Motor Gripat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Alexandru sLn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am

Mesaj de Alexandru sLn » Mar Iul 19, 2016 4:40 pm

Va salut,

revin cu o noua problema...Din pacate motorul meu s-a gripat din cauza blocarii pompei de ulei, masina (Outlnader I an fabricatie 2004) a rulat pe autostarada fara ulei, ca urmare motorul s-a calat. Curios este ca sensorul de ulei nu s-a aprins.
Intrebarea mea este urmatoarea: stie cineva daca se poate inlocui motorul de 2.0 benzina, 136 cp, 100 kw, cu un motor de 2.4 sau 2.0 turbo? este nevoie de schimbarea cutiei de viteze, a grupului spate, radiator etc?

sau daca are cineva de vanzare un motor de 2.0....?

Multumesc!

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Iul 20, 2016 11:18 am

Legal nu se poate inlocui decit cu acelasi tip de motor.

Avatar utilizator
Alexandru sLn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am

Mesaj de Alexandru sLn » Mie Iul 20, 2016 12:08 pm

Multumesc!

Din pacate nu prea am gasit in dezmembrari motoare. Toate sunt incomplete. In weekend o sa aflu exact ce are motorul...sper sa poata fi reparat si sa merite.
O sa revin cu detalii.


Avatar utilizator
Alexandru sLn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am

Mesaj de Alexandru sLn » Vin Iul 22, 2016 11:35 am

Revin cu ultimele noutati...nu prea bune....
Se pare ca s-a rupt o biela si a afectat si pistonul.
Din cate am inteles nu se poate schimba o singura biela si piston intrucat acestea sunt cantarite si daca exista diferente de greutate motorul va bate.
Trebuie schimbate toate bielele cu pistoane...Vilbrochenul inca nu se stie daca e afectat, la fel si chiuloasa.
Ideea e ca ramasitele de la biela sigur au patruns in motor...pompa de ulei...posibil blocul motor sa fie fisurat.
In dezmembrari am gasit un vilbrochen 300 euro si biele cu 200 euro... la care se mai adauga alte piese posibil defectate....Am gasit de asemenea un motor cu 800 euro...

Intreb pe cei care au cunostinte in ale mecanicii..motoarelor etc...Merita reparat motorul? sau il schimb cu altul din dezmembrari?
Banuiesc ca daca fac motorul..posibil sa fie ca nou..sa nu mai manance ulei etc...pe cand un motor luat din dezmembrari...motor complet...exista riscul ca si acesta sa aibe probleme si pe parcurs sa manance bani...

In caz contrar sa pun masina la vanzare cu motorul asa? cam cat ar valora un Outlnader I din aprilie 2004 (masina are pe ea tot ce se putea pune la vremea respectiva, 2 trape, piele, 4x4 etc... 170000 km aprox)?

Multumesc!

Avatar utilizator
ursul_bipolar
EVO I
Mesaje: 25
Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm

Mesaj de ursul_bipolar » Vin Iul 22, 2016 1:25 pm

Daca blocul nu are nimic parerea mea este ca poti sa il repari. Daca blocul este fisurat cumpara altul.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Iul 22, 2016 3:08 pm

Reparatia motorului tau o estimez la peste 2000 E piese noi+manopera.Motorul din dezmembrari e loterie,depinde de norocul tau.

Avatar utilizator
Alexandru sLn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am

Mesaj de Alexandru sLn » Vin Iul 22, 2016 5:31 pm

Multumesc frumos!

Inca nu stiu exact daca motorul este fisurat...sper sa nu fie.

ma gandesc ca daca reusesc sa-l fac cam cu aceiasi ani cu care as lua unul din dezmembrari as iesi mai castigat...ar fi un motor pe care te poti baza ...cred...nu va manca ulei...piesele din el vor fi noi.

O sa revin cu noutati.

Avatar utilizator
Alexandru sLn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am

Mesaj de Alexandru sLn » Mie Iul 27, 2016 9:38 am

Salutare tuturor!

Din pacate costurile pentru repararea motorului sunt mult prea mari iar, un motor nou sub 1000 euro nu gasesc (existand riscul ca si acest motor sh sa fie defect).
In schimb, am gasit intr-un parc de dezmbrari un motor cu acelasi cod, 4g63, 1997 cmc dar, este montat pe un hyundai sonata IV.

Daca motorul s-ar potrivi ca si prinderi (montaj pe masina), exista posibilitatea sa nu functioneze corect avand in vedere ca Outlanderul e 4x4 si Sonata 4x2? de asemenea daca difera KW (capacitatea cilindrica fiind aceiasi) sau puterea (cai putere), masina va functiona imperfect?

Din ce gasesc pe unele site-uri ar fi acelasi motor 1997 cmc, 100kw, 136 cp.
Pe altele imi apare ca, din 1998 -2001 s-a montat acest motor in cauza. Din 2001-2004 s-ar fi montat un motor de 1997 cmc, 98kw, 131 cp iar, in alta parte am gasit informatii potrivit carora motorul montat pe sonata in perioada 2001-2004 ar avea 1997 cmc si 144 CP.

Mentionez ca Sonata de pe care urmeaza sa iau motorul este din 2004.

Influenteaza aceste diferente comportamentul masinii? si cum pot verifica motorul de pe Sonata sa ii aflu toti acesti indici?

Multumesc!

Avatar utilizator
Alexandru sLn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 03, 2015 10:16 am

Mesaj de Alexandru sLn » Mie Iul 27, 2016 2:29 pm

Am facut rost de codul motorului de pe Hyundai Sonata. Acesta este G4CP-D.

Imi poate spune cineva daca este identic cu 4G63 de la Misubishi?

Multumesc!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mie Iul 27, 2016 4:15 pm

Salut.

Cei de la care imi cumpar piese pentru diverse masini spun ca cele 2 motoare sunt identice, in realitate motorul G4CP-D de pe Sonata e un motor 4G63 Mitsubishi fabricat sub licenta de catre Hyundai.
Au spus ca poti sa schimbi intre ele motoarele, cu conditia sa pastrezi toata electronica de pe motorul tau (inclusiv calculatorul).
Deci schimbi partea mecanica, iar cea electrica o lasi de pe masina ta, chiar daca sa zicem, niste fire de pe motorul Hyundai arata mai bine sau sunt mai frumoase decat ce ai tu pe Outlander.

Desi treaba pare plug&play, cauta totusi un mecanic ok pt transplantul asta.

Bafta.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori