Cruise Control - Neoperabil

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
cosmin70
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 04, 2018 4:37 pm

Mesaj de cosmin70 » Lun Feb 05, 2018 7:51 pm

In primul rand Bine V-am Gasit!
Ma bucur ca exista acest loc de unde poti afla atatea informatii utile. De curand sunt fericitul posesor al unui Outlander din 2008 2.0, D2-D si sunt putin frustrat de faptul ca nu merge pilotul automat, sau poate nu stiu eu ceva... Am cautat pe forum informatii despre problema mea dar nu am gasit. Pur si simplu atunci cand apas butonul ”ON/OFF” nu se intampla nimic, nu se aprinde ”cruise” in bord(indiferent de viteza sau de treapta de viteza in care sunt). Fostul proprietar spune ca la el mergea....
Daca ma poate ajuta cineva...

Stima!

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Mar Feb 06, 2018 12:57 pm

Daca a functionat pana acum, trebuiesc verificate: sigurantele, mufele (pornind de la buton pana in panoul de sigurante), apoi senzorii de la pedale.

Inainte de orice, verificat cu un MUT daca exista erori pe cruise, respectiv daca este activ (just in case).
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
cosmin70
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 04, 2018 4:37 pm

Mesaj de cosmin70 » Vin Feb 09, 2018 10:15 pm

QUOTE (spinner @ Feb 6 2018, 12:57 PM) Daca a functionat pana acum, trebuiesc verificate: sigurantele, mufele (pornind de la buton pana in panoul de sigurante), apoi senzorii de la pedale.

Inainte de orice, verificat cu un MUT daca exista erori pe cruise, respectiv daca este activ (just in case).
Am reusit in sfarsit sa merg cu ea sa-mi citeasca erorile. nu avea erori pe cruise control si este activ. Am verificat si sigurantele din tablourile de la motor si din spatele torpedoului, toate sunt ok. Am demontat si modulul de comanda de pe volan si am dat spray de contact in mufa dar nimic.... Trebuie sa verific circuitele mai in amanunt cand o sa am timp!

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Lun Feb 12, 2018 12:23 pm

Ar mai fi ceva de verificat, din categoria "asa face ele":
Am avut un client care avand un bec (sau ambele, nu mai tin minte exact) de frana ars, avea probleme cu activarea CC-ului. Cum stai cu becurile?
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
cosmin70
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 04, 2018 4:37 pm

Mesaj de cosmin70 » Lun Feb 12, 2018 7:19 pm

QUOTE (spinner @ Feb 12 2018, 12:23 PM) Ar mai fi ceva de verificat, din categoria "asa face ele":
Am avut un client care avand un bec (sau ambele, nu mai tin minte exact) de frana ars, avea probleme cu activarea CC-ului. Cum stai cu becurile?
Toate becurile sunt ok. Urmatorul pas(cand mai prind ceva timp liber) e sa-i dau jos contactul de la pedala de frana si sa-l verific.

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Mar Feb 13, 2018 4:51 pm

Nu stiu daca ai mentionat pe undeva, dar in cazul in care ai cutie manuala, ai senzor si la pedala de ambreiaj.
Inca nu am intalnit problema cu senzorii de la pedale pe Mitsubishi, dar la Honda (sunt fix aceeasi senzori) capatul de actionare ramanea in contact permanent cu pedala.
Iti poti face o idee despre senzori urmarind clipul asta, cu mentiunea ca senzorul de la pedala de frana are 4 pini/fire, iar cel de la pedala de ambreiaj are doar 2pini/fire.
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
cosmin70
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 04, 2018 4:37 pm

Mesaj de cosmin70 » Mar Feb 13, 2018 5:47 pm

QUOTE (spinner @ Feb 13 2018, 04:51 PM) Nu stiu daca ai mentionat pe undeva, dar in cazul in care ai cutie manuala, ai senzor si la pedala de ambreiaj.
Inca nu am intalnit problema cu senzorii de la pedale pe Mitsubishi, dar la Honda (sunt fix aceeasi senzori) capatul de actionare ramanea in contact permanent cu pedala.
Iti poti face o idee despre senzori urmarind clipul asta, cu mentiunea ca senzorul de la pedala de frana are 4 pini/fire, iar cel de la pedala de ambreiaj are doar 2pini/fire.
Are cutie manuala; maine mi-am luat liber(am programare cu ea la RAR) asa ca, daca e vremea buna incerc sa ”ma introduc” sub bord sa verific si cei 2 senzori de la pedale...

Avatar utilizator
cosmin70
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 04, 2018 4:37 pm

Mesaj de cosmin70 » Dum Feb 18, 2018 4:31 pm

Ieri am demontat si verificat senzorii de la pedalele de frana si ambreaj sunt ok; am demontat si verificat din nou modulul CC de pe volan... tot nu merge!

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Lun Feb 19, 2018 10:37 am

mai ai de verificat:
- rezistentele placii electronice a CC-ului (gasesti in manualul de service valorile rezistentelor)
- continuitatea firelor de la CC la BC (body computer)

Spor!
His: Outlander MK3, 2.2 DI-D
Hers: ASX MK2, 1.6 DI-D

Ex: Lancer X, 1.6, 2011

Avatar utilizator
ClaudiuTCC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 31, 2016 2:01 am

Mesaj de ClaudiuTCC » Lun Mar 05, 2018 11:05 pm

Salut, am avut aceeași problemă, este vorba de un senzor murdar, se află în fața motorului ascuns bine, îmi pare rău pentru această explicație, nu ma pricep foarte bine la mecanică, salut

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori