Pagina 1 din 2
Scris: Dum Ian 11, 2015 6:54 pm
de Redlander
Salutare de la mare!
Am achizitionat de curand un Outlander 2.0 Di-D din 2007 cu 120k si am constatat ca are un zgomot ca un suierat dupa ce decelerez, in zona motorului, probabil de la turbina. Ati mai auzit asemenea cazuri? Ce sa fie?
Mai am o problema, in sensul ca butonul de info de la computerul de bord nu functioneaza, pur si simplu apas degeba pe el. Asadar, nu-mi merge computerul de bord si nu pot avea privilegiul de a ma bucura de afisarea consumului, si a altor informatii utile.
Ma puteti ajuta cu vreo parere?
Multumesc anticipat.
Scris: Lun Ian 12, 2015 12:35 am
de volint
Sunetul la decelerare poate fi de la Blow Off Valve daca e instalata.
Despre butonul respectiv, incearca sa tii apasat cca 5 secunde, poate ai vreo eroare in computer si nu se aprinde martorul.
Scris: Lun Ian 12, 2015 12:46 pm
de Redlander
Sunetul nu este ca la Blow Off Valve, ci mai degraba ca un fluierat mai lung, nu stiu cum sa-l descriu...
In legatura cu butonul de info, vreau sa spun ca l-am tinut apasat in toate felurile si tot nu se intampla nimic. Are vreo siguranta care poate fi arsa sau putea fi anulat de fostul proprietar din diverse motive si cum ar fi putut sa-l anuleze? La tester mi-a dat computerul de bord ca fiind ok, functional, mi-l accesa din laptop.
Scris: Joi Ian 15, 2015 4:36 pm
de raoulexus
Zgomotul la decelerare poate sa fie si de la volanta(masa dubla) si numai de la 2200 rpm in sus. Apare si cand schimbi vitezele, intre trepte, sau doar cand e pe liber?
Pt buton poti sa încerci un master reset (deconectezi borna de + apoi calci frâna pt 5 secunde), desi la tine pare ceva defectiune hardware(contact oxidat) , nu la soft
Spor!
Scris: Joi Ian 15, 2015 5:51 pm
de Redlander
Este un zgomot ca fiind produs de aer sau paletii unei elice, deci nu e ca de volanta, de-aia cred ca ori e vb de turbina, ori vreun furtun cu probleme. Se aude foarte discret si pe liber si in viteza.
Cu butonul e mai complicat, ptr ca nu stiu ce sa fac, sa ma apuc sa demontez bordul, nu prea imi vine. La tester nu se vede nimic in neregula...
Scris: Joi Ian 15, 2015 6:07 pm
de Redlander
Radio Cd-ul cere cod daca scot borna bateriei?
Scris: Joi Ian 15, 2015 7:55 pm
de cristi4x4
Da acel suierat este din turbina.El apare in momentul in care turbo atinge presiunea maxima adica intre 1 si 1.2 bari.si de regula dupa 1700 de rotatii.Pe fundalul functionarii motorului se face auzit si pe accelerare dar pe decelerare se aude mai clar.Asta inseamna ca intre lagarele ceramice si axul turbinei exista jocuri.Daca sunetul nu este prea puternic inseamna ca turbo este totusi in mintile ei,daca suieratul este mai puternic turbina necesita un rekau.
Scris: Dum Feb 08, 2015 10:28 am
de Redlander
Cu butonul de info am rezolvat-o, era iesita mufa.
Scris: Mie Feb 18, 2015 12:41 am
de Redlander
A mea are 123.000km si nu se aude prea tare, aproape insesizabil. Daca se reconditioneaza, e ok, ptr. ca nu te costa la fel ca una noua, dar ma intereseaza unde se pot reconditiona si la ce pret. Deocamdata nu am nevoie, dar cand o veni timpul, macar sa fiu pregatit cu lectiile facute.