Probleme Relanti Cutie Automata Benzina

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Mesaj de unchiupit » Mar Oct 17, 2017 9:52 pm

Am cautat mult dar nu am gasit descrise simptome asemanatoare, de aceea apelez la acest forum. Chiar daca este rece sau cald, cand stau pe loc, are o zgaltaiala inainte inapoi si se vede turometrul cum se misca. Daca o trec pe neutru parca miscarea nu este la fel de ampla dar se simte motorul ca are acea fluctuatie vizibila la turometru. Parca este ceva descentrat, ca o balbaiala care ma misca inainte inapoi.
Masina este din 2008, benzina 2.4, cutie automata, 215000km.Am achizitionat-o de o luna si nu cred ca avea aceste simtome de la inceput, desi e posibil sa nu fi sesizat atunci. De cand am luat-o am bagat doar benzina de 98-100, Mol si OMV.
In mers nu se simte nimic, la plecarea de pe loc e ok, motorul nu se opreste chiar daca are fluctuatiile in jurul a 700 rot. Frecventa fluctuatiei este cam o data pe secunda. Cand am mers la parinti nu-mi aduc aminte sa fi avut ceva, dar in Bucuresti la semafor incepe balansul. Ce ar putea fi? Oare ce prevesteste asta? Cat voi mai putea circula in conditii de siguranta?
Nu stiu cat de bine am descris simptomele. Am sa incerc sa inregistrez maine si sa incarc filmuletul.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mar Oct 17, 2017 10:22 pm

Inainte de a merge la service incearca pasii de mai jos.

Pt a fi sigur ca valorile se reseteaza deconecteaza bateria pt cateva minute.

Daca nu se remediaza atunci e musai o vizita la reprezentanta.

Succes.

INITIALIZATION PROCEDURE FOR THROTTLE ACTUATOR CONTROL MOTOR

When the battery cable is disconnected and reconnected, throttle actuator control motor valve (Fully closed position) is eliminated, so that the throttle valve opening angle control would not be performed correctly. When the battery cable is disconnected and reconnected, initialize the throttle actuator control motor using the following procedure.
1.Turn the ignition switch to the "ON" position and then, place the ignition switch in "LOCK" (OFF) position.
2.For 10 seconds or more, keep the ignition switch in "LOCK" (OFF) position.

Apoi,

ENGINE IDLING LEARNING PROCEDURE

LEARNING PROCEDURE
1.Start the engine and warm to reach 80°C (176°F) or more.
NOTE:
When the engine coolant temperature is 80°C (176°F) or more, the warm-up is not needed if the ignition switch is in "ON" position once.
2.Turn the ignition switch to "LOCK" (OFF) position.
3.After 10 seconds or more, start the engine again.
4.For 10 minutes, carry out the idling under the condition shown below and then confirm the engine has the normal idling.
•Transaxle: P range
•Operation in ignition-related, fan and attachments: Not to be operated
•Engine coolant temperature: 80°C (176°F) or more
NOTE:
If the engine stalls while idling, check for a dirty (on the throttle valve) of the throttle body and clean if needed. Then perform the service from Procedure 1 again.

Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Mesaj de unchiupit » Mie Oct 18, 2017 8:44 am

Multumesc frumos, am sa incerc procedura.

Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Mesaj de unchiupit » Vin Oct 20, 2017 1:42 pm

Am facut procedura. Cat am stat pe loc ( vreo 20 min) a mers foarte bine, chiar si in trafic, pentru un timp, dar dupa vreo 10 km in trafic a revenit. La inceput mai greu sedizabil, dar a doua zi e ca inainte de procedura. Am s-o programez in service. Nu poate fi de la bujii?

Am facut procedura. Cat am stat pe loc ( vreo 20 min) a mers foarte bine, chiar si in trafic, pentru un timp, dar dupa vreo 10 km in trafic a revenit. La inceput mai greu sedizabil, dar a doua zi e ca inainte de procedura. Am s-o programez in service. Nu poate fi de la bujii?

Cand e in P sau N se aude motorul ca nu merge rotund si fluctueaza turometrul, iar cand o pun in D si stau cu piciorul pe frana, se misca masina inainte-inapoi in ritmul motorului.

Avatar utilizator
cretzu64
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 20, 2017 12:27 pm
Contact:

Mesaj de cretzu64 » Mie Dec 20, 2017 6:22 pm

Sal,am un Outlander benzina 2,4 din 2004,240000 km si de ceva timp cadea turatia la relanti,cateodata chiar se oprea motorul la plecare de pe loc,si la rece si la cald,am schimbat bujiile,care oricum trebuiau schimbate,nici o inbunatatire,de 2 zile am schimbat cele 2 sonde lambda,stanga-dreapta,si turatia este constanta in relanti,in jur de 900,mentionez ca martorul de check engin(galben)statea aprins inainte si acum este reaprins,dar avand in vedere ca are gpl de 9 ani,cred ca este normal sa dea erori.Acum totul ok,cel putin asa pare.

Si as avea o intrebare,de putin timp am un Outlander 2,2 diesel 150cp,2013,iar la inchiderea masinii oglinzile se plieaza,cum pot decupla aceasta functie,din motive de ger si zapada,ieri erau intepenite.

Avatar utilizator
spinner
EVO II
Mesaje: 56
Membru din: Joi Aug 27, 2015 5:44 pm

Mesaj de spinner » Vin Dec 22, 2017 10:31 am

Nu e nimic normal in a avea becuri de avarie in bord, indiferent de carburantul folosit. Am avut GPL pe masini si nu am avut niciodata erori, am stat pe capul instalatorului de gaz pana cand au reglat instalatia astfel incat pierderea de putere sa fie minima si m-am asigurat ca toate lucrurile functioneaza perfect.

Pentru dezactivarea functiei de pliere a oglinzilor ai doua variante: definitiv din software sau folosind butonul mic de langa reglajul oglinzilor (pe consola usii soferului).

Avatar utilizator
cretzu64
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 20, 2017 12:27 pm
Contact:

Mesaj de cretzu64 » Dum Dec 24, 2017 10:18 am

''Pentru dezactivarea functiei de pliere a oglinzilor ai doua variante: definitiv din software sau folosind butonul mic de langa reglajul oglinzilor (pe consola usii soferului).''

Sal,am incercat acel buton de langa reglajul oglinzilor,dar la apasarea lui oglinzile se plieaza sau se deschid in functie de pozitia lor.Gresesc eu?
Craciun Fericit!tuturor.

dandf_18
EVO I
Mesaje: 8
Membru din: Joi Noi 22, 2018 3:51 pm
Contact:

Re:

Mesaj de dandf_18 » Mie Ian 09, 2019 1:33 pm

unchiupit scrie:
Vin Oct 20, 2017 1:42 pm
Am facut procedura. Cat am stat pe loc ( vreo 20 min) a mers foarte bine, chiar si in trafic, pentru un timp, dar dupa vreo 10 km in trafic a revenit. La inceput mai greu sedizabil, dar a doua zi e ca inainte de procedura. Am s-o programez in service. Nu poate fi de la bujii?

Cand e in P sau N se aude motorul ca nu merge rotund si fluctueaza turometrul, iar cand o pun in D si stau cu piciorul pe frana, se misca masina inainte-inapoi in ritmul motorului.
Pana la urma ai rezolvat problema? Am si eu aceeasi problema. Cel putin, pe vreme rece, am vazut ca si pornirea este mai grea in ultima vreme. Inca nu i-am schimbat bujiile, datorita frigurilor, astept un pic de soare, si de timp liber. Dar orice sfat in plus e binevenit.

Avatar utilizator
unchiupit
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mar Oct 17, 2017 8:47 pm

Re: Probleme Relanti Cutie Automata Benzina

Mesaj de unchiupit » Mar Apr 02, 2019 8:35 pm

Problema nu a disparut de tot in sensul ca uneori se mai balbaie, dar foarte rar, o data la cateva luni, dar am observat ca se intampla dupa ce o accelerez brusc, puternic si apoi, imediat, trebuie sa ma opresc (la semafor). Atunci la relanti fluctueaza. Apoi mergand normal se regleaza. La inceputul problemei, facea aproape tot timpul. Intre timp am folosit vreo 3 luni la fiecare alimentare aditiv de la benzinaria Mol si am alimentat numai de la Rompetrol, OMV si MOL. Asa am observat cu timpul ca a disparut problema.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori