Pagina 1 din 2

Scris: Vin Mai 13, 2016 12:10 am
de eduard.wichner
Salutare, mi-am pus recent inaltatoare la Outlander pe spate +3cm,
iata cateva imagini:




Scris: Vin Mai 13, 2016 1:41 am
de eco_ionut
Salut!
S-a modificat cumva stabilitatea masinii?
Si încă ceva , da-mi te rog pe privat cat a costat si de unde ai luat te rog.

Scris: Vin Mai 13, 2016 8:30 am
de eduard.wichner
Salutare, nu s-a modificat stabilitatea masinii, si-a mai inaltat masina pe aici pe forum in anii trecuti si userul mariusbar, am mai citit si de la el review-uri inainte sa ma apuc.
Deasemenea userul extremero a inaltat-o cu arcuri MAD cross country si este multumit si el.

Scris: Vin Mai 13, 2016 9:04 am
de eco_ionut
Ok multumesc.

Scris: Vin Mai 13, 2016 4:01 pm
de ottonel
Salut !
Intrebare poate ciudata...de ce ai simtit nevoia sa inalti masina ?
Am si eu un Mitsu Outlander 2007 de vreo luna si jumatate , tinuta e foarte buna chiar daca pare un pic "lasat" pe spate.

Scris: Vin Mai 13, 2016 11:46 pm
de eduard.wichner
Salut, folosesc masina si pe caile de acces in marile masive muntoase din tara (merg mult pe munte: escalada, alpinism, hiking), mai trec muntii pe drumuri forestiere, etc.
Am carlig pe spate si unghiul de degajare s-a micsorat, am nevoie de o garda mai inalta (o sa-mi pun si arcurile MAD CrossCountry in combinatie cu inaltatoarele),
nu-mi permit un Land Cruiser si nici 2 masini (una de oras/familie si una pentru "coclauri") iar deocamdata sunt multumit cu Outlanderul,
ma duce si pe autostrada si pe unde am nevoie la munte

Scris: Lun Mai 16, 2016 9:11 am
de ottonel
Multumesc de raspuns,
Cautand offroad cu Outlander pe youtube am dat de un clip de-al tau si am si vazut povestea cu carligul
Eu deocamdata nu am nevoie de inaltatoare desi ieri m-am suit si eu pe niste coclauri destul de "grele" unde Mitsu s-a descurcat onorabil ( panta , noroi si alte provocari). Sunt mai la inceput pe offroad asa ca nu exagerez, dar ca si tine masina de asta am luat-o ca sa pot sa ma sui pe ici pe colo si in acelasi timp sa am si ceva de asfalt rezonabil.
Numai bine !

Scris: Lun Mai 16, 2016 11:01 am
de Extremero
Aici ti-ai lasat cutia de eloys? https://youtu.be/Z568GiuLvTE

Scris: Mar Mai 17, 2016 9:53 am
de eduard.wichner
QUOTE (Extremero @ May 16 2016, 10:01 AM) Aici ti-ai lasat cutia de eloys? https://youtu.be/Z568GiuLvTE

Nu nu
asta a fost de 1 mai, nu mai aveam cutia eolys si aici a fost si lejer traseul.
Cutia am pierdut-o asta iarna in muntii Retezat undeva, chiar cu 50 de metri inainte de destinatie

QUOTE (ottonel @ May 16 2016, 08:11 AM) Multumesc de raspuns,
Cautand offroad cu Outlander pe youtube am dat de un clip de-al tau si am si vazut povestea cu carligul
Eu deocamdata nu am nevoie de inaltatoare desi ieri m-am suit si eu pe niste coclauri destul de "grele" unde Mitsu s-a descurcat onorabil ( panta , noroi si alte provocari). Sunt mai la inceput pe offroad asa ca nu exagerez, dar ca si tine masina de asta am luat-o ca sa pot sa ma sui pe ici pe colo si in acelasi timp sa am si ceva de asfalt rezonabil.
Numai bine !

Da, in filmuletul ala de pe youtube este doar un exemplu, am dat de mai multe ori, oricum, mai bine dau cu carligul decat cu roata de rezerva/toba.

Scris: Joi Aug 11, 2016 10:54 am
de Alexander
Eu am schimbat arcuri+telescoape spate pe cod original si tot degeaba. La fel sta "lasata" mai pe spate.
Intreb: exista vreun cod de arcuri care sa fie mai inalte sau doar cu inaltatoarele astea se rezolva problema?

P.S. nu doresc sa investesc bani pentru MAD.