Pagina 1 din 1

Scris: Mar Apr 04, 2017 9:25 pm
de Grandis
Buna seara tuturor!
Sunt nou pe acest forum, posesor al unui Grandis 2.0 136hp.
As avea o rugaminte daca vreti sa ma ajutati cu ceva informatii:
Motorul de 2268 este pur japonez sau proiectat la pachet cu X
Ma intereseaza un Outlander 2011 2012 preferabil cutie automata.
A avut cutie automata de la introducere sau doar manuala?
Si care ar fi consumul? Va rog ceva real!
Referitor la consum la Grandis am una peste alta 7.8-8.5 incarcat
9.5 pe distante scurte tot incarcat
6.7 - 7.4 drum lung cu 5 adulti si 2 copii
Am scos si 4.6 dar acestea sunt povesti (batraneste cu 60)
140km/h la 3000 rpm a 6-a


Ca o paranteza daca va este cunoscuta situatia si daca ma puteti ajuta...
La Grandis sunt foarte multumit de fiabilitatea masinii, sa zic mai putin motorul sub 2000 chiar 2200 rpm e anemic rau.
Plus ca mi s.a aprins check engine de ceva timp si nu pot depista ce are... trebuie sa calc foarte finut acceleratia altfel se plafoneaza si nu.si mai revine trebuie sa opresc si dupa repornire totul e ok pana ajung pe la 2500 3000 rpm sau daca fortez putin in depasire...
Am schimbat debitmetru ,curatat egr de fapt era ca nou, curatat senzor map- avea putin ulei pe el (si pe tubul care vine de la interculer) ... am incercat aditivi curatare etc verificat turbo...
Ma scoate din minti! Trebuie sa aiba ceva din electronica daca merge dupa repunerea contactului...
S.o vand .. asa nu o ia nimeni...
Revin ma gandesc la un mitsu dar vreau fara motoare vw .. Psa
Ca masina mi se pare foarte bine realizata!
Multumesc!

Scris: Mie Apr 05, 2017 1:03 pm
de Extremero
Salut,

Din cate stiu, pe Outlanderele 2 cu face-lift (adica cele cu bot de Lancer prin anii 2011 - 2013) au fost puse in paralel doua tipuri de motoare de 2.2 Di-D:

Pe cele cu cutie AUTOMATA (TC-SST) - Motorul 2.2DiD de Peugeot (PSA), cod 4HN, 2179cc, 156cp 380nm, alezaj x cursa 85x96mm, sistem de regenerare a filtrului de particule folosind un aditiv (eolys /infineum) care a fost dupa 2008 si pe modelele fara face-lift si cu cutii manuale.

si

Pe cele cu cutie MANUALA - "Noul" motor 2.2DiD facut de Mitsubishi, cod 4N14, 2268cc, 177cp, 380nm, alezaj x cursa 86x97.6mm si sistem de regenerare al filtrului fara aditiv.

Scris: Joi Apr 06, 2017 1:26 pm
de Grandis
Multumesc!

Scris: Joi Apr 06, 2017 1:37 pm
de Extremero
N-ai pt ce.
Uite chiar aici pe forum una de vanzare cum iti doresti tu.
http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=12349&hl=