2008 Mithubishi Lancer 2.0 140CP Orient Red

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Iul 14, 2008 7:15 pm

De Bogdan
Nu are ce sa arda , decat o siguranta cel mult .
Roaga la service in timpul programului , poate face cativa euro care nu are rost sa-i dai aiurea.

Gabi , pentru siguranta pune o dioda pe " + " de la alimentarea detectorului .
Daca vrei sa mesteresti singur si nu ai de gand sa te duci la service pentru asta, imi dai un mp sau ne auzim la telefon.

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Lun Iul 14, 2008 8:19 pm

Multumesc.
Am rezolvat problema cumparind un distribuitor (sau cum i-o zice) la priza masinii. Pe de alta parte m-am gindit ca firul pentru alimentare atirna urit in masina si il poti cu greu ascunde intrucit nu intentionez sa las detectorul in geam.

Bughy, daca stiam ca le ai pe partea asta, te abordam eu mai demult. Aveam nevoie alimentare pentru GPS si detector, de aceea alesesem varianta cu alimentarea de la plafoniera, cea standar era pentru GPS. Acum, pentru ca nevasta vrea neaparat sucuri reci in masina, am luat si un racitor cu alimentare la priza masinii. Asa ca acum am nevoie de toate cele trei alimentari...
Fişiere ataşate
Priza.JPG
Priza.JPG (108.51 KiB) Vizualizat de 6524 ori

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Iul 14, 2008 8:39 pm

Da, si asta era varianta potrivita . Am un prieten care si-a pus ceva asemanator pe lancer.
Nu am stiut initial ca vrei sa conectezi mai multe .
Pentru detector era buna varinta sa scapi de fir . Dar daca ai mai multe echipamente ai ales varianta cea mai buna deocamdata , chiar daca se vad firele atarnate prin masina .
Apropo, torpedo-ul nu face fata sau e prea mic ?

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Lun Iul 14, 2008 10:16 pm

Sint peste 4.000 de km de facut in temperaturi ridicate ceea ce presupune multe lichide de consumat, asta in primul rind.
In al doilea rind, nu-mi place sistemul torpedoului refrigerat de la Lancer. Pe linga faptul ca este prea mic, trebuie ca butonul de selectare mod sa fie rotit in asa fel incit aerul conditionat sa vina catre inainte. Asta mie mi se pare a fi cit se poate de stupid pentru ca voi fi nevoit astfel sa merg tot timpul cu aerul rece spre mine.

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Sâm Aug 09, 2008 12:16 pm

De citeva zile am revenit din Grecia, lungimea traseului aproximativ 3000 km.
Masina s-a comportat exemplar iar cruise controlul pe autostrada face toti banii. Consumul a fost decent: 5,6 l/100 km dar a crescut la 5,7 pe un drum gresit ales prin Serbia. Asta m-a costat citeva zeci de kilometri facuti pe un drum ingust (parea mai mult o alee) de ma loveau ramurile arbustilor peste ambele retrovizoare si in care am mers doar in treapta I si II. Am mers aproape tot timpul cu AC si mai ales pe autostrazile din Grecia, cu viteza de 145 km/ora (setata pe Cruise Control), mai decenta prin Macedonia si Serbia, doua persoane.

Scurte impresii:
-am plecat pe Bulgaria - Grecia, m-am intors prin Macedonia - Serbia
-avem drumuri proaste
-bulgarii au drumuri mult mai bune si mai ales, ocolesc localitatile. Dezavantajul este ca au limite de viteza absolut stupide, chiar si de 40km/ora pe drum drept. Asta face ca sa intilnesti o gramada de radare plasate in locuri strategice (dupa curbe, la iesirea din tunel) si implicit, o multime de autoturisme romanesti trase pe dreapta in timp ce soferii "negociau" cu politistii. Am avut detector asa ca nu au fost probleme.
-grecii au drumuri impecabile si pe unde nu te astepti iar autostrada nu este foarte scumpa
-Macedonia o poti strabate aproape toata pe autostrada care nu este impecabila si nu prea scumpa
-in Serbia faci citiva zeci de kilometrii pina intrii pe autostrada dar apoi mergi fara probleme; calitatea este foarte buna, in schimb este foarte scumpa. In mod surprinzator pentru mine, chiar si drumurile lipsite de importanta au un asfalt foarte bun
-de a Moravita pina la Timisoara drumul este bunicel. Pe portiunea Timisoara - Oradea drum este mediocru si foarte aglomerat.
-din Oradea am plecat la Gyula (Ungaria), o localitate minunata, aflata linga granita (asta m-a surprins cel mai mult; nu se simte in nici un fel influenta romaneasca... curatenie, drumuri impecabile, flori peste tot si mai ales plin de biciclete). Acolo se afla un parc acvativ deosebit de frumos si cu preturi mai ales la mincare, mici de nu-ti vine sa crezi. Si se vorbeste si romaneste mai peste tot. Recomand cu caldura, cazare la preturi bune.
-Oradea - Cluj - Dej : drum bun dar pe o singura banda, cu radare si camere fixe
-Dej-Reghin drum lejer dar groaznic pe alocuri
-Reghin - Tg. Mures - Brasov: drum bun, insa aglomerat
Fişiere ataşate
Halkidiki_Timisoara_consum.JPG
Halkidiki_Timisoara_consum.JPG (71.72 KiB) Vizualizat de 6377 ori

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Dum Noi 16, 2008 12:01 pm

Pentru ca nivelul uleiului motor se apropie de minim, am mers la reprezentanta sa intreb ce tip de ulei trebuie sa cumpar. Tipul nu stia, dar a sunat la service de unde i s-a spus ca trebuie MOBIL 1 5W30 Special V, Full Sintetic VW 505 01 (a citit exact ce scria pe bidon). Aceasta este altul decit cel despre care se vorbea pe forum, adica MOBIL 1 ESP 5W30. Primul costa in jur de 60 RON iar cel de-al doilea cca. 35 RON.

Ier am fost la servicie sa vad cit costa acolo si surpriza: am luat un alt ulei, cel care se vede in fotografie, vinzatorul afirmind ca este exact cel care se pune in motor si cel care se foloseste pentru completare.
Fişiere ataşate
P1100068.JPG
P1100068.JPG (57.14 KiB) Vizualizat de 6280 ori

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Sâm Dec 13, 2008 7:08 am

asa ma enerveaza romanii nostri din service....
si eu cand am fost , statea sa caute prin foi si sa intrebe mecanicul ....habarnist total...
insa, la americani , pe site-ul oficios al mitsu , daca nu ma insel la date tehnice este trecut tipul de ulei. daca mai tin bine minte este 5w30. nici eu nu stiu ce sa-ti zic.......

Avatar utilizator
decebal12345
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 14, 2008 5:31 pm

Mesaj de decebal12345 » Lun Dec 15, 2008 10:48 pm

QUOTE (santto @ Dec 13 2008, 07:08 AM) asa ma enerveaza romanii nostri din service....
si eu cand am fost , statea sa caute prin foi si sa intrebe mecanicul ....habarnist total...
insa, la americani , pe site-ul oficios al mitsu , daca nu ma insel la date tehnice este trecut tipul de ulei. daca mai tin bine minte este 5w30. nici eu nu stiu ce sa-ti zic.......

Problema asta am avut-o si eu. Cind l-am intrebat pe cel de la vinzari, habar nu avea. A plecat, revenind cu recipientul prezentat in poza la care eu i-am spus ca pe forum se vorbeste de 5W 30 si nu 5W 40. Pus in dificultate, a chemat un mecanic din service sa-l intrebe daca ala e uleiul folosit in service . Mecanicul a confirmat, asa ca l-am luat. La final a insistat sa nu cred toate balivernele de pe forum.
Pe spatele recipientului scrie in germana si nu inteleg o iota. Inca nu am completat cu el.

Avatar utilizator
santto
EVO I
Mesaje: 14
Membru din: Sâm Ian 26, 2008 8:33 am

Mesaj de santto » Mar Dec 16, 2008 8:10 am

QUOTE (decebal12345 @ Dec 15 2008, 10:48 PM) Problema asta am avut-o si eu. Cind l-am intrebat pe cel de la vinzari, habar nu avea. A plecat, revenind cu recipientul prezentat in poza la care eu i-am spus ca pe forum se vorbeste de 5W 30 si nu 5W 40. Pus in dificultate, a chemat un mecanic din service sa-l intrebe daca ala e uleiul folosit in service . Mecanicul a confirmat, asa ca l-am luat. La final a insistat sa nu cred toate balivernele de pe forum.
Pe spatele recipientului scrie in germana si nu inteleg o iota. Inca nu am completat cu el.

intra pe jurnalul meu ca acolo am scris cate ceva de ulei si daca nu esti total lamurit sa-mi spui ca il iau din masina si iti spun tot ce vrei pt ca are si eticheta in romana

si mecanicul ala este un DOBITOC daca el crede ca noi astia care dam aproape 20.000 e pe o masina o luam sa ne batem joc de ea si sa bagam ului de floare soarelui in motor ...un DOBITOC

Avatar utilizator
Prime
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mai 25, 2008 11:59 am

Mesaj de Prime » Mar Dec 16, 2008 3:32 pm

In cartea tehnica arata foarte clar diferenta intre 5w30 si 5w40. Uleiul 5w30 se poate folosi pana la o temperatura de 40grade celsius, in schimb 5w40 merge peste 50 grade celsius.
Mai mult, in carte scrie asa:

Selectaţi uleiul de motor cu v?scozitate SAE corespunzătoare ?n funcţie de temperatura exterioară. Uleiurile de motor SAE 0W-30, 5W-30 sau 5W-40 pot fi folosite doar dacă ?ndeplinesc specificaţiile de clasificare ACEA A3/B3, A3/B4 sau A5/B5 sau API SG (sau superioare).

Eu deduc din asta ca 5w40 este mai bun decat 5w30 dar se pot folosi ambele. Si cum tin la motorul meu, o sa iau intotdeauna 5w40.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori