Probleme La Motor 2.0di-d

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
raiha_octavian@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2015 4:11 am

Mesaj de raiha_octavian@yahoo.com » Sâm Iun 27, 2015 1:34 pm

buna
Am un mitsubishi outlander 2007 motor 2.0di-d si nu mai stiu ce sa i fac pentru ca nu imi gaseste nimeni care poate fi problema mentionez ca am fost deja la 3 serviceuri mari din londra (locuiesc in londra) si fara rezultat
1.Problema initiala a fost ca se bloca turbo adica geometria de la turbo si nu mai tragea , am schimbat turbo si am rezolvat problema
2. Am schimbat si egr pentru ca dadea eroare pe el si am zis ca trebuie sa fie masina in parametri asa ca am pus unul nou nout
3. Dupa ce am schimbat egr si turbo masina mea tot trage ca si o dacie la care e infundata asa ca am inceput sa elimin piese impreuna cu mecanicul , prima piesa pe care am eliminato a fost sa scot mufa de la debitmetru de aer si surpriza masina merge perfect , asa ca am schimbat debitmetru de aer cu altul nou dar fara efect cand pun mufa inapoi masina merge la fel de prost
4. a doua piesa pe care am testato este senzorul de temperatura motorina, la fel si cu ala daca scot mufa masina merge perfect daca bag mufa inapoi nu mai merge trage in suturi si numai intre 1500 si 2000 de rotatii
mentionez ca la rece motorul merge perfect si totund la relanti dar cand se incalzesste da rateuri nu mai merge perfect decat daca scot mufa de la senzorul de temperatura motorina . Am schimbat si senzorul de temperatura motorina si la fel cu mufa nu merge fara mufa merge , nu mai stiu ce sa i fac va rog frumos daca aveti vreo idee ce ar putea fi v-as fi mare recunoscator .
Pe tester nu da nici o eroare si toate piesele ce le-am schimbat sunt noi originale de la reprezentanta
Astept pareri va multumesc

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Iun 27, 2015 4:45 pm

QUOTE (raiha_octavian@yahoo.com @ Jun 27 2015, 12:34 PM) buna
Am un mitsubishi outlander 2007 motor 2.0di-d si nu mai stiu ce sa i fac pentru ca nu imi gaseste nimeni care poate fi problema mentionez ca am fost deja la 3 serviceuri mari din londra (locuiesc in londra) si fara rezultat
1.Problema initiala a fost ca se bloca turbo adica geometria de la turbo si nu mai tragea , am schimbat turbo si am rezolvat problema
2. Am schimbat si egr pentru ca dadea eroare pe el si am zis ca trebuie sa fie masina in parametri asa ca am pus unul nou nout
3. Dupa ce am schimbat egr si turbo masina mea tot trage ca si o dacie la care e infundata asa ca am inceput sa elimin piese impreuna cu mecanicul , prima piesa pe care am eliminato a fost sa scot mufa de la debitmetru de aer si surpriza masina merge perfect , asa ca am schimbat debitmetru de aer cu altul nou dar fara efect cand pun mufa inapoi masina merge la fel de prost
4. a doua piesa pe care am testato este senzorul de temperatura motorina, la fel si cu ala daca scot mufa masina merge perfect daca bag mufa inapoi nu mai merge trage in suturi si numai intre 1500 si 2000 de rotatii
mentionez ca la rece motorul merge perfect si totund la relanti dar cand se incalzesste da rateuri nu mai merge perfect decat daca scot mufa de la senzorul de temperatura motorina . Am schimbat si senzorul de temperatura motorina si la fel cu mufa nu merge fara mufa merge , nu mai stiu ce sa i fac va rog frumos daca aveti vreo idee ce ar putea fi v-as fi mare recunoscator .
Pe tester nu da nici o eroare si toate piesele ce le-am schimbat sunt noi originale de la reprezentanta
Astept pareri va multumescCând ai schimbat EGR ai schimbat tot ansamblu adică și cel de sub el ,clapeta admisie aer?Aceasta clapeta nu are rolul doar de a ajuta la oprire motor (oprirea lina)sau la pornire (se deschide în funcție de cât îi da valoare ECU ci și în mers în funcție de sarcina .Trebuie măsurat în mers și nu la ralanti .Dacă turbina ai schimbat-o în garanție este ok,geometria se curata așa am făcut eu .Poți sa faci un test :Zi la cei de la service sa-ti pună de proba o garnitura plina la egr (blind)și vezi după aceea ,o sa-ti apară în bord eroare dar nu îi da atenție ,și mergi așa un pic ce ea .Nu afectează motorul deloc.Daca merge bine atunci este de la Egr nu este calibrată bine .Stiu ce zic avut și eu modelul acesta 7 anii .Bafta.

Avatar utilizator
raiha_octavian@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2015 4:11 am

Mesaj de raiha_octavian@yahoo.com » Sâm Iun 27, 2015 5:02 pm

Am schimbat egr dar fara clapeta clapeta doar am curatato
In schimb daca blochez furtunul de vacum de la egr masina trage bine dar la relanti tot trepideaza
Vreo sugestie?

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Iun 27, 2015 5:22 pm

QUOTE (raiha_octavian@yahoo.com @ Jun 27 2015, 04:02 PM) Am schimbat egr dar fara clapeta clapeta doar am curatato
In schimb daca blochez furtunul de vacum de la egr masina trage bine dar la relanti tot trepideaza
Vreo sugestie?Vezi ca la (jos lateral) capacul de la filtru aer motor ai un furtunas care intra în el , vezi sa nu fie crăpat sau sa nu fie băgat bine .Dar cum trepideaza, la ralanti sau ambalezi pe loc și la revenire trepideaza?

Avatar utilizator
raiha_octavian@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2015 4:11 am

Mesaj de raiha_octavian@yahoo.com » Sâm Iun 27, 2015 5:42 pm

Am sa verific furtunasul azi dar momentan nu sunt langa masina
Trepideaza daca o ambalez si pana revine la relanti si trepideaza si cand merge lin la relanti e exact aceeasi senzarie ca si la nefunctionarea unui injector dar daca nu ar functiona un injector nu inteleg de ce merge daca scot mufele mai sus mentionate
Trepidatia apare si cand merg cu masina si ma opresc la un semafor sau ceva oprire atata timp cat masina se misca trepideaza tare indiferent daca calc sau nu frana si cand am oprit de tot nu mai trepideaza deloc

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Iun 27, 2015 6:23 pm

Din ce mi-ai explicat pare a fi problema de distribuție (reglare avans).Deci mai bine verifici niște aspecte decât sa te apuci la schimbat piese.

Avatar utilizator
raiha_octavian@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2015 4:11 am

Mesaj de raiha_octavian@yahoo.com » Sâm Iun 27, 2015 6:33 pm

La ce piese te referi de la distributie ?
Mentionez ca distributia e schimbata recent 300 km are doar , dar problema a aparut dinainte sa schimb distributia

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Sâm Iun 27, 2015 6:54 pm

QUOTE (raiha_octavian@yahoo.com @ Jun 27 2015, 04:33 PM) La ce piese te referi de la distributie ?
Mentionez ca distributia e schimbata recent 300 km are doar , dar problema a aparut dinainte sa schimb distributiaCând se schimba distribuția de obicei mecanicul se ia după poziția recenta (initiala).Se face semn la cele doua role dințate poziționate sus etc.Daca s-a modificat avansul el nu avea de unde sa știe. Așa ca se poate verifica și acum avansul dacă este prea spre -(minus) sau spre +.Ideal este la 0 dar nu este nimic dacă nu se poate .Nici un motor nu are o valoare fixa,identica la toate.Dar verifica prima oară furtunasul de la cutia cu filtrul aer.

Avatar utilizator
peet
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 15, 2014 10:24 pm

Mesaj de peet » Sâm Aug 22, 2015 10:43 pm

Ca idee, la mine, atunci cand nu tragea a fost de la blocul de supape ce controleaza vacumul, am incercat cu un alt bloc de supape si a mers fara probleme, avea cod de eroare privitor la EGR. Ca urmare l-am schimbat si nu am mai avut nici o problema.

Avatar utilizator
raiha_octavian@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 27, 2015 4:11 am

Mesaj de raiha_octavian@yahoo.com » Sâm Aug 22, 2015 10:54 pm

QUOTE (peet @ Aug 22 2015, 09:43 PM) Ca idee, la mine, atunci cand nu tragea a fost de la blocul de supape ce controleaza vacumul, am incercat cu un alt bloc de supape si a mers fara probleme, avea cod de eroare privitor la EGR. Ca urmare l-am schimbat si nu am mai avut nici o problema.

Care e blocul de supape de la vacum? Cutiuta aia neagra din partea stanga unde intra toate furtunasele de vacum?


Tocmai am comandat un set de 4 injectoare in disperarea de a rezolva problema=))) ar fi chiar tare sa fie problema din cutiuta aia ca e foarte ieftina cred si nu imi explic de ce nu gaseste nimeni nimic la masina am fost si la reprezentanta si ei au zis ca nu are nici o eroare masina

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori