Filtru Particule Dpf

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Mihai H
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 01, 2018 6:17 pm

Mesaj de Mihai H » Mie Mai 09, 2018 11:27 am

Salut ! Am cumparat recent un M outlander01.2010 cu 220000 km si la bord am eroare filtru dpf iar cand am fost la o curatire a filtrului mi sa spus ca langa filtru este o pompa , cabluri si conducte rupte !
Ce imi recomadati sa anulez filtrul sau sa ved ce trebuie sa repar pe acolo ? Ce fel de pompa este acolo si ce cabluri !?

Avatar utilizator
Diliu8
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 13, 2018 1:51 pm

Mesaj de Diliu8 » Joi Mai 10, 2018 12:20 pm

QUOTE (Mihai H @ May 9 2018, 11:27 AM) Salut ! Am cumparat recent un M outlander01.2010 cu 220000 km si la bord am eroare filtru dpf iar cand am fost la o curatire a filtrului mi sa spus ca langa filtru este o pompa , cabluri si conducte rupte !
Ce imi recomadati sa anulez filtrul sau sa ved ce trebuie sa repar pe acolo ? Ce fel de pompa este acolo si ce cabluri !?

Salut. eu iti recomand sa anulezi dpf-ul fizic +soft.. nu vei mai avea probleme

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mai 10, 2018 1:49 pm

QUOTE (Diliu8 @ May 10 2018, 11:20 AM) nu vei mai avea probleme

Decat cu legea.

Daca ai tipul de DPF ce se regenereaza prin adaos de Eolys nu ai problemele specifice DPF-urilor cu regenerare prin injectie de motorina in exces. Doar astea din urma au probleme majore la regeneare deoarece daca o intrerupi de prea multe ori (cum se intampla la mersul prin oras) motorina in exces contamineaza uleiul, il dilueaza si ii creste nivelul.

Oricare ar fi tipul constructiv insa, este ilegal sa-l indepartezi, si imoral.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori