Problema cu sacadarea motorului la mers constant

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
cnd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 30, 2014 2:43 pm

Mesaj de cnd » Sâm Ian 03, 2015 5:41 pm

QUOTE (esorin @ Jan 20 2011, 01:03 AM) Salut,

Si mie mi se intampla aceeasi poveste de vreo 2 luni. Am fost cu ea la service (chiar la 2 diferite), au stat oamenii pe ea 2 ore, cu test de motor, condus ca sa reproducem comportamentul... nimic. Am insistat ca nu sunt nebun si nici incepator. Cum am iesit pe poarta, in 500m s-a repetat!
Fenomentul are loc asa cum e descris pe aici, in jurul valorii de 2000rpm, si doar cand motorul este cald (cel putin asa am sesizat eu). Desi mi se intampla cam zilnic, am invatat cum sa o linistesc. Foarte rar zgaltaiala este mai violenta, si de obicei la viteze mai mari.
Ma cam apuca disperarea, pentru ca nu pot proba la service ca are o problema, si sper sa nu strice si altceva. Aveti vreo sugestie ce sa ii rog sa verifice pentru depistarea defectului?

Multumesc!


Salut

am si eu aceiasi problema la motor 2.2 psa .Ca sa nu mai faca, iau piciorul de pe acceleratie si accelerez din nou.Se intampla la mers economic 1800 rpm aprox .

Are cineva idee de la ce este? EGR -ul l-am curatat....

Avatar utilizator
cnd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 30, 2014 2:43 pm

Mesaj de cnd » Sâm Ian 10, 2015 8:19 am

Chiar nu stie nimeni . Problema a fost semnalata de mai multi utilizatori de 2.2 dar nimeni nu a postat si rezolvarea problemei.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Joi Mar 26, 2015 8:32 pm

E.G.R! Nu deschide ?i închide constant (liniar).Cauza generala este colmatarea excesiva sau comanda cu întreruperi.

Avatar utilizator
mihaisestos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 04, 2015 7:49 pm

Mesaj de mihaisestos » Joi Apr 30, 2015 2:59 pm

Va salut,am o întrebare apropo de diafragma noua ( cea care ar rezolva problema cu sacadatul motorului) de la egr de Outlander 2.2,ave?i cumva un cod de piesa,cei din Cluj de la Mitsu nu-mi g?sesc nicio problem? o piesa de genul diafragma sau garnitura pentru egr.
Mul?umesc anticipat

Avatar utilizator
cnd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Noi 30, 2014 2:43 pm

Mesaj de cnd » Mie Mai 20, 2015 10:25 pm

La mine am rezolvat problema.
Nu era de la egr ,oricum l-am curatat.Era de la regenerare dpf.

QUOTE (mihaisestos @ Apr 30 2015, 02:59 PM) Va salut,am o întrebare apropo de diafragma noua ( cea care ar rezolva problema cu sacadatul motorului) de la egr de Outlander 2.2,ave?i cumva un cod de piesa,cei din Cluj de la Mitsu nu-mi g?sesc nicio problem? o piesa de genul diafragma sau garnitura pentru egr.
Mul?umesc anticipat

Cauta in google" egr plate"

Avatar utilizator
mihaisestos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 04, 2015 7:49 pm

Mesaj de mihaisestos » Mie Mai 27, 2015 9:26 am

QUOTE (cnd @ May 20 2015, 10:25 PM) La mine am rezolvat problema.
Nu era de la egr ,oricum l-am curatat.Era de la regenerare dpf.



Cauta in google" egr plate"
multumesc

Avatar utilizator
hades
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 10, 2008 12:21 pm

Mesaj de hades » Dum Iun 28, 2015 11:37 am

Salut,

Vroiam de ceva timp sa va cer parerea cu o treaba asemanatoare.

Pana pe la 78000km n-am avut nici o problema de motor la masina. Intr-o zi s-a aprins martorul Check Engine. M-am dus cu ea la M Car in Expozitiei si au pus-o pe test. Rezultatul a fost Clapeta EGR defecta(part no. MN980378). Rezolvarea lor a fost schimbarea clapetei. Piesa in sine, 2270 lei Tva inclus +20% reducere.
Problemele au aparut dupa schimbarea EGR. A aparut scadarea intre 1750 si 2500 de ture. Cel mai des in jurul valorii de 2000. O singura data a facut foarte urat, am crezut ca se opreste masina. S-a zgaltait foarte puternic si a dat sa se opreasca ....dar si-a revenit. In rest sacadarile sunt frecvente.
Am fost cu ea la service si mi-au zis ca ei nu gasesc nimic si ca sa vedem ce mai zice. Asta se intampla anul trecut in vara. De atunci apare si disprare problema, aleator.

Eu sunt intrigat de faptul ca pana la schimbarea clapetei nu am avut problema, ci dupa. Mi-au trecut prin cap mai multe variante, cele mai persistente fiind legate de manopera. Ori n-au montat-o corect, ori nu e noua. Nu sunt un adept al teroriei conspiratiei, dar daca pui o piesa noua nu vad cum ar putea sa se ajunga la asa ceva. Un motiv suplimentar ar fi si faptul ca pe o intrare in service la care am lasat 7500 lei, au strecurat pe lista de repere schimbate si o pereche de arcuri spate pentru Opel Vectra, in valoare de vreo 370 lei. Si probabil ar fi mers dar cand mi-au spus ce vor sa faca la masina nu mentionaserau nimic de arcuri asa ca am cautat codul pe net si am vazut ca sunt de Vectra. Cand le-am zis n-au zis nimic, mi-au refacut factura, "c-a incurcat un coleg comenzile".

In plus, uitandu-ma la clapeta veche....am senzatia ca putea fi curatata si montata la loc. In cazul asta fac doar o presupunere, dar mie asa mi se pare. Dar e mai simplu sa vinzi o piesa de 2200 de lei decat s-o repari pe cea veche.

In alta ordine de idei....daca aceasta clapeta este o veriga slaba, de ce nu se verifica colmatarea ei, macar ca recomandare, daca nu in mod obligatoriu. Ca ma gandesc ca daca o cureti din timp in timp nu esti nevoit sa dai atatia bani la nici 80 000 km.

In incheiere, voi ce parere aveti? Ce sa fac sa scap de sacadare?

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Dum Iun 28, 2015 12:42 pm

Scoate furtunasul care intra în EGR și îndoaie furtunul apoi leagă-l cu banda adeziva sa nu scape vacuum .Va apare eroare în bord dar nu are nimic .Dacă nu mai face sacadarea atunci sunt doua cauze : pierzi vacuum sau piesa nu deschide -închide liniar.EGR închide în jur de sarcina de 2000rot /m..Verifica furtunasul pana la aceea caseta din care iese toate furtunele de vacuum.EGr și turbina se curata nu se schimba imediat.

Avatar utilizator
totorinay
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 19, 2014 12:11 am

Mesaj de totorinay » Mie Iul 15, 2015 4:08 pm

Salut ,
Si eu intampin aceeasi problema cu sacadarea motorului in mers constant pe la 2000 rpm. Din cate am "studiat" cauzele si rezolvarile aici pe forum imi dau seama ca e o problema constanta si ca toate se concentreaza pe clapeta EGR. Unii zic de acceleratie ( nu stiu daca e acelasi lucru) . Si la mine au curatat baietii de la service EGR-ul care cica era colmatat si o vreme nu am mai avut simptome, dar acum din nou au aparut (dupa aprox 6 luni de mers majoritar prin oras). Am repetat procedura de curatare insa de data asta fara rezultat - sacadeaza in continuare. Citind topicul de mai sus ... daca nici prin schimbarea piesei cu una noua nu dispare problema, atunci nu stiu ce sa mai zic. Sincer ma enerveaza acest simptom si per ansamblu ma dezamageste ca marca renumita pt fiabilitate. Ideea e ca nu stiu daca prin inlocuirea clapetei cu una noua se rezolva problema, ( oricum si asa de costisitoare ca pret).
Toate cele bune!

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Mie Iul 15, 2015 6:35 pm

Mulți mecanici fac o așa zisa curățare al EGR. Trebuie curățată bine iar după aceea trebuie probata la o pompita de vacuum pt a se vedea dacă face cursa completa.Atentie și la garnitura.Sacadarea la un mers constant ,la o turație de 1800-2000rot/min se datorează 95%EGR.Sub corpul EGR se afla clapeta admisie aer ,nu clapeta acceleratie cum îi mai spun alții, este diesel.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori