Am Masina Sh Noua !

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Mie Oct 25, 2017 11:41 pm

Salutare tuturor,


Asadar, azi noapte m-am intors in tara cu noua mea masinuta, un Outlander 2.0 diesel (motorul VAG, 140 cp) din 2007, cumparata din germania.


Toate mi se par bune si frumoase, masina s-a comportat excelent la drum, consumul a fost ok pentru aerodinamica ei...

Am apucat deja sa ma obisnuiesc cu ceea ce vrea motorul de la mine.



O singura chestie m-a facut sa imi stea putin inima in loc, si as vrea sa intreb aici ce parere au cei care detin sau au detinut

modelul in discutie, sau macar o alta masina cu acest motor de 1968 diesel de 140 cp si 310 Nm....



Problema ar fi cam urmatoarea:

La una din porniri, demarorul a facut un sunet ciudat, ca de invartit in gol, fara "efortul" normal pe care il simti atunci cand pornesti un motor diesel rece. Pur si simplu a invartit in gol, cu un carait sec timp de 1 secunda, pana am renuntat sa dau cheie.

Dupa acest incident , am revenit la pozitia OFF, am incercat din nou si motorul a pornit extraordinar de usor, fara trepidatii, practic a pornit instant, fiind rece dupa o noapte.

Mentionez ca am acel sistem de pornire cu un soi de cheie care e mereu introdusa in contact, si cheia masinii trebuie sa fie prezenta in masina ca masina sa poata fi pornita.


Dupa felul in care a pornit, pare ca bateria este foarte ok, are "zeama", si electromotorul invarte foarte bine...


Singurele explicatii care imi vin in minte sunt ori ca a fost o problema de comunicatie intre FOB si cheia din contact,

SAU ca pompa de combustibil nu a armat sistemul de injectie....
Totusi, am mai auzit la unii colegi ca ar putea fi bendixul dus... este scumpa aceasta piesa de inlocuit ?

De asemenea mi s-a mai spus ca pompa de ulei este foarte sensibila si putin fiabila la acest model, si ar trebui schimbata preventiv...
aveti idee cat ar costa si cati km ma astept sa tina aceasta piesa (OEM) ?


Si o alta chestiune la care as fi bucuros sa primesc sfaturi...stie cineva daca exista un mecanic/service cinstit specializati pe mitsubishi in Brasov ?

Avatar utilizator
rue
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:48 pm

Mesaj de rue » Joi Oct 26, 2017 2:32 pm

Problema este daca observi ca se mai intampla si poate sa citesti erorile cu o interfata daca e posibil.
Din ce zona ai luat masina? Ce nivel de dotare este? Km? Cati proprietari? accident free? Revizii in carte? Handler sau privat? Cateva poze?
Vezi daca ai la mana istoricul de service sa arunci o privire pe el daca are consemnate mai multe citiri de erori/ stergeri si ce fel.
Planifica in fct de istoric si km o revizie la timp (uleiuri/filtre).
Multi km fara probleme!

Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Joi Oct 26, 2017 10:31 pm

QUOTE (rue @ Oct 26 2017, 02:32 PM) Problema este daca observi ca se mai intampla si poate sa citesti erorile cu o interfata daca e posibil.
Din ce zona ai luat masina? Ce nivel de dotare este? Km? Cati proprietari? accident free? Revizii in carte? Handler sau privat? Cateva poze?
Vezi daca ai la mana istoricul de service sa arunci o privire pe el daca are consemnate mai multe citiri de erori/ stergeri si ce fel.
Planifica in fct de istoric si km o revizie la timp (uleiuri/filtre).
Multi km fara probleme!

Salutare,

de vreo 2 zile nu mi-a mai facut problema. Posibil sa nu fi adus eu capatul ala de cheie electronica in pozitia corecta ca sa se armeze pompa de motorina....
In fine, am sa o urmaresc.

Masina am luat-o de la un dealer neamt (aparent singurul neamt) din Regensburg.
Pe bord are 130 K, si dupa cum arata tabla (0 puncte de rugina), si interiorul impecabil...tind sa cred ca este posibil.
1 proprietar (femeie) pe brief.
Masina are cartea de service la un service partener Mitsubishi. A facut anul asta TUV in septembrie, si in aprilie, la 126K schimb de distributie, pompa, accesorii, ulei, filtre, discuri si placute. Arcurile si telescoapele par noi, pentru ca masina sta exceptional de bine in viraje si pe drumuri rele...

Ca echipare este Instyle+ cred, are deschidere si pornire fara cheie, trapa electrica, oglinzi rabatate elecric, clima, cd cu mp3 si magazie de 6 (in bord, nu in portbagaj), scaune reglabile electric si incalzite (fata), bancheta spate rabatabila electric, tapiterie piele crem (nici nu as fi luat alta culoare, este no-go pentru mine interiorul negru), 7 locuri, pilot automat, senzor de ploaie, xenon adaptiv, comenzi pe volan, car kit, senzori de parcare fata spate, roti de vara pe 18, roti de iarna de aliaj pe 16 (cu gume vredestein noi), sistemul de sunet rockford.

Azi am mers cu ea vreo 100 de km, 50 oras, trafic foarte nasol, si 50 un predeal dus intors. Consumul la finalul zilei a fost 6.0 %... banuiesc ca e acceptabil.

Nu are in schimb navigatie, dar imi place cum arata bordul si fara...

Revin cu intrebarea....are cineva idee ce mecanic bun sau service se pricep la mitsubishi si stiu exact care sunt punctele slabe, ca sa programez o inspectie si o revizie ?

Seara faina !

Avatar utilizator
samy.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 16, 2017 7:46 am

Mesaj de samy. » Vin Oct 27, 2017 8:04 am

QUOTE (tudor.tigau @ Oct 25 2017, 11:41 PM) Salutare tuturor,


Asadar, azi noapte m-am intors in tara cu noua mea masinuta, un Outlander 2.0 diesel (motorul VAG, 140 cp) din 2007, cumparata din germania.


Toate mi se par bune si frumoase, masina s-a comportat excelent la drum, consumul a fost ok pentru aerodinamica ei...

Am apucat deja sa ma obisnuiesc cu ceea ce vrea motorul de la mine.



O singura chestie m-a facut sa imi stea putin inima in loc, si as vrea sa intreb aici ce parere au cei care detin sau au detinut

modelul in discutie, sau macar o alta masina cu acest motor de 1968 diesel de 140 cp si 310 Nm....



Problema ar fi cam urmatoarea:

La una din porniri, demarorul a facut un sunet ciudat, ca de invartit in gol, fara "efortul" normal pe care il simti atunci cand pornesti un motor diesel rece. Pur si simplu a invartit in gol, cu un carait sec timp de 1 secunda, pana am renuntat sa dau cheie.

Dupa acest incident , am revenit la pozitia OFF, am incercat din nou si motorul a pornit extraordinar de usor, fara trepidatii, practic a pornit instant, fiind rece dupa o noapte.

Mentionez ca am acel sistem de pornire cu un soi de cheie care e mereu introdusa in contact, si cheia masinii trebuie sa fie prezenta in masina ca masina sa poata fi pornita.


Dupa felul in care a pornit, pare ca bateria este foarte ok, are "zeama", si electromotorul invarte foarte bine...


Singurele explicatii care imi vin in minte sunt ori ca a fost o problema de comunicatie intre FOB si cheia din contact,

SAU ca pompa de combustibil nu a armat sistemul de injectie....
Totusi, am mai auzit la unii colegi ca ar putea fi bendixul dus... este scumpa aceasta piesa de inlocuit ?

De asemenea mi s-a mai spus ca pompa de ulei este foarte sensibila si putin fiabila la acest model, si ar trebui schimbata preventiv...
aveti idee cat ar costa si cati km ma astept sa tina aceasta piesa (OEM) ?


Si o alta chestiune la care as fi bucuros sa primesc sfaturi...stie cineva daca exista un mecanic/service cinstit specializati pe mitsubishi in Brasov ?

Salut!
Sa ai noroc de ea si sa o stapanesti cu placere.
Legat de acea ezitare de care ai spus, punctul meu de vedere este altul. Tind sa cred ca problema a venit de la electromotor (starter), al carui solenoid nu a reusit sa arunce bendixul suficient pe coroana volantei.
Daca a fost ocazional si nu se mai repeta nu ai de ce sa-ti faci griji, dar daca incepe sa faca frecvent atunci va trebui demontat electromotorul si servisat.
Ar mai fi o varianta, si anume sa fi ezitat tu putin cu cheia sau contactul releului care actioneaza solenoidul demarorului sa nu fi fost ferm.
Nu are nici o treaba recunoasterea chipului din cheie.

Avatar utilizator
rue
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:48 pm

Mesaj de rue » Vin Oct 27, 2017 8:56 am

Are dreptate Sami! Te asteptam cu fotografii si un jurnal adecvat.

Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Vin Oct 27, 2017 10:36 pm

QUOTE (rue @ Oct 27 2017, 08:56 AM) Are dreptate Sami! Te asteptam cu fotografii si un jurnal adecvat.

Salutare,

Am programat pe joia viitoare masina la un "consult" cat mai aspru, la un mecanic. Sper sa nu am surprize neplacute atunci.
Pana atunci, o sa incerc sa fac maine niste poze, si sa le mai postez. Cum se ataseaza niste imagini la post-uri ?
Ieri am incercat ceva cu upload image, dar nu a mers.

Momentan am un consum intre 6.0 si 7.0 in fiecare zi, in functie de cum e traficul in oras...si in general e destul de rau.
Nu mai e brasovul ce era acum 2-3 ani, mi se pare tot mai infernal sa circuli.

Avatar utilizator
Vasea
EVO V
Mesaje: 496
Membru din: Joi Ian 02, 2014 1:32 pm
Localitate: IASI
Contact:

Mesaj de Vasea » Sâm Oct 28, 2017 8:23 am


Urci poza pe un site extern, gen imageshuk, apoi link-ul ei il atasezi apasand pe figurina nr 5 ( din stanga lui "smiley" de deasupra ferestrei de postare mesaje )


Avatar utilizator
sorinn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 02, 2017 8:12 pm

Mesaj de sorinn » Sâm Dec 02, 2017 10:43 pm

Salut Tudor!
Pretul de achiziție care a fost?


Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Dum Dec 03, 2017 7:12 pm

QUOTE (sorinn @ Dec 2 2017, 11:43 PM) Salut Tudor!
Pretul de achizi�›ie care a fost?

Salutare,

pretul a fost 8500 de euro...ceva mai mult decat variantele mai ieftine de pe mobile.de, insa tind sa cred ca are km reali (131 K), dupa cum arata in interior, exterior, si testarea amanuntita pe care am facut-o la mecanic...

seara faina, Tudor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori