Scris: Mar Dec 22, 2015 3:46 pm
Dupa ce mi-am pornit masina trasa de vreo 3 ori m-am decis si eu sa vad ce-i cu bateria ca era in garantie.
Am luat si un multimetru din casa... masor bateria cu motorul oprit 12V.. Hmmm...
Pornesc... 13.5.. Ma sa fie..
Ma uit in fisa de garantie voltajul la instalare 14.2 V.. cu toate astea m-am dus la baieti...
Aia acolo mi-au zis clar.. "ma eu iti dau sa-ti schimbe astia bateria dar ai incarcarea cu belele"... Si asa si e...
M-am dus frumos la magazin unde mi-au stornat dupa un an si ceva de cand am bateria factura si am cumparat alta baterie la fel.. Identica si la fel.. numai ca de data asta a fost mai scumpa cu 10 lei... Ei sa-ti schimbi bateria cu 10 lei dupa 13 luni zic eu ca merita.. in fine.. nu asta e problema.
Problema e ca nu stiu de unde naiba e problema.
Sa fie puntea de diode? Sa fie periile?
Masina mea e diesel 1.5 D-ID aia de 95 de cai si are un alternator Valeo TG11C036 adica un alternator la care nu prea gasesti piese de schimb gen perii si altele..
Am cautat tot felul de variante.. n-am inca nici o idee.
Singura solutie ar fi sa cumpar altul nou cu totul dar va dati seama cat costa.
Nu gasesc kit-uri de reparatie.. sa fie separat punti cu perii pe ele cum am mai vazut pe la altele..
Nu stiu, a mai avut cineva problema asta? Si daca da.. cam de pe la ce sa fie? Eu zic ca-s periile..
Curenti aiurea nu am prin masina ... n-am pierderi de curent.
P.S. tin sa mentionez ca si vechea baterie desi am incarcarea proasta avea o mica problemuta.. de noua nu avea vlaga in ea.. am pus-o in scurt si mi-a aratat vreo 400 Ah....
Deci...
Astept idei.. ce sa fac oameni buni?.. n-as da banii pe alternator..
Mi-a murit si mama de cancer recent.. am facut o depresie nu m-am mai putut duce pe la munca pentru ca lucram amandoi in aceelasi loc, eram profesori si imi facea rau.. m-au dat afara si de acolo..
Am avut un an .. sa dea dracu' in el...
Toate cele bune dragii mei.
Am luat si un multimetru din casa... masor bateria cu motorul oprit 12V.. Hmmm...
Pornesc... 13.5.. Ma sa fie..
Ma uit in fisa de garantie voltajul la instalare 14.2 V.. cu toate astea m-am dus la baieti...
Aia acolo mi-au zis clar.. "ma eu iti dau sa-ti schimbe astia bateria dar ai incarcarea cu belele"... Si asa si e...
M-am dus frumos la magazin unde mi-au stornat dupa un an si ceva de cand am bateria factura si am cumparat alta baterie la fel.. Identica si la fel.. numai ca de data asta a fost mai scumpa cu 10 lei... Ei sa-ti schimbi bateria cu 10 lei dupa 13 luni zic eu ca merita.. in fine.. nu asta e problema.
Problema e ca nu stiu de unde naiba e problema.
Sa fie puntea de diode? Sa fie periile?
Masina mea e diesel 1.5 D-ID aia de 95 de cai si are un alternator Valeo TG11C036 adica un alternator la care nu prea gasesti piese de schimb gen perii si altele..
Am cautat tot felul de variante.. n-am inca nici o idee.
Singura solutie ar fi sa cumpar altul nou cu totul dar va dati seama cat costa.
Nu gasesc kit-uri de reparatie.. sa fie separat punti cu perii pe ele cum am mai vazut pe la altele..
Nu stiu, a mai avut cineva problema asta? Si daca da.. cam de pe la ce sa fie? Eu zic ca-s periile..
Curenti aiurea nu am prin masina ... n-am pierderi de curent.
P.S. tin sa mentionez ca si vechea baterie desi am incarcarea proasta avea o mica problemuta.. de noua nu avea vlaga in ea.. am pus-o in scurt si mi-a aratat vreo 400 Ah....
Deci...
Astept idei.. ce sa fac oameni buni?.. n-as da banii pe alternator..
Mi-a murit si mama de cancer recent.. am facut o depresie nu m-am mai putut duce pe la munca pentru ca lucram amandoi in aceelasi loc, eram profesori si imi facea rau.. m-au dat afara si de acolo..
Am avut un an .. sa dea dracu' in el...
Toate cele bune dragii mei.