta m-am plimbat pe langa sediul lui Dracula si am pus vaporul la munca de jos aici:

[attachment=15670:testdrive_magura.jpg]

Traseul e de 4-5 pe scara de 10 in conditii normale. Asa l-am gasit si eu. Barca facut fata onorabil cu 3 adulti si o pitica (cu scaun cu tot), rezervor plin, bagaje pt o saptamana.

Vaporul e "chior"... motor 2 l benzina (mivec - 4b11 aspirat), tractiune fata, cutia M5; roti de 16 (table) cu gume ieftine... nankang sw5.

Pe alocuri a fost nevoie sa dezactivez esp-ul sa pot trece peste cocoasele de zapada batatorita.

In rest a vazut doar asfalt, ca pt asta l-am si luat.
Fişiere ataşate
testdrive_magura.jpg
testdrive_magura.jpg (86.96 KiB) Vizualizat de 7174 ori

Avatar utilizator
radu-lancer
EVO VII
Mesaje: 931
Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de radu-lancer » Lun Ian 30, 2012 1:53 pm

Salut.

Apropo de unde a poposit Biliboc. Vara trecuta am fost si eu la Manastirea Rarau, cu 4 persoane, dar cu masina mea, Lancer 2.0 did si cu portbagajul plin. Nu am crezut ca o sa ajung dar, intr un final am ajuns la manastire. Peisajul este de vis, iar masina a fost de poveste. In august am fost si erau sleauri , gropi adanci, iar de la drumum principal pana acolo, mananci o paine. Chiar ma intrebam, dupa Lancer, ma bate gandul sa cumpar Outlander. cum s a comportat masina Biliboc, spre Rarau? Ca vad ca te ai dus iarna? AI mers 4x4?

Avatar utilizator
biliboc
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 27, 2010 1:58 pm

Mesaj de biliboc » Mar Feb 28, 2012 6:38 pm

4x4 lock fara probleme.
Cand eshti pe 4x4 loc trebuie avut grija sa nu faci curbe stranse ca fortezi diferentialul.

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mie Apr 18, 2012 10:34 am

Ai dreptate pentru zapada si nisip.
NU si noroi. La noroi nu te ajuta decat o dantura inalta si rara care sa nu permita incarcarea cauciucului pana la forma de slick, plus garda la sol ca sa nu te pui pe burta cand sapa cauciucul.

QUOTE (Alex44 @ Nov 22 2011, 09:16 PM) Pe ploaie sa nu dezumfli niciodata cauciucurile.Tu probabil acvaplanai si de aia pierdeai aderenta. Oricand conduci masina mai sportiv e bine sa ai cauciucurile bine umflate. Fac masina mai stabila, directia mai prompta, si accelratia si frana mai eficiente. Cu cauciucuri dezumflate nu faci nimic pe asfalt. Poate pe zapada afanata, noroaie, nisip si altele..dar nu e domeniul meu asta

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Sâm Apr 21, 2012 11:09 pm

http://www.youtube.com/watch?v=SXkwCP03szY
soft
unde altii mergeau cu 1 bucata cal putere acolo eu bagam 177 de cai... caraghios...
outlander nu e pentru off-road.
exrtem de comod ,amortizeaza cexcelent durmurile forestiere, dar drumurile forestiere se pot numi off ?
e placut sa maergi in excursii cu ea,dar respectand limitele...
daca ar avea si 4x4 puternic ca si suzuki... alta viata...
Fişiere ataşate
IMG_3036.JPG
IMG_3036.JPG (124.89 KiB) Vizualizat de 7132 ori
IMG_9483.JPG
IMG_9483.JPG (194.48 KiB) Vizualizat de 7136 ori
IMG_9464.JPG
IMG_9464.JPG (96.98 KiB) Vizualizat de 7130 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori