Posibil Nou Posesor De Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Mie Sep 13, 2017 11:23 pm

Seara buna,

am citit cateva topicuri aici pe forum referitoare la problemele uzuale ale modelelor Outlander.
Momentan detin un opel vectra C din 2005, pe care vreau sa il schimb in curand cu un...Outlander, momentan.
Mi-a placut masina, ergonomia, spatiul, dimensiune aproape acceptabila pentru mine (deh, e greu dupa ce ai mers 7 ani
cu o masina de aproape 5 m).

M-am oprit asupra modelelor pe motorina pentru ca merg undeva la 25-30 de mii pe an, si la masa ei, consumul de benzina ar fi ridicol de mare pentru mine.

Doresc sa intreb posesorii de modele diesel ce recomandari in privinta motorizarii ar avea pentru mine.
Ma intereseaza in primul rand fiabilitatea si costurile de intretinere, impozitul si asigurarea sunt si ele .... importante, dar te lasa cu o singura optiune...

Initial, m-am speriat de motorul de 2L, 140 de cai de la VAG. Am auzit doar lucruri extrem de urate despre el, si stiam de mai multa vreme ca primele motoare
common rail de la vag au fost esecuri lamentabile...

Insa apoi am inceput sa citesc review-uri la fel de urate si despre motorizarile 2.2 PSA (156 cp) si 2.3 MITSU (177 cp)...
Este adevarat ca motorizarea PSA sufera de un ambreiaj sub-dimensionat, care cedeaza repede, iar
motorizarea MITSU are probleme cu un arbore-balansor care cedeaza repede si poate face stricaciuni colaterale, si costa obscen de mult ?

Sunt oarecum in cumpana, dupa ce am citit mai multe topicuri de pe acest forum.
Ma hotarasem sa nu mai cumpar masina germana, pentru ca lucrez la o firma automotive, si stiu cum se face ingineria in zilele noastre.
Sunt jeguri pe banda rulanta.

Dar cand citesc pe forum de oameni fericiti ca la 20 de mii de km inca nu au nici o problema majora....ma intreb daca nu cumva
vin din alta epoca si am asteptari nerealiste de la o masina....
Cum este posibil sa ai probleme de natura grava, la piese care nu ar trebui sa constituie consumabile in primii 250 de mii de km ?
Se pare ca aceste defecte majore apar foarte des la toti fabricantii de top, fara discriminare....

PS. Masina mea are peste 500 000 km, cu injectoare originale, turbina originala, ne-segmentata, si consumabilele mari schimbate la intervale de peste 100 K km...
Stiu ca e nerezonabil sa mai ceri asta de la o masina....dar daca nu te mai poti baza pe ea nici 200 de mii .... inseamna ca nu mai poti spera sa cumperi un vehicul SH...

Scuze pt postarea fluviu, o seara faina !
Tudor.

Avatar utilizator
Antonio2012
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 18, 2012 12:44 am

Mesaj de Antonio2012 » Joi Sep 14, 2017 12:02 am


Salut, sa stii ca ai enumerat problemele cele mai aparute la motoarele acestea înafară de cel de la PSA de 2.2(156 cp) , eu sincer am avut un model din 2008 cumpărat de nou si anul acesta l-am vandut pentru ca am achiziționat facelift-ul cu cutie automata( tot 2.2 PSA ) pot sa zic ca la acest motor nu am intalnit nici o problema la ambreiaj, singura problemă era ca volanta incepea sa ticaie puțin dar aveam cu ea 240.321 de km, in schimb ambreiajul tragea ca in prima zi , in rest pe la injectoare nu am avut probleme, doar clapeta EGR am schimbato , acum daca intretii masina si schimbi tot ce este consumabil la timp nu ai probleme, te tine si 500.000 de km ( asa am auzit de la reprezentanța ca este un Outlander 2.2 din 2008 cu 500.000 de km si merge fara probleme) , singurul lucru consumabil care nu l-am schimbat a fost filtrul Dpf care dupa 9 ani era 51% înfundat si nu dadea semne ca ar trebui schimbat, dupa parerea mea aceste motor pe acest model este cel mai reușit, asta pana cand ar rezolva problema cu arborele balansier ))

O seara faina sa ai! 😉

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Sep 14, 2017 1:28 pm

Ma bucur sa aud de persoane care nu se sperie de masini cu 3-4-500k+ km la bord, intr-o tara in care toata lumea viseaza la masini de 'pana in 100k', chiar daca au 8-10 ani si chiar cred in ele )

Eu am 2.2PSA (156CP), luata de noua masina. Acum are ~155.000 si n-am ce sa-i reprosez la motor.
Discul de ambreiaj l-am schimbat pe garantie pt ca scapa ulei simeringul de palier si patina ambreiajul. Era o buba cunoscuta, se schimba pe garantie cu alt cod de simering. De atunci n-am mai avut probleme.

De cand am masina a intrat in "limp mode" de 3 ori la drum lung.
De doua ori iarna la -15garde afara dupa cateva sute de km parcursi relativ constant si ultima data in vara asta dupa ce am mers tot A2 -ul cap coada pe pilot automat cu 160 si dupa ce am incetitit la Fetetesti si am vrut sa accelerez din nou, s-a limitat la 2000 ture (nu se mai accelera) si s-a aprins martorul de motor.

Nici n-am oprit, am continuat sa rulez din inertie cu 90-100, am calcat ambreiajul, am oprit motoul, l-am repornit si si-a revenit la normal, desi becul de check engine a ramas aprins.
Dar s-a stins si acesta in aceeasi zi. Speram sa ramana aprins pana ajung inapoi in Bucuresti macar sa pot pune testerul pe masina sa vad ce eroare a dat.
O sa incerc sa aflu cand mai ajung pe la Mitsu, poate ei pot vedea si erori mai vechi, inactive.

Astea su fost singurele experiente negative cu motorul de 2.2PSA/156cp in 8 ani / 155.000km.



Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Sep 14, 2017 1:37 pm

Becul se stinge dupa un anumit numar de reporniri ale motorului fara ca eroare sa fie activa DAR ea a ramas stocata si poate fi cititita cu orice tester.

Erorile sunt fie curente (erori active care persista) fie stocate (s-au intamplat o data si s-a rezolvat de la sine). De sters le poti sterge doar pe cele stocate, cu testerul. Singure nu se sterg chiar daca s-a stins becul si au trecut ani de zile.

Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Joi Sep 14, 2017 10:46 pm

Buna seara,

multumesc mult pentru raspunsurile primite pana acum.

Ceea ce am retinut pana acum, este ca totusi motorizarea PSA de 2.2 nu este neaparat una rea.
Nu am primit inca pareri de la cei care aveti experienta cu celelalte 2 motorizari diesel.

Ce ati putea sa imi spuneti despre 2.0 VAG, sau despre 2.3 MITSU ?
Cat de "periculoase" sunt aceste optiuni ?

Va pot da mai multe date despre ceea ce incerc sa gasesc pe piata:
1. suma pe care as vrea sa o cheltuiesc este de 9-10 mii de euro, poate cu indulgenta 10500 de euro daca este o ocazie deosebita...
2. modelele pe care le caut ar fi frumos sa fie varianta cu 7 locuri (la nevoie). As vrea destul de mult sa gasesc un exemplar cu tapiterie crem, indiferent daca e vorba de piele sau un material de plus mai de calitate (exista oare ?). Poate parea un lucru hazliu, dar petrec foarte mult timp in masina, si am vazut diferenta enorma intre o tapiterie neagra si una crem. Vorbim de -20 de grade diferenta cand te urci in masina dupa ce a stat la soare...vorbim si de un sentiment placut si de calm pe care mie mi-l da la volan. Imi face placere sa stau la volan, nu ma enervez orice s-ar intampla, nu ma grabesc sa ajung nicaieri... Pentru cand vreau condus sportiv, ma urc pe motor...
3. Anul de fabricatie ar fi macar un 2009, si ma gandesc la ceva de preferinta sub 150 de mii de km, poate maximum 200k, daca e o masina ingrijita, cu istoric.
4. La ce sa fiu foarte atent cand merg sa testez masina, in functie de motorizarea aleasa ? la ce sa ma uit pentru un motor 2.0 VAG, la ce sa ma uit la 2.2 PSA sau 2.3 .... daca sunt lucruri sau zgomote care pot sa imi dea indicii importante.
5. Este o idee buna sa merg in germania dupa aceasta masina ? Ma tot uit in tara, dar sunt putine (sau deloc) exemplare care sa se conformeze la cele de mai sus.
6. Legat de organizarea spatiului interior, ma intereseaza daca la modelele dupa 2010 (poate gresesc anul), bancheta - randul 2 se poate rabata astfel incat
sa se formeze o suprafata plana de macar 1.90 m ? In masina mea se facea foarte usor un pat extrem de comod pentru situatii cand doresc sa ma odihnesc cateva ore la un drum foarte lung.
De asemenea, au aceste modele trapa aceea care se coboara pentru incarcarea in portbagaj ?
Si sa nu uit, unde se pastreaza roata de rezerva ? este sub masina ? exista loc si sub podeaua portbagajului ?

Mentionez ca cel mai mult ma atrage modelul de dupa 2010 cred, care are grila specifica de la evo lancer, cu blocurile de lumini mai agresive.
De asemenea, imi place si cel clasic, anterior. Ultimele iesite nu imi plac dpdv estetic atat de mult.

Mersi mult, inca o data scuze pentru postarea prea lunga.
Incerc sa adun cat mai multe informatii, la dealeri nu mai pot afla lucruri legate de modelele de acum 6-7 ani.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Vin Sep 15, 2017 5:58 am

Salut. Daca nu te grabesti sa cumperi masina poate-ti faci timp si treci pe la intalnirea se toamna sa vezi "pe viu" si sa afli si alte detalii despre masini (motoare, caroserii si nu in ultimul rand cei ce le conduc). Despre 2.2-uri nu stiu daca vine cineva insa 2.0 benzina e prezent.

Discutiile despre motoare si defectele lor sunt subiective (zic eu) si se "consuma" ce la mai bine de fata cu cineva care le poate compara fara sa se ghideze dupa expresia "ce-i al meu e cel mai bun". La "adunare" avem prezenti specialisti ce pot face acele comparatii.



1. Pretul de achizitie - simplu: in general asiaticele isi pierd pretul pe piata mult mai "vartos" decat europencele, deci cu aceeasi cantitate de bani poti lua o masina mai noua, cu km mai putini etc.
2. 7 locuri la outlander nu-i o "optiune"... e doar o posibilitate pt ca cele 2 "extra" sunt fix in portbagaj, un adult "intreg" nu poate sta comod acolo.
3. vezi pct 1
4. Testarea masinii... sa nu bata, sa nu troncane, sa nu scoata fum si sa nu curga "sange" pe undeva. Cam ce se poate verifica si vedea la o masina SH e valabil si la Outlander ca nu-i naveta spatiala. Doar sa te feresti de cel ce vinde un "sehaÅŸ ca nou".
5. E o varianta cu achizitia din "afara" insa decizia asta depinde de ofertele vanzatorilor. Poti gasi si in tara un buy-back pe la dealeri care sa merite atentia.
6. Rabatarea banchetei spate aduce "pachetul" in spatele scaunelor din fata nu le aseaza pe podea deci nani in portbagaj nu-i posibil; rezerva este sub portbagaj; "trapa" la portbagaj exista doar la modelele anterioare celui prezent adica inainte de 2012.

Succes.

Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Vin Sep 15, 2017 10:29 pm

Va multumesc mult pentru raspunsuri.
Orice alte informatii despre motorizarile diesel sunt binevenite...
Nu cred ca voi alege un motor pe benzina, din cauza consumului si numarului de km pe care il fac anual.
Nu cred ca ma grabesc extrem de tare cu achizitia, trebuie mai intai sa vand masina si apoi sa ma gandesc ce iau la schimb.
Deci orizontul ar fi de 1-2, poate 3 luni de zile..

cand are loc intalnirea posesorilor de outlander ? si unde...

mersi mult, o seara faina !

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Sâm Sep 16, 2017 5:05 am

QUOTE (tudor.tigau @ Sep 15 2017, 10:29 PM) Va multumesc mult pentru raspunsuri.
Orice alte informatii despre motorizarile diesel sunt binevenite...
Nu cred ca voi alege un motor pe benzina, din cauza consumului si numarului de km pe care il fac anual.
Nu cred ca ma grabesc extrem de tare cu achizitia, trebuie mai intai sa vand masina si apoi sa ma gandesc ce iau la schimb.
Deci orizontul ar fi de 1-2, poate 3 luni de zile..

cand are loc intalnirea posesorilor de outlander ? si unde...

mersi mult, o seara faina !

Salut,

Daca nu doresti batai de cap, iti recomand o motorizare pe benzina.
Scapi astfel de toate neajunsurile dieselului, gen filtru particule, egr, balansieri etc ce pot fi foarte costisitoare. Consumul nu este exagerat de mare fata de diesel.

Bafta la alegere!


Avatar utilizator
tudor.tigau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 12, 2017 9:07 pm

Mesaj de tudor.tigau » Sâm Sep 16, 2017 10:45 am

Multumesc mult, o sa ma uit si la niste modele pe benzina.

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Sep 16, 2017 7:12 pm

QUOTE (tudor.tigau @ Sep 15 2017, 10:29 PM) cand are loc intalnirea posesorilor de outlander ? si unde...

mersi mult, o seara faina !

Intalnirea e pt toate mitsele si nu numai, detalii pe topicu dedicat : http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=12543

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori