Problema cu sacadarea motorului la mers constant

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
totorinay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 19, 2014 12:11 am

Mesaj de totorinay » Joi Iul 16, 2015 2:42 pm

QUOTE (outl @ Jul 15 2015, 06:35 PM) Mulți mecanici fac o așa zisa curățare al EGR. Trebuie curățată bine iar după aceea trebuie probata la o pompita de vacuum pt a se vedea dacă face cursa completa.Atentie și la garnitura.Sacadarea la un mers constant ,la o turație de 1800-2000rot/min se datorează 95%EGR.Sub corpul EGR se afla clapeta admisie aer ,nu clapeta acceleratie cum îi mai spun alții, este diesel.

Referitor la cele spuse, nu stiu , nu ma prea pricep, dar intreb si eu , sa fie vreo legatura cu faptul ca acum de ceva vreme scoate un fum negru pe esapament ( la turatii mici ), adica dupa un stat la un semafor, la relanti, si la plecarea de pe loc scoate un fum negru din cauza ca acea clapeta nu inchide/deschide aerul , nu face bine amestecul.....? Adica este vreo legatura intre fum si EGR si mers sacadat...
Ideea e ca nu prea am alternative la mecanici in zona mea, si as vrea sa le sugerez si eu la ce sa se uite sau verifice.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Vin Iul 17, 2015 9:32 pm

Dacă scoate fum negru vizibil la turatii mici ,trebuie curățat EGR, dar trebuie sa începi sa faci un drum exterior cu turatii ținute la 3500 rot/ min.In tr 4 este suficient pt a fi în siguranță, pt viteza cât de cât legală. Trebuie verificat și tubulatura turbo pt a nu a avea fisuri.Un condus sănătos pt a nu incarca turbina și EGR este sa nu se coboare sub turația de cuplu maxim adică 2500-2700rot /min.Eu mi-am montat o garnitura de cupru cu o gaura de fi 10 pt a reduce transferul de gaze arse din EGR.Asa nu am mai avut nici avaria în bord.In concluzie nu conduceți bătrâneste.

Avatar utilizator
totorinay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 19, 2014 12:11 am

Mesaj de totorinay » Lun Sep 07, 2015 11:04 pm

Pana la urma am rezolvat "problema". Am inlocuit clapeta cea pacatoasa si enervanta. Concluzia e ca nu mai smuceste motorul, nici nu se mai balbaie si nici fum nu mai scoate. Toate aceste simptome au avut o singura cauza- clapeta. Precizez ca pe test cu soft original nu exista nicio eroare si de asemenea am procedat inainte de inlocuire la inca o curatare/degresare. Dupa 2 curatari succesive in decurs de 2 luni - fara rezultat, am hotarat sa o schimb, cei drept nu fara o strangere de inima , citind unul din postarule de mai sus care preciza ca smucitul a aparut dupa inlocuirea clapetei (!!). Asadar in cazul meu s-a rezolvat prin schimbarea piesei, care a fost comandata nu pe original (2200lei) ci pe cod de VW (880 lei). Toate cele bune !

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori