Incarcare 13.5 V

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Mar Dec 22, 2015 3:46 pm

Dupa ce mi-am pornit masina trasa de vreo 3 ori m-am decis si eu sa vad ce-i cu bateria ca era in garantie.
Am luat si un multimetru din casa... masor bateria cu motorul oprit 12V.. Hmmm...
Pornesc... 13.5.. Ma sa fie..
Ma uit in fisa de garantie voltajul la instalare 14.2 V.. cu toate astea m-am dus la baieti...
Aia acolo mi-au zis clar.. "ma eu iti dau sa-ti schimbe astia bateria dar ai incarcarea cu belele"... Si asa si e...
M-am dus frumos la magazin unde mi-au stornat dupa un an si ceva de cand am bateria factura si am cumparat alta baterie la fel.. Identica si la fel.. numai ca de data asta a fost mai scumpa cu 10 lei... Ei sa-ti schimbi bateria cu 10 lei dupa 13 luni zic eu ca merita.. in fine.. nu asta e problema.
Problema e ca nu stiu de unde naiba e problema.
Sa fie puntea de diode? Sa fie periile?
Masina mea e diesel 1.5 D-ID aia de 95 de cai si are un alternator Valeo TG11C036 adica un alternator la care nu prea gasesti piese de schimb gen perii si altele..
Am cautat tot felul de variante.. n-am inca nici o idee.
Singura solutie ar fi sa cumpar altul nou cu totul dar va dati seama cat costa.
Nu gasesc kit-uri de reparatie.. sa fie separat punti cu perii pe ele cum am mai vazut pe la altele..
Nu stiu, a mai avut cineva problema asta? Si daca da.. cam de pe la ce sa fie? Eu zic ca-s periile..
Curenti aiurea nu am prin masina ... n-am pierderi de curent.

P.S. tin sa mentionez ca si vechea baterie desi am incarcarea proasta avea o mica problemuta.. de noua nu avea vlaga in ea.. am pus-o in scurt si mi-a aratat vreo 400 Ah....
Deci...

Astept idei.. ce sa fac oameni buni?.. n-as da banii pe alternator..
Mi-a murit si mama de cancer recent.. am facut o depresie nu m-am mai putut duce pe la munca pentru ca lucram amandoi in aceelasi loc, eram profesori si imi facea rau.. m-au dat afara si de acolo..
Am avut un an .. sa dea dracu' in el...

Toate cele bune dragii mei.

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Dec 24, 2015 2:14 am

Salut,

In primul rand condoleante.

Cu noua baterie e la fel incarcarea?

Sigur se pote reconditiona alternatorul, ar trebui sa intrebi cat costa la cei care se ocupa de asa ceva...

Avatar utilizator
Samyaza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 04, 2009 2:22 pm

Mesaj de Samyaza » Dum Dec 27, 2015 11:35 am

Nu mai reconditionez nimic. Inelele sunt mancate pana la plastic. Puntea redresoarea costa 300 ron.. mi-am comandat alt alternator. Delco-Remy.
Ma costa 850 ron cu asta vechi la schimb. Asa se practica sistemul.
Astea originale Valeo, modelul meu, nu gasesti nimic la el de schimb, nici carbuni (perii), nici inele nici rulmenti nici rotorul separat.. n-are sens. E un model care daca se strica il schimbi cu totul. La Lucas costa 1500 RON... fara piesa la schimb, iar la astia (Delco Remy) costa 850 ron + 307 ron daca nu le dau piesa deci e 1157 RON.. asta m-a dus cu mintea ca ori e lucas ori e remy ...tot cam aia e.
Am citit despre firma. Sunt ok, pun multe OEM-uri pe multe masini mai ales pe Chevrolet pe Toyota am mai citit ca pun.. Desi e mai ieftin nu cred ca-i chiar stift.
Valeo n-am idee cat costa.. nu l-am gasit la vanzare modelul asta decat sh sau reconditionat si nu.. nu merci...
Da stiu costa.. dar ce sa-i faci?... A inceput sa manance bani si asta ce vrei..din 2006.. are 9 ani..de-acum pica toate.. am schimbat pe ea o groaza..dar nu asa importante ca pana la alternator... ma gandesc acum cat mai traieste si electromotorul de pornire (comparand uzuruile) ... ala e 1300 RON tot asa cel mai ieftin la Delco Remy... Ei..asta e... te si duce, dar te si mai amendeaza masina.
O sa-l montez intr-un service autorizat sa am garantie macar la el.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 21 vizitatori