Identificare Motor Outlander 2003-2006 >>>help

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
leonardo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 07, 2014 1:38 am

Mesaj de leonardo » Sâm Sep 13, 2014 5:48 am

Salutare tuturor,
Am si eu nevoie de ajutor pentru identificarea motorizarii de pe un Outlander din prima generatie. Masina ascunde sub capota urmatorul motor:









Dar ceva nu se leaga pentru ca in CIV-ul masinii la sectiunea motor, este trecut: 148 Kw / 5500 Rpm, 1997 cc, adica motor de 200 CP:



Din ce m-am documentat pana acum, in prima generatie de Outlander singurul motor de 148 Kw este cel turbo, dar motorul in cauza nu este turbo. Exista si varianta de 148 Kw fara turbina??
Poate cineva care are experienta cu prima generatie sa ma lamureasca in aceasta problema??
Exista posibilitatea ca cei de la RAR care au intocmit CIV-ul masinii sa fi trecut date gresite??

Inca ceva, unde pot gasi stantata seria la acest motor??

Multumesc anticipat... Si astept raspunsurile voastre pentru a clarifica acest mister....



Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Sâm Sep 13, 2014 7:48 am

Pare un transplant. Tu ai acolo 4g63 si trebuia sa fie 4g63T. RAR sigur nu a trecut date aiurea, deci "cineva" a uitat sa mentioneze la vanzare acel mic detaliu despre motorizare. Cred ca legalizarea situatiei e facila, fara prea mari batai de cap si cheltuieli.

Avatar utilizator
smos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 15, 2013 9:30 am

Mesaj de smos » Lun Sep 15, 2014 10:24 am

Baga VIN-ul aici si o sa-ti spuna ce tip de motor a avut masina initial din fabricatie, culoare, echipare etc.
Eu tind sa cred ca este o greseala de la RAR, turbo nu s-a fabricat in 2003, deci proprietarul nu avea cum (ce) sa schimbe motorul turbo pe unul aspirat; seria de motor din cate stiu eu se afla stantata pe blocul motor in fata dreapta, undeva sub deflectorul de caldura de pe galeria de evacuare( tabla aia gri).

Avatar utilizator
leonardo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 07, 2014 1:38 am

Mesaj de leonardo » Mar Sep 16, 2014 7:38 pm

Multumesc colegilor ce mi-au raspuns... Dar misterul persista ... Am fost cu masina la RAR pentru identificare si obtinerea certificatului de autenticitate, in vederea inmatricularii si nu am intampinat nici o problema. Totul a decurs normal si am primit certificatul valabil 60 de zile... Asadar unde sa fie cheia problemei...?? Sa fie o greseala la intocmirea cartii de identitate a vehiculului? Sau motorul chiar sa fie unul de 148 Kw??

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Mie Sep 17, 2014 2:22 pm

Turbina e prezenta ?

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Mie Sep 17, 2014 6:50 pm

Se vede in poze ca turbina lipseste. Lipsesc din imagini si furtunele pt intercooler.

Datele din talon sugereaza c-ar fi vorba de 4g63T: putere 148kw si vit max 220.

Avatar utilizator
leonardo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 07, 2014 1:38 am

Mesaj de leonardo » Joi Sep 18, 2014 12:49 pm

Salut...
Da, turbina lipseste de pe motor...deci nu e turbocharged... dar C.I.V.-ul masinii intocmit de cei de la R.A.R. cand a fost inscrisa in circulatie pentru prima data in RO spune ca puterea motorului este de 148 Kw / 5500 Rpm, 1997 cc, adica motor de 200 CP... dar la tipul motorului este trecut: 4G63 nu 4G63T cum ar fi trebuit... Asadar se poate sa fie o greseala din partea celor de la RAR in sectiunea putere motor??? Motorul asa cum apare in poze poate să aibă 200 CP?? Masina a fost adusa din Germania in 2008...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 26 vizitatori