2008 Mithubishi Lancer 2.0 140CP Orient Red

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Joi Iun 12, 2008 7:15 pm

Din 03.06.2008 sint proprietarul unui Lancer Invite DI-D . In week-end am facut un drum Brasov – Reghin si retur. Motorul fiind in rodaj, am apasat pedala cu simt de raspundere, rareori depasind 120km/h. Acest stil de a conduce a facut in asa fel incit consumul sa fie de doar 5 l/100km, asa cum rezulta din fotografie. Cum bineinteles, nu voi merge in acelasi mod dupa terminarea rodajului, ma astept la o crestere a consumului, insa nu cu mult.
Dupa ce am alimentat, am verificat presiunea in pneuri: 3,2-3,3 atmosfere. Imediat am scos aer pina la 2,2 atm pe fiecare cauciuc. Recomand tuturor sa verifice presiunea in pneuri imediat dupa ce intra in posesia masinii. Se pare ca toate vin cu rotile prea umflate, citisem undeva ca asa se recomanda la transportul pe platforma.

Si acum impresiile. Voi incepe cu cele pozitive:
-designul caroseriei, dupa gustul meu, este fabulos, cu un look agresiv
-oglinzile sint mari si asigura o buna vizibilitate. Reversul este acela ca acela ca, la curbele strinse vizibilitatea scade in imediata apropiere
-motorul puternic face in asa fel incit ai curaj sa intri in depasiri. Din pacate si inconstientii au acces la acesta…
-consumul mai mult decit decent, cel putin la o deplasare civilizata
-frinele cu discuri, ventilate pe fata, fac ca masina sa frineze foarte bine
-suspensia robusta, McPherson pe fata, multilink pe spate, rigiditatea caroseriei precum si ecartamentul o face sa aiba o foarte buna stabilitate chiar si in curbele luate la viteze mari. Tinuta de drum excelenta, fapt subliniat de toti cei care au condus acest model
-sunetul motorului este exceptional pentru impatimitii de viteza, mai ales la turatii mari. Acesta vine insa si cu neplacerea pe care o cauzeaza celor care au condus masini pe benzina carora acest sunet le-ar putea parea deranjant. Cei care am mai condus diesel-uri, stiu la ce sa se astepte. Gindindu-ma ca as putea fi partinitor dat fiind faptul ca este masina mea, am cerut parerea altor proprietari de autoturisme cu motoare alimentate cu motorina. Parerea lor a fost ca “suna ca orice diesel”
-cuplu fantastic
-spatiul interior este suficient de mare chiar si pentru persoanele inalte
-servodirectia, dupa parerea unui prieten care l-a condus, este prea dura. Dupa parerea mea este normala
-inchiderea portierei se face cu un zgomot ce te duce cu gindul la soliditate. Am remarcat acest lucru pentru ca in perioada de prospectie am intilnit un model al unui producator cu multe unitati vindute in tara noastra ale carui usi se inchideau cu un sunet parca spart. Mai multe nu m-a mai interesat la respectiva masina
-volanul imbracat in piele iti da o senzatie tactila foarte placuta
-lasa impresia de masina puternica, solida si sportiva
-sistemul hands-free cu Bluetooth este foarte util
-sistemul de sunet este in regula, cu usoare vibratii in plasticul portierei acolo unde intervin basii puternici, dar asta sint convins ca a aparut ca urmare a reglajului defectuos facut de mine (imi place ca basul sa se auda)

Impresii negative:
-calitatea plasticului de la minerul interior al portierelor. Restul plasticului din masina mi se pare in regula
-calitatea (material, textura, culoare) materialului textil care acopera fata portierei si cotiera
-display-ul CD-player-ului care are doar 12 caractere. Pentru a vizualiza titlul melodiei, interpretul, etc. trebuie sa tot apesi butoane ceea ce iti distrage atentia de la condus
-materialul din portbagaj despre care s-a tot vorbit. Problema asta o voi rezolva prin cumpararea unei tavite
-putine butoane, interior cam spartan
-cotiera este plasata prea in spate si nu se poate regla
-am vazut si scaune mai bine profilate
-parca treapta a III a nu este acolo unde ar trebui sa fie
-antifonarea cam slaba
-torpedoul are dimensiune mica
-cind vad stergatoarele, parca imi trece dorul de Logan; modelul este unul vechi

In concluzie, prea scumpa pentru ce ofera? Nu cred. Senzatia la volan este extraordinara si asta fara sa ii dai talpa. Dupa parerea mea, o masina subapreciata de cumparatorii romani.
Fişiere ataşate
Km.JPG
Km.JPG (42.53 KiB) Vizualizat de 7081 ori
Lancer_spate.JPG
Lancer_spate.JPG (92.82 KiB) Vizualizat de 7081 ori
Lancer_lateral.JPG
Lancer_lateral.JPG (103.72 KiB) Vizualizat de 7081 ori
Lancer_unghi1.JPG
Lancer_unghi1.JPG (104.17 KiB) Vizualizat de 7082 ori

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Joi Iun 12, 2008 8:16 pm

Salut Gabi !
Frumoasa , ai grija de ea !

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Joi Iun 12, 2008 9:52 pm

Multumesc.
Voi avea.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iun 13, 2008 10:57 am

QUOTE (decebal12345)...
-antifonarea cam slaba
...


Care antifonare :twisted: Sa vezi ce fain se aude cand sar pietricele de la roata.
Imi place cum arata cu consum de 5% dar eu nu am reusit sa vad niciodata mai putin de 6.3; nici chiar in rodaj. Ce vrei.. daca nu ma pot abtine
Felicitari.

Avatar utilizator
cix
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mar 18, 2008 10:24 am

Mesaj de cix » Vin Iun 13, 2008 11:01 am

Am uitat de niste intrebari. Senzorii de parcare sunt cei din catalogul mitsubishi? Daca da, de ce nu sunt vopsiti in culoarea masinii? Sunt cu semnal sonor sau si cu display?

PS. Vad ca suntem si cativa brasoveni aici pe forum .. poate ne intalnim si noi odata asa face to face

Avatar utilizator
teo_paul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 29, 2008 2:09 pm

Mesaj de teo_paul » Vin Iun 13, 2008 11:48 am

QUOTE (decebal12345)1) In week-end am facut un drum Brasov – Reghin si retur. Motorul fiind in rodaj, am apasat pedala cu simt de raspundere, rareori depasind 120km/h. Acest stil de a conduce a facut in asa fel incit consumul sa fie de doar 5 l/100km, asa cum rezulta din fotografie. Dupa ce am alimentat, am verificat presiunea in pneuri: 3,2-3,3 atmosfere. Imediat am scos aer pina la 2,2 atm pe fiecare cauciuc. Recomand tuturor sa verifice presiunea in pneuri imediat dupa ce intra in posesia masinii. Se pare ca toate vin cu rotile prea umflate, citisem undeva ca asa se recomanda la transportul pe platforma.
Si acum impresiile. Voi incepe cu cele pozitive:
2) -servodirectia, dupa parerea unui prieten care l-a condus, este prea dura. Dupa parerea mea este normala
3) -inchiderea portierei se face cu un zgomot ce te duce cu gindul la soliditate. Am remarcat acest lucru pentru ca in perioada de prospectie am intilnit un model al unui producator cu multe unitati vindute in tara noastra ale carui usi se inchideau cu un sunet parca spart. Mai multe nu m-a mai interesat la respectiva masina
4) -sistemul de sunet este in regula, cu usoare vibratii in plasticul portierei acolo unde intervin basii puternici, dar asta sint convins ca a aparut ca urmare a reglajului defectuos facut de mine (imi place ca basul sa se auda)
Impresii negative:
5)-materialul din portbagaj despre care s-a tot vorbit. Problema asta o voi rezolva prin cumpararea unei tavite
6) -am vazut si scaune mai bine profilate

Foarte frumos din partea ta ca ne-ai impartasit tot ce simti referitor la masina.
Am selectat cateva puncte mai sus pentru care am alta opinie, poate iese adevarul la iveala...;-)
1) Am o vaga impresie ca acel consum de 5% este partial influentat de presiunea din pneuri. 3.3 atmosfere este enorm, dar sa nu crezi ca asa vin toate masinile. La mine MCar din Expozitiei mi-a livrat masina cu fix 2.5 atm la fiecare cauciuc. Dupa ceva drumuri prin oras, le-am pus 2.7 in ideea ca voi trece de 160km/h si le-am umflat dupa cum spune producatorul. Insa la 2.7 deja rinichii mei sunt mai deranjati de denivelari si gropi, nici nu vreau sa ma gandesc la 3.3. In fine, la modelul Invite (daca nu ma insel) cauciucurile sunt mai inalte decat la Intense-ul meu si sigur difera presiunea.
Referitor la consum...5%? Cred ca ar trebui sa merg pe un drum perfect plat cu a 4-a sau a 5-a la 2000rpm ca sa scot consumul asta. Sincer, nu stiu cum il faceti oameni buni. Cix zicea bine, 6.3% e tot ce pot sa scot...
2) Servodirectia mi se pare foarte nasoala la viteze mari. Merge volanul prea usor, daca asta la viteze mici e un deliciu, la viteze mari e un cosmar. Iti fuge volanul din mana la orice damb luat, rotile fac ce vor, chiar si linia de tramvai imi creaza probleme. Trebuie sa ma tin de volan mai tare ca un elev la scoala de soferi.
3) Din punctul meu de vedere, portiera se inchide greoi, trebuie sa o trantesc si suna a tabla goala. Cand ma uit cum se inchide usa la un Renault sau la o Toyota de la 5cm imi dau seama ca ar trebui luat ceva si de la producatorii astia. Tabla goala (mare minus pentru Mitsu) sper sa se rezolve cu o antifonare.
4) Am inceput sa aud si eu vibratii in portiere de la sistemul audio, dar nu de la inceput. Au aparut pe la 1500km, sper sa dispara si astea la antifonare, cu speranta ca vibreaza tabla in vreun fel, si nu plasticul ordinar de pe usa caruia nu stiu ce as putea sa ii fac.
5) Am primit tava de portbagaj cadou de la dealer. Stai linistit ca nu rezolva problema zgomotului, cand treci prin gropi zdrangane tot prin portbagaj (imi pun si aici sperantele in antifonare).
6) Cand am vazut prima oara scaunele "sport" de pe Lancer m-am bucurat. Dupa ce am mers prima mie de km mi-am dat seama ca suportul ala lateral al scaunului e un burete ordinar pe sub stofa, care se va strica cu prima ocazie. Banuiesc insa ca la scaunele de piele de pe Instyle e altfel gandit materialul.

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Vin Iun 13, 2008 10:12 pm

[align=justify:4bcfce4e49]Cix, displayul senzorilor de parcare este cel din imagine si este plasat deasupra oglinzii. Nu stiu daca sint cei din catalog, i-am primit de la dealer. Cind vrei, ne putem intilni ca sa vezi.

teo_paul: inainte de drumul descris, am facut un drum in prima zi in care am luat masina intr-o comuna la cca. 40-45 km de Brasov, cind inca nu scosesem aerul din cauciucuri. Am umplut rezervorul dupa care am pus motorina in doua canistre de cite 5 litri. Inainte de a pleca, dintr-o canistra am pus motorina in rezervor pina la buza. La intoarcere, cind am ajuns in fata casei (deci am facut cca.90-95 km) am pus motorina din canistra de care nu ma atinsesem. Vreau sa spun ca la un moment dat, cind am vazut ca ma apropiu de golirea canistrei, am pus mai cu avint. Ei bine, rezervorul s-a umplut si motorina a curs pe tabla masinii. Si asta, repet, cu 3.2-3.3 atm in cauciucuri.

Legat de portiera, voi spune ca masina la care ma refeream in postul de mai sus era un Jetta. Portiera modelului la care m-am uitat chiar suna a tabla goala. In ceea ce priveste Lancerul, chiar nu-mi pare ca suna a tabla goala dar poate e o problema de interpretare personala. Insa ai dreptate in legatura cu inchiderea ei. Si la mine se inchide destul de greu. Incerc sa o inchid cu simt dar ramine intredeschisa si atunci cam trebuia sa o trintesc.

Am trecut basul la 0 si trepidatiile din usa au disparut. La mine chiar era la maxim.
Venind vorba de calitatea plasticului, incerc sa fac rost de niste piele de manusi (sau haina, dar cel de manusi este mai fin si seamana mai mult cu cel de pe volan) de la un producator pe care sper sa o pot aplica intr-un fel si astfel sa nu se mai vada. Voi vedea...

Profilarea scaunului nu ma deranjeaza foarte mult doar ca se putea si mai bine. Deocamdata nu am observat ca suportul lateral sa fie burete ordinar dar se prea poate. Nu stiu cum e scaunul de pe Instyle dar am condus mult timp un Superb cu scaune din piele. Vreau sa spun ca patinam in scaun destul de serios la curbele luate in viteza; tinerea in scaun nu o sesizam desi scaunele pareau a fi bine profilate.

La mine in portbagaj nu se aud troncanituri. Daca se vor auzi, themircea nu e degeaba activ pe forum la sectiunea "bursa" si tot voi rezolva problema troncanitului, sint sigur de asta.[/align:4bcfce4e49]
Fişiere ataşate
Senzor_parcare1.JPG
Senzor_parcare1.JPG (93.25 KiB) Vizualizat de 6983 ori

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Lun Iul 14, 2008 5:49 pm

Da, intre timp am facut aproape 2000 km si ma pregatesc de un drum lung.
Am primit de la dealer un set de covorase originale, care, apropo, arata si se potrivesc foarte bine.
Am incercat sa alimentez detectorul de radar de la plafoniera dar se pare ca nu sint suficient de tehnic...
Fişiere ataşate
Plafoniera.JPG
Plafoniera.JPG (108.42 KiB) Vizualizat de 6805 ori

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Iul 14, 2008 6:58 pm

Salut Gabi !

Pune aparatul de masura pe pinii din mufe si vezi unde ai 12 v permanent.
Te legi in paralel si e alimentat , dar permanent. Eventual opresti / pornesti detectorul din switch-ul on/off .
Iti explic pe mp mai detaliat . Iti dau si o idee mai practica ca alimentare , dar e mai mult de munca. :wink:
Multa bafta cu masina ! Mai vorbim .

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Iul 14, 2008 7:07 pm

De ce te complici?

Mergi la service si roaga-i sati faca o derivatie. Asa te bagi si risti sa faci un scurt, poate arzi vreun calculator.
Sa vezi atunci distractie...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori