Inaltatoare Spate Mitsubishi Outlander
- eduard.wichner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 12, 2014 10:21 am
Salutare, mi-am pus recent inaltatoare la Outlander pe spate +3cm,
iata cateva imagini:
iata cateva imagini:
- Fişiere ataşate
-
- IMG_FINISHED_compressed.jpg (1.02 MiB) Vizualizat de 8610 ori
-
- IMG_6643.JPG (1.78 MiB) Vizualizat de 8607 ori
-
- IMG_6641.JPG (793.52 KiB) Vizualizat de 8608 ori
-
- IMG_6620.JPG (1.28 MiB) Vizualizat de 8600 ori
-
- IMG_6619.JPG (1.35 MiB) Vizualizat de 8605 ori
- eduard.wichner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 12, 2014 10:21 am
- eduard.wichner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 12, 2014 10:21 am
Salut, folosesc masina si pe caile de acces in marile masive muntoase din tara (merg mult pe munte: escalada, alpinism, hiking), mai trec muntii pe drumuri forestiere, etc.
Am carlig pe spate si unghiul de degajare s-a micsorat, am nevoie de o garda mai inalta (o sa-mi pun si arcurile MAD CrossCountry in combinatie cu inaltatoarele),
nu-mi permit un Land Cruiser si nici 2 masini (una de oras/familie si una pentru "coclauri") iar deocamdata sunt multumit cu Outlanderul,
ma duce si pe autostrada si pe unde am nevoie la munte
Am carlig pe spate si unghiul de degajare s-a micsorat, am nevoie de o garda mai inalta (o sa-mi pun si arcurile MAD CrossCountry in combinatie cu inaltatoarele),
nu-mi permit un Land Cruiser si nici 2 masini (una de oras/familie si una pentru "coclauri") iar deocamdata sunt multumit cu Outlanderul,
ma duce si pe autostrada si pe unde am nevoie la munte
Multumesc de raspuns,
Cautand offroad cu Outlander pe youtube am dat de un clip de-al tau si am si vazut povestea cu carligul
Eu deocamdata nu am nevoie de inaltatoare desi ieri m-am suit si eu pe niste coclauri destul de "grele" unde Mitsu s-a descurcat onorabil ( panta , noroi si alte provocari). Sunt mai la inceput pe offroad asa ca nu exagerez, dar ca si tine masina de asta am luat-o ca sa pot sa ma sui pe ici pe colo si in acelasi timp sa am si ceva de asfalt rezonabil.
Numai bine !
Cautand offroad cu Outlander pe youtube am dat de un clip de-al tau si am si vazut povestea cu carligul
Eu deocamdata nu am nevoie de inaltatoare desi ieri m-am suit si eu pe niste coclauri destul de "grele" unde Mitsu s-a descurcat onorabil ( panta , noroi si alte provocari). Sunt mai la inceput pe offroad asa ca nu exagerez, dar ca si tine masina de asta am luat-o ca sa pot sa ma sui pe ici pe colo si in acelasi timp sa am si ceva de asfalt rezonabil.
Numai bine !
Aici ti-ai lasat cutia de eloys? https://youtu.be/Z568GiuLvTE
- eduard.wichner
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Feb 12, 2014 10:21 am
QUOTE (Extremero @ May 16 2016, 10:01 AM) Aici ti-ai lasat cutia de eloys? https://youtu.be/Z568GiuLvTE
Nu nu
asta a fost de 1 mai, nu mai aveam cutia eolys si aici a fost si lejer traseul.
Cutia am pierdut-o asta iarna in muntii Retezat undeva, chiar cu 50 de metri inainte de destinatie
QUOTE (ottonel @ May 16 2016, 08:11 AM) Multumesc de raspuns,
Cautand offroad cu Outlander pe youtube am dat de un clip de-al tau si am si vazut povestea cu carligul
Eu deocamdata nu am nevoie de inaltatoare desi ieri m-am suit si eu pe niste coclauri destul de "grele" unde Mitsu s-a descurcat onorabil ( panta , noroi si alte provocari). Sunt mai la inceput pe offroad asa ca nu exagerez, dar ca si tine masina de asta am luat-o ca sa pot sa ma sui pe ici pe colo si in acelasi timp sa am si ceva de asfalt rezonabil.
Numai bine !
Da, in filmuletul ala de pe youtube este doar un exemplu, am dat de mai multe ori, oricum, mai bine dau cu carligul decat cu roata de rezerva/toba.
Nu nu
asta a fost de 1 mai, nu mai aveam cutia eolys si aici a fost si lejer traseul.
Cutia am pierdut-o asta iarna in muntii Retezat undeva, chiar cu 50 de metri inainte de destinatie
QUOTE (ottonel @ May 16 2016, 08:11 AM) Multumesc de raspuns,
Cautand offroad cu Outlander pe youtube am dat de un clip de-al tau si am si vazut povestea cu carligul
Eu deocamdata nu am nevoie de inaltatoare desi ieri m-am suit si eu pe niste coclauri destul de "grele" unde Mitsu s-a descurcat onorabil ( panta , noroi si alte provocari). Sunt mai la inceput pe offroad asa ca nu exagerez, dar ca si tine masina de asta am luat-o ca sa pot sa ma sui pe ici pe colo si in acelasi timp sa am si ceva de asfalt rezonabil.
Numai bine !
Da, in filmuletul ala de pe youtube este doar un exemplu, am dat de mai multe ori, oricum, mai bine dau cu carligul decat cu roata de rezerva/toba.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori