Scris: Joi Iun 12, 2008 7:15 pm
Din 03.06.2008 sint proprietarul unui Lancer Invite DI-D . In week-end am facut un drum Brasov – Reghin si retur. Motorul fiind in rodaj, am apasat pedala cu simt de raspundere, rareori depasind 120km/h. Acest stil de a conduce a facut in asa fel incit consumul sa fie de doar 5 l/100km, asa cum rezulta din fotografie. Cum bineinteles, nu voi merge in acelasi mod dupa terminarea rodajului, ma astept la o crestere a consumului, insa nu cu mult.
Dupa ce am alimentat, am verificat presiunea in pneuri: 3,2-3,3 atmosfere. Imediat am scos aer pina la 2,2 atm pe fiecare cauciuc. Recomand tuturor sa verifice presiunea in pneuri imediat dupa ce intra in posesia masinii. Se pare ca toate vin cu rotile prea umflate, citisem undeva ca asa se recomanda la transportul pe platforma.
Si acum impresiile. Voi incepe cu cele pozitive:
-designul caroseriei, dupa gustul meu, este fabulos, cu un look agresiv
-oglinzile sint mari si asigura o buna vizibilitate. Reversul este acela ca acela ca, la curbele strinse vizibilitatea scade in imediata apropiere
-motorul puternic face in asa fel incit ai curaj sa intri in depasiri. Din pacate si inconstientii au acces la acesta…
-consumul mai mult decit decent, cel putin la o deplasare civilizata
-frinele cu discuri, ventilate pe fata, fac ca masina sa frineze foarte bine
-suspensia robusta, McPherson pe fata, multilink pe spate, rigiditatea caroseriei precum si ecartamentul o face sa aiba o foarte buna stabilitate chiar si in curbele luate la viteze mari. Tinuta de drum excelenta, fapt subliniat de toti cei care au condus acest model
-sunetul motorului este exceptional pentru impatimitii de viteza, mai ales la turatii mari. Acesta vine insa si cu neplacerea pe care o cauzeaza celor care au condus masini pe benzina carora acest sunet le-ar putea parea deranjant. Cei care am mai condus diesel-uri, stiu la ce sa se astepte. Gindindu-ma ca as putea fi partinitor dat fiind faptul ca este masina mea, am cerut parerea altor proprietari de autoturisme cu motoare alimentate cu motorina. Parerea lor a fost ca “suna ca orice diesel”
-cuplu fantastic
-spatiul interior este suficient de mare chiar si pentru persoanele inalte
-servodirectia, dupa parerea unui prieten care l-a condus, este prea dura. Dupa parerea mea este normala
-inchiderea portierei se face cu un zgomot ce te duce cu gindul la soliditate. Am remarcat acest lucru pentru ca in perioada de prospectie am intilnit un model al unui producator cu multe unitati vindute in tara noastra ale carui usi se inchideau cu un sunet parca spart. Mai multe nu m-a mai interesat la respectiva masina
-volanul imbracat in piele iti da o senzatie tactila foarte placuta
-lasa impresia de masina puternica, solida si sportiva
-sistemul hands-free cu Bluetooth este foarte util
-sistemul de sunet este in regula, cu usoare vibratii in plasticul portierei acolo unde intervin basii puternici, dar asta sint convins ca a aparut ca urmare a reglajului defectuos facut de mine (imi place ca basul sa se auda)
Impresii negative:
-calitatea plasticului de la minerul interior al portierelor. Restul plasticului din masina mi se pare in regula
-calitatea (material, textura, culoare) materialului textil care acopera fata portierei si cotiera
-display-ul CD-player-ului care are doar 12 caractere. Pentru a vizualiza titlul melodiei, interpretul, etc. trebuie sa tot apesi butoane ceea ce iti distrage atentia de la condus
-materialul din portbagaj despre care s-a tot vorbit. Problema asta o voi rezolva prin cumpararea unei tavite
-putine butoane, interior cam spartan
-cotiera este plasata prea in spate si nu se poate regla
-am vazut si scaune mai bine profilate
-parca treapta a III a nu este acolo unde ar trebui sa fie
-antifonarea cam slaba
-torpedoul are dimensiune mica
-cind vad stergatoarele, parca imi trece dorul de Logan; modelul este unul vechi
In concluzie, prea scumpa pentru ce ofera? Nu cred. Senzatia la volan este extraordinara si asta fara sa ii dai talpa. Dupa parerea mea, o masina subapreciata de cumparatorii romani.
Dupa ce am alimentat, am verificat presiunea in pneuri: 3,2-3,3 atmosfere. Imediat am scos aer pina la 2,2 atm pe fiecare cauciuc. Recomand tuturor sa verifice presiunea in pneuri imediat dupa ce intra in posesia masinii. Se pare ca toate vin cu rotile prea umflate, citisem undeva ca asa se recomanda la transportul pe platforma.
Si acum impresiile. Voi incepe cu cele pozitive:
-designul caroseriei, dupa gustul meu, este fabulos, cu un look agresiv
-oglinzile sint mari si asigura o buna vizibilitate. Reversul este acela ca acela ca, la curbele strinse vizibilitatea scade in imediata apropiere
-motorul puternic face in asa fel incit ai curaj sa intri in depasiri. Din pacate si inconstientii au acces la acesta…
-consumul mai mult decit decent, cel putin la o deplasare civilizata
-frinele cu discuri, ventilate pe fata, fac ca masina sa frineze foarte bine
-suspensia robusta, McPherson pe fata, multilink pe spate, rigiditatea caroseriei precum si ecartamentul o face sa aiba o foarte buna stabilitate chiar si in curbele luate la viteze mari. Tinuta de drum excelenta, fapt subliniat de toti cei care au condus acest model
-sunetul motorului este exceptional pentru impatimitii de viteza, mai ales la turatii mari. Acesta vine insa si cu neplacerea pe care o cauzeaza celor care au condus masini pe benzina carora acest sunet le-ar putea parea deranjant. Cei care am mai condus diesel-uri, stiu la ce sa se astepte. Gindindu-ma ca as putea fi partinitor dat fiind faptul ca este masina mea, am cerut parerea altor proprietari de autoturisme cu motoare alimentate cu motorina. Parerea lor a fost ca “suna ca orice diesel”
-cuplu fantastic
-spatiul interior este suficient de mare chiar si pentru persoanele inalte
-servodirectia, dupa parerea unui prieten care l-a condus, este prea dura. Dupa parerea mea este normala
-inchiderea portierei se face cu un zgomot ce te duce cu gindul la soliditate. Am remarcat acest lucru pentru ca in perioada de prospectie am intilnit un model al unui producator cu multe unitati vindute in tara noastra ale carui usi se inchideau cu un sunet parca spart. Mai multe nu m-a mai interesat la respectiva masina
-volanul imbracat in piele iti da o senzatie tactila foarte placuta
-lasa impresia de masina puternica, solida si sportiva
-sistemul hands-free cu Bluetooth este foarte util
-sistemul de sunet este in regula, cu usoare vibratii in plasticul portierei acolo unde intervin basii puternici, dar asta sint convins ca a aparut ca urmare a reglajului defectuos facut de mine (imi place ca basul sa se auda)
Impresii negative:
-calitatea plasticului de la minerul interior al portierelor. Restul plasticului din masina mi se pare in regula
-calitatea (material, textura, culoare) materialului textil care acopera fata portierei si cotiera
-display-ul CD-player-ului care are doar 12 caractere. Pentru a vizualiza titlul melodiei, interpretul, etc. trebuie sa tot apesi butoane ceea ce iti distrage atentia de la condus
-materialul din portbagaj despre care s-a tot vorbit. Problema asta o voi rezolva prin cumpararea unei tavite
-putine butoane, interior cam spartan
-cotiera este plasata prea in spate si nu se poate regla
-am vazut si scaune mai bine profilate
-parca treapta a III a nu este acolo unde ar trebui sa fie
-antifonarea cam slaba
-torpedoul are dimensiune mica
-cind vad stergatoarele, parca imi trece dorul de Logan; modelul este unul vechi
In concluzie, prea scumpa pentru ce ofera? Nu cred. Senzatia la volan este extraordinara si asta fara sa ii dai talpa. Dupa parerea mea, o masina subapreciata de cumparatorii romani.