Asa Nu!

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Sorin-Outlander
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Mar 12, 2012 9:13 pm

Mesaj de Sorin-Outlander » Mie Iun 17, 2015 4:34 pm

Am fost in decembrie anul trecut la service-ul Mitsubishi din Constanta, sa fac o revizie completa inaintea plecarii in concediu. M-au programat peste o saptamana la constatare si cand mi-a venit randul mi-au zis ca au gasit ceva bucse, ceva capete de bara, un suport motor si de schimbat semeringul de la cutie ca este uzat si curge ulei. Am dat comnda de pise,am platit avansul de 50% (destul de piperat) si mi s-a spus ca in momentul in care or sa vina piesele o sa fiu anuntat, si ca cel mai lung termen de livrare ar fi de 10 zile. Dupa doua saptamani am sunat eu sa intreb de piese ca ei n-au catadicsit, dar mi s-a spus ca este luni si sa revin marti, pentru ca n-au situatia fiind dupa weekend. Am sunat iar marti si mi s-a spus ca au venit piesele, dar imi trebuie programare ptr reparatii, si abia in ianuarie se poate, ca vin sarbatorile ?????????. Asta era pe inceputul lui decembrie. Dupa ce m-am dus personal la service si am facut putin scandal, s-au indurat si mi-au bagat masina in service. Dupa o zi m-au sunat ca au gasit si kitul de ambreiaj uzat (placa + disc) si ca trebuie schimbat. Mi-am dat acordul sa fie schimbat si ala, si promisiunea fost ca pe 22 decembrie masina va fi gata. A fost gata cum au zis, si sambata pe la pranz, inainte de ora inchiderii, am luat masina din service. Duminica am plecat in concediu. Pana sa ajung la Bucuresti, a inceput sa bata usor la denivelarei pe partea stanga. Duminca am innoptat in Predeal, si luni dimineata am intrat in primul service, care s-a dovedit a fi Toyota, sa vad ce are. Mi-au gasit suportul motor fata rupt, si joc in bascula dr fata. Masina scoasa din ervice autoriixat Mitsubishi, nu "la nea gica in curte". Am lasat masina la un prieten si am plecat mai departe cu cealalta masina cu care eram, dar mai inghesuiti ce-i drept. la intoarcere, am dus masina la un alt service sa are. Ce au facut "meseriasii" de la Exckusiv Auto. Au inlocuit doar bucsa de la bascula, cu toate ca pe repere, bascula apare intreaga. E drept, se putea si asa, dar sigur au montat-o gresit de a inceput sa joace bucsa in bascula.
Unde gasesc mai oameni buni un service ADEVARAT, care sa-ti repare masina, nu sa ti-o0 strice.
Pe langa asta, cand am luat masina din showroom, avea sistem entertainment in tetiere, si alarma. Asa am luat-o, nu le-am pous eu. cand le-am zis ca am probleme cu un monitor ce se intrerupe si n-am decat un canal audio, iar alarma incepe sa urle din senin dupa ce o incui, au dat din cap, ca sa merg la acei care mi le-au montat, ca ei nu fac service la asa ceva.
Masina pe care am dat la vremea respectiva un sac de bani, ca am luat-o noua, de la dealer Mitsubishi, nu de la samsari si nici de la coltul strazii.
In concluzie, cei care aveti Mitsubishi, nu calcati la service-ul Exclusiv Auto din Constanta, ca va strica masina pe banii vostri, bani multi, in loc s-o repare.

Avatar utilizator
mikael
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 04, 2010 12:48 pm

Mesaj de mikael » Mie Iun 17, 2015 7:56 pm

Salut,

Îmi pare rău sa aud așa ceva, eu tot la service Mitsubishi merg cu mașina si nu am avut nici un fel de probleme. Pentru problemele tale vezi ca exista Protecția Consumatorului, sau o cearta zdravăna cu ei, sau da-i in judecată, si spune-le ca trimiți si un mail la Mitsubishi Europe si ca mai anunți si RAR-ul. Nu-i lasă așa ca ăștia nu știu decât de cearta, nu de vorba buna.

Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Dum Iun 28, 2015 11:05 am

Salut,

Eu te inchrajez sa iei legatura cu Mitsubishi Romania si Europe, poate asa ii mai controleaza si pe ei.

Avatar utilizator
lxmb
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 23, 2015 4:04 pm

Mesaj de lxmb » Joi Iul 23, 2015 4:28 pm

salut, am aceeasi problema cu service-ul din ct, dupa ficare revizie trebuie sa intru in alt service in tara pe unde ma prinde pacatul, sa se repare.
masina e inca in garantie, dupa 3 din 4 revizii facute la ei a trebuit sa intru la altii . o coincidenta cam mare daca ma gandesc ca toate s-au intamplat in limita a 500-1500km de la revizie.
e cineva care a incercat o procedura de chemare in instanta sau reclamare la opc?

Avatar utilizator
Sorin-Outlander
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Mar 12, 2012 9:13 pm

Mesaj de Sorin-Outlander » Joi Iul 23, 2015 8:10 pm

Cred ca am sa aepelez la Mitsubishi Europe. Este inadmisibil sa te trateze in halul asta. In fond pata se arunca pe marca, nu pe incompetentii de la service. De justitie n-am timp, sunt plecat foarte mult si la cum merge justitia di Romaia o sa se rezolve in cativa ani, cand masina sa fie la REMAT. Am gasit solutia, apelez la alt service si am sa le fac "reclama" cat pot. Si la urmatorul Mitsu, am sa merg la Bucuresti, chit ca fac aproape 500 de km dus-intors, dar la incometentii astia de la EXCLUSI AUTO CONSTANTA, nu mai calc. Azi am mai constatat o "ghidusie". Nivelul de ulei e la minim. Revizia am facut-o in decembrie, cu schimbat filtre, ulei, tot-tot-tot. Masina abia are 140.000 in 6 ani, iar din ianuarie pana in aprilie n-a mers nimeni cu ea, in afara de pornit la saptamana (sotia are alta masina). Nu curge nu pica, nu scoate fum, deci EXCLUS sa manance ulei. Sau si ma intreb, CAT ULEI AU PUS IN MOTOR???
Sunt dezgustat de incompetenta lor incat nici sa merg sa le bat obrazul nu am chef.
Sfatul meu evitati sa apelati la service-ul Mitsubishi din Constanta. Noroc ca masinile sunt bune, ca altfel .... cu asa "ajutor specializat" treceam la Logan.

Avatar utilizator
Sorin-Outlander
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Mar 12, 2012 9:13 pm

Mesaj de Sorin-Outlander » Joi Iul 23, 2015 8:16 pm

QUOTE (mikael @ Jun 17 2015, 07:56 PM) Salut,

Îmi pare rău sa aud așa ceva, eu tot la service Mitsubishi merg cu mașina si nu am avut nici un fel de probleme. Pentru problemele tale vezi ca exista Protecția Consumatorului, sau o cearta zdravăna cu ei, sau da-i in judecată, si spune-le ca trimiți si un mail la Mitsubishi Europe si ca mai anunți si RAR-ul. Nu-i lasă așa ca ăștia nu știu decât de cearta, nu de vorba buna.

Probabil ca nu mergi la incompetentii astia din C-ta. Aici, la malul marii, daca nu esti "ceafat" sau n-ai lantul de ancora la gat nu te baga in seama. Service-ul e unul "multi brand" si am vazut cum a venit "un baiat de baiat" cu un Range nou-nout si se invarteau pe langa el ca mustele la "tort". Ce programare ce n-avem loc, n-avem elevatoare libere. Erau in stare sa arunce un Hyundai de e rampa, numai sa-l rezolve. Fa scandal daca-ti da mana, cam asa merge pe aici. Sunt foarte multumit de masina, ca altfel .....

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori