Scris: Mie Iun 17, 2015 4:34 pm
Am fost in decembrie anul trecut la service-ul Mitsubishi din Constanta, sa fac o revizie completa inaintea plecarii in concediu. M-au programat peste o saptamana la constatare si cand mi-a venit randul mi-au zis ca au gasit ceva bucse, ceva capete de bara, un suport motor si de schimbat semeringul de la cutie ca este uzat si curge ulei. Am dat comnda de pise,am platit avansul de 50% (destul de piperat) si mi s-a spus ca in momentul in care or sa vina piesele o sa fiu anuntat, si ca cel mai lung termen de livrare ar fi de 10 zile. Dupa doua saptamani am sunat eu sa intreb de piese ca ei n-au catadicsit, dar mi s-a spus ca este luni si sa revin marti, pentru ca n-au situatia fiind dupa weekend. Am sunat iar marti si mi s-a spus ca au venit piesele, dar imi trebuie programare ptr reparatii, si abia in ianuarie se poate, ca vin sarbatorile ?????????. Asta era pe inceputul lui decembrie. Dupa ce m-am dus personal la service si am facut putin scandal, s-au indurat si mi-au bagat masina in service. Dupa o zi m-au sunat ca au gasit si kitul de ambreiaj uzat (placa + disc) si ca trebuie schimbat. Mi-am dat acordul sa fie schimbat si ala, si promisiunea fost ca pe 22 decembrie masina va fi gata. A fost gata cum au zis, si sambata pe la pranz, inainte de ora inchiderii, am luat masina din service. Duminica am plecat in concediu. Pana sa ajung la Bucuresti, a inceput sa bata usor la denivelarei pe partea stanga. Duminca am innoptat in Predeal, si luni dimineata am intrat in primul service, care s-a dovedit a fi Toyota, sa vad ce are. Mi-au gasit suportul motor fata rupt, si joc in bascula dr fata. Masina scoasa din ervice autoriixat Mitsubishi, nu "la nea gica in curte". Am lasat masina la un prieten si am plecat mai departe cu cealalta masina cu care eram, dar mai inghesuiti ce-i drept. la intoarcere, am dus masina la un alt service sa are. Ce au facut "meseriasii" de la Exckusiv Auto. Au inlocuit doar bucsa de la bascula, cu toate ca pe repere, bascula apare intreaga. E drept, se putea si asa, dar sigur au montat-o gresit de a inceput sa joace bucsa in bascula.
Unde gasesc mai oameni buni un service ADEVARAT, care sa-ti repare masina, nu sa ti-o0 strice.
Pe langa asta, cand am luat masina din showroom, avea sistem entertainment in tetiere, si alarma. Asa am luat-o, nu le-am pous eu. cand le-am zis ca am probleme cu un monitor ce se intrerupe si n-am decat un canal audio, iar alarma incepe sa urle din senin dupa ce o incui, au dat din cap, ca sa merg la acei care mi le-au montat, ca ei nu fac service la asa ceva.
Masina pe care am dat la vremea respectiva un sac de bani, ca am luat-o noua, de la dealer Mitsubishi, nu de la samsari si nici de la coltul strazii.
In concluzie, cei care aveti Mitsubishi, nu calcati la service-ul Exclusiv Auto din Constanta, ca va strica masina pe banii vostri, bani multi, in loc s-o repare.
Unde gasesc mai oameni buni un service ADEVARAT, care sa-ti repare masina, nu sa ti-o0 strice.
Pe langa asta, cand am luat masina din showroom, avea sistem entertainment in tetiere, si alarma. Asa am luat-o, nu le-am pous eu. cand le-am zis ca am probleme cu un monitor ce se intrerupe si n-am decat un canal audio, iar alarma incepe sa urle din senin dupa ce o incui, au dat din cap, ca sa merg la acei care mi le-au montat, ca ei nu fac service la asa ceva.
Masina pe care am dat la vremea respectiva un sac de bani, ca am luat-o noua, de la dealer Mitsubishi, nu de la samsari si nici de la coltul strazii.
In concluzie, cei care aveti Mitsubishi, nu calcati la service-ul Exclusiv Auto din Constanta, ca va strica masina pe banii vostri, bani multi, in loc s-o repare.