Lancer Classic Turatie Crescuta La Relanti

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
ctraltjet
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 02, 2013 10:05 am

Mesaj de ctraltjet » Vin Sep 18, 2015 4:22 pm

So, am avut problema asta, ca multe alte masini de aici, am fost la MCar, eu "echilibrat" clapeta aia de acceleratie, era okay imediat dupa ce am plecat, dar azi dimineata a fost mai rau de atat.

Cat costa clapeta asta? Am auzit ceva de 1000 de euro originala de la unul din showroom. A luat cineva? Exista la aftermarket?

Cine a rezolvat DEFINITIV problema asta, cum a rezolvat-o?

Pana acum ma laudam cu cat de fiabila masina, dar sa cheltuiesc 1000 de euro la 60000 km mi se pare de neacceptat. Masina costa in jur de 4k euro acum, mai bine o vand si iau altceva.




Avatar utilizator
ctraltjet
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 02, 2013 10:05 am

Mesaj de ctraltjet » Sâm Sep 19, 2015 7:52 am

si extrem de dezamagit de service la modul ca nu mai are masina mea ce cauta acolo. Vin cu o problema si plec cu aceeasi problema dar mult mai mare. Mi-au stricat masina.


Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Sâm Sep 19, 2015 8:34 am

Am avut si eu problema asta,cand era f cald afara,cand opream la semafor si nu numai ramanea motorul turat pe la 2000 rpm. Am bagat piciorul sub pedala si am constatat ca scadea.Am ridicat capota si am constatat ca mai puteam inchide un pic clapeta cu mana, asa ca am detensionat camasa in prindere si am rezolvat problema.
Poate ai si tu norocul sa ai aceeasi problema...

Avatar utilizator
enacu_10
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 27, 2010 9:06 am

Mesaj de enacu_10 » Mar Sep 22, 2015 2:40 pm

Aceasta problema se poate rezolva definitiv. Undeva in Rusia sunt niste tipi care repara problema aceasta:
http://forum.amadeus-project.com/index. ... topic=4771


Avatar utilizator
driverx
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 20, 2008 8:35 pm

Mesaj de driverx » Lun Noi 09, 2015 3:57 pm

Eu mi-am fixat problema singur dupa un an de nervi cu service-urile din Romania.

Mentionez ca masina am luat-o de noua si din ziua 1 a avut probleme.

Dupa multe investigari si eliminate posibile probleme una cate una am ajuns la concluzia ca corpul clapeta e defectuos. Exact unde nu mi-am mai batut capul pentru ca in urma unor investigatii am decopserit ceva. Daca pacaleam IAC-ul sa stea in alta pozitie, masina se comporta muuuuuult mai bine, nu mai accelera brusc singura cand pornea AC-ul sau cand roteam de volan.

Solutia (si PARANTEZA.......mentionez ca NU e perfecta, NU sustin ca elimina cauza problemei) a fost sa imi fabric o "saiba" de aluminiu cu diametrul exterior de 20mm si cel interior de 13mm (parca). Aceasta "saiba" are rolul de a reduce cantitatea de aer pe care o lasa IAC-ul sa intre in motor. Alta metoda mai ortodoxa nu am gasit dat fiind ca ECU reseteaza pozitia IAC-ului la fiecare oprire a motorului.

Masina merge asa de 6 ani si 100k km. No problems so far.

Nu cereti mai multe detalii ca nu dau. Cine nu stie ce e ala IAC sau cum arata pe interior corpul clapeta de lancer, nu va putea intelege oricum fix-ul.

Nota: Fix-ul functioneaza doar pentru masinile care au problema asta din fabrica. Pentru corpurile clapeta murdare si/sau uzate, solutia este reparatul (vezi link-ul de sus) sau inlocuitul....

Avatar utilizator
razvante
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 01, 2011 5:14 am

Mesaj de razvante » Joi Noi 12, 2015 11:12 am

Of DriverX daca postai si tu asta cu "fixat-ul" acum trei ani.... Si la mine a fost corpul original cu probleme. Necazul e ca am cumparat din dezmembrari unul tot cu probleme. Am cautat-o si in c.. si nici un mecanic nu isi dadea seama, pana cand, intr-o zi am gasit o oferta de clapeta cu senzori la 100 de euro. In disperarea de moment am zis ca fac colectie si s-o iau pe pe asta. De cand am pus-o pe asta, nu mai are greata. De frica sa nu se duca dreacu si iac-ul asta nici nu l-am mai curatat, cat o merge bine, cand nu, macar stiu de unde i se trage.

Avatar utilizator
ctraltjet
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 02, 2013 10:05 am

Mesaj de ctraltjet » Dum Ian 03, 2016 10:19 am

De unde ai luat piesa? Si cum se cheama mai exact? As da 100 de euro sa rezolv problema.

Avatar utilizator
danburciu88
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 08, 2013 10:19 am

Mesaj de danburciu88 » Mie Iul 06, 2016 1:03 pm

Salut,

Si eu am problema turatiilor crescute- pana la 3k, in trafic in Bucuresti, sau in general cand merg incet/bara la bara; la drum intins nu se manifesta, sau nu o observ oricum pentru ca merg in jurul acelei turatii sau peste.
Am observat insa ca daca bag piciorul sub pedala si ridic/ bat un pic in ea, isi revine. Banuiala mea este ca fie cablul este cam intepenit si ramane un pic tras ( am avut problema asta si dupa un pic de WD40 mergea mai bine, poate mai trebuie ) ), fie clapeta de acceleratie in sine ramane intepenita si ar trebuii curatata.
In orice caz, cred ca problema este chiar pozitia clapetei, nu senzorul de pozitie, din moment ce se remediaza cand "ridic" pedala.
A mai incercat cineva "workaround-ul" asta ?

~Lancer classic 1.6 din 2007~

Avatar utilizator
danburciu88
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 08, 2013 10:19 am

Mesaj de danburciu88 » Vin Iul 08, 2016 9:17 am

Update: Dupa aplicarea foarte generoasa de WD40 pe cablu, arc si bratul corpului clapetei, problema s-a rezolvat. Fara AC pornit, sta undeva la 800 rpm.

Avatar utilizator
ctraltjet
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 02, 2013 10:05 am

Mesaj de ctraltjet » Vin Iul 08, 2016 7:18 pm

ce e WD40? Eu am facut rost de un corp intreg din Ucraina si o sa inlocuiesc cu totul luni/marti.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori