Ajutor!
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
QUOTE (atentat_maf @ May 6 2015, 05:22 PM) Buna ziua am un outlander 2.0 din 2007 motorul de vw iar când m am uitat pe dedesubt am g?sit o piesa f?rmata si nu stiu ce reprezint?. Se afla intre roata de rezerva si bara spate. O sa pun o poza pu?in mai tarziu. Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii?
http://imageshack.com/a/img540/6733/iKIRy8.jpg
http://imageshack.com/a/img673/8614/31wj94.jpg
http://imageshack.com/a/img661/9915/RtScYH.jpg
http://imageshack.com/a/img540/6733/iKIRy8.jpg
http://imageshack.com/a/img673/8614/31wj94.jpg
http://imageshack.com/a/img661/9915/RtScYH.jpg
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
QUOTE (atentat_maf @ May 7 2015, 10:07 AM) Da am xenon. Stii cum pot sa imi dau seama daca se face autoleveling? Senzorii ala de la roti par ok. se poate ca am schimbat bratul si nu am pus pe original sa faca asa?
BINGO!
De la ultima revizile - la care am schimbat si bratele (basculele) fata tot cu unele after-market - a inceput sa mi se se aprinda aceeasi eroare in bord.
Era prea mare coincidenta sa se fi stricat unul din senzori sau modului fix dupa revizie.
Imi sta pe creier de un an si jumatate chestia asta, am gasit pe net valorile pe care ar trebui sa le dea fiecare senzor in functie de gradul de inclinare (au niste potentiometre in ele) si am si vorbit cu cei de la service sa dam jos senzorii intr-o zi si sa-i masuram, dar inca n-am apucat sa-mi petrec o si cu chestia asta...
Teoretic interfata de testare ar fi dat ca 'defect' senzorul spate, dar treaba e relaltiva...
M-am gandit la zeci de chestii care s-ar fi putut decalibra, dar la faptul ca bascula after market ar putea sa aiba punctul de prindere pentru senzor usor in alta pozitie fata de bascula originala, sincer nu m-am gandit....
Asa ca citind postul tau am avut o revelatie ... o mica diferenta de cote poate genera o astfel de eroare fix dupa ce schimbi o piesa cu cealalta.
Investighez zilele astea.
Merci
Ref la modului ala... pare a modului care se pune inaintea cuplei electrice la carligele de remorcare. Numai ca la Outlander, modului - in mod normal - se monteaza in interior, in masca contraaripii dreapta spate, undeva sub acea tavita care e 'desupra' rotii dreapta spate. Asta pentru simplul motiv ca acolo se opreste magistrala de fire destinate modulului cuplei de carlig. Modulele 'originale' si unele after - market se mufeaza direct, altele after market trebuie legate fir cu fir. Dar nici asa nu ar avea sens sa prelungesti magistrala astfel incat sa iasa in spate si sa pui modului in exterior....
BINGO!
De la ultima revizile - la care am schimbat si bratele (basculele) fata tot cu unele after-market - a inceput sa mi se se aprinda aceeasi eroare in bord.
Era prea mare coincidenta sa se fi stricat unul din senzori sau modului fix dupa revizie.
Imi sta pe creier de un an si jumatate chestia asta, am gasit pe net valorile pe care ar trebui sa le dea fiecare senzor in functie de gradul de inclinare (au niste potentiometre in ele) si am si vorbit cu cei de la service sa dam jos senzorii intr-o zi si sa-i masuram, dar inca n-am apucat sa-mi petrec o si cu chestia asta...
Teoretic interfata de testare ar fi dat ca 'defect' senzorul spate, dar treaba e relaltiva...
M-am gandit la zeci de chestii care s-ar fi putut decalibra, dar la faptul ca bascula after market ar putea sa aiba punctul de prindere pentru senzor usor in alta pozitie fata de bascula originala, sincer nu m-am gandit....
Asa ca citind postul tau am avut o revelatie ... o mica diferenta de cote poate genera o astfel de eroare fix dupa ce schimbi o piesa cu cealalta.
Investighez zilele astea.
Merci
Ref la modului ala... pare a modului care se pune inaintea cuplei electrice la carligele de remorcare. Numai ca la Outlander, modului - in mod normal - se monteaza in interior, in masca contraaripii dreapta spate, undeva sub acea tavita care e 'desupra' rotii dreapta spate. Asta pentru simplul motiv ca acolo se opreste magistrala de fire destinate modulului cuplei de carlig. Modulele 'originale' si unele after - market se mufeaza direct, altele after market trebuie legate fir cu fir. Dar nici asa nu ar avea sens sa prelungesti magistrala astfel incat sa iasa in spate si sa pui modului in exterior....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori