Lipsuri -mitsubishi Outlander 2014

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Paul336
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Aug 03, 2014 11:51 am

Mesaj de Paul336 » Dum Aug 31, 2014 5:53 pm

ce pot sa spun, am testat foarte multe masini ... dar outlander lasa de dorit la multe aspect ...
am un outlander 2014 (ultima versiune) ... full version ...

1. In primul rand lipsa de confort, in interior lipsesc multe lumini (de exemplu la butoanele de deschidere/inchidere geam, trebuie sa aprinzi lumina sa le vezi pe timp de noapte ...)
2. Usile (toate), sunt foarte usoare si suna a gol (au tabla in exterior si plastic pe interior, atat!). De unde a obtinut testul de 5 stele ? Poate cu copy paste de pe Internet !
3. Fiind un SUV au uitat sa puna o prize pentru bricheta in portbagaj (de obicei se pune una pentru lada frigorifica ....)
4. Haionul e actionat electric, in fata o tija ... de bicicleta ...
5. Scaunele din piele, interiorul, toate sunt facute de un designer probabil ... student ... (sa mai arunce si ei un ochi in alta parte ...)
6. Lipsa unui parasolar la trapa, in multe momente insorite, nu te poti bucura de aceasta
7. Insonorizarea ... mai au mult de munca ...
8. Geamurile nu se pot actiona din telecomanda (din cheie)
9. Becurile sun destul de chioare pentru follow me home (se aprind doua becuri chioare de pozitii)

Discut cu oricine de la Mitsubishi toate aceste aspecte sa vad daca ma contrazice ...

etc. ....

Sunt desigur si aspecte positive, sistemul audio, spatiul interior, design exterior, design jenti, ...

Ma gandesc sa o vand, am 5 000 km, luata de la dealer din Germania, noua nouta ....

Toate bune

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Dum Aug 31, 2014 8:25 pm

Salut, Incerc sa imi exprim si eu opinia personala ca posesor de outlander 2 fara face lift motor 2.0 TDi echiparea Insyle (parca; a doua, oricum) care a mai condus vreo 3 outlandere noi.

1. Eu m-am obisnuit cu lipsa luminilor (ai totusi luminta la sofer la butonul de la geamul soferului). Sunt de acord cu faptul ca cineva cu un IQ apropiat de al lui Forrest Gump a considerat oportuna realizarea unei economii de cativa centi renuntand la 6 leduri. In rest, confortul in masina (la drum lung) mi se pare exceptional (faptul ca scaunele sunt un pic mai inalte si nu jos pe podea, mi se pare o mare chestie (am mers cu A8, S-classe si faptul ca scaunul e prea jos ma omoara la drum lung; nu mai zic de alte masini). Deci la confort mi se pare chiar foarte confortabila, asa confortabila ca mi-ar fi placut sa fie un pic mai sportive scaunele. Parerea mea.
2. Usile: Aici si mie mi se pare ca sunt usoare, dar nu ma deranjeaza, cat despre impact vezi pe la IIHS (la americani). Le troznesc si aia destul de zdravan si se pare e ca ok. Pe mine nu ma deranjeaza.
3. A mea are. Trist ca au renuntat la el (daca asa e). Iar logica de Forresc Gump
4. Haion electric mi-ar placea mult. In fata nu ma deranjeaza tija (am la alfa telescoape si da, e mai comod, dar e fix pix).
5. Urasc pielea. nu am de comentat aici dar da, scaunele de la DX5 (gen bratara de ceas) arata intr-un mare fel.
6. Nu am observat asta (eu nu am). Intr-adevar, trist, iar s-au scumpit la tarate.
7. De acord... eu pe autostrada merg cu 120 ca mai sus nu ma mai inteleg cu copiii (TDi-ul vag cred ca isi spune si el cuvantul). Iarasi, urat!
8. Geamurile nu se pot actiona din telecomanda (din cheie).
Ar fi fost frumos... (am la alfa si e priceless cand sta in soare)
9. Nu am ce comenta aici, dar deranjant

Tinand cont ca Mitsu este Opelul japonez (adica orientarea lor este pe "bang for buck"). Outlanderul mi se pare un all-rounder excelent, cu costuri reduse si fiabilitate excelenta. De luat in seama pentru cineva care apreciaza aspectul practic si cata masina primeste pentru pretul cerut. Totusi, intradevar exista niste chestii minore si ieftine pe care se tot incapataneaza sa nu le puna. Stupid. Totusi, nu cred ca atarna prea greu chestia asta.
Daca vrei fite si gizmouri, santa fe mi se pare mult peste (dar si la bani). Pe mine ma deranjeaza faptul ca o masina asa mare nu are guri de aerisire in spate. Iarna imi ingheata geamurile spate pe interior. Santa Fe are.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Dum Aug 31, 2014 10:38 pm

Masina din punctul meu de vedere este conform asteptarilor.
Nu ofera mai mult decat a promis.
Singurul loc unde cred ca nu e asa cum spun e consumul de combustibil si aici am o explicatie, o scuza.

@ Paul336 am sa dialoghez punctual la fiecare din aceste aspecte ridicate de tine:

1. In primul rand lipsa de confort, in interior lipsesc multe lumini (de exemplu la butoanele de deschidere/inchidere geam, trebuie sa aprinzi lumina sa le vezi pe timp de noapte ...)
Nu am gasit vreo indicatie in care producatorul evoaca aceste functii si masina nu le are, cand am condus noaptea desi nu eram obisnuit cu ea nu mi-a facut probleme si m-am sintit in regula.
2. Usile (toate), sunt foarte usoare si suna a gol (au tabla in exterior si plastic pe interior, atat!). De unde a obtinut testul de 5 stele ? Poate cu copy paste de pe Internet !
Au anuntat ca masina este mai usoara si asta a dus la o economie de combustibil, iar testele o posteaza foarte bine ca siguranta. In plus au depasit masini mult mai serioase in zona stalpilor fata la accidente. Clar nu e un tanc si sunt sigur ca nimeni nu masluieste astfel de teste. Probabil ca forma structurala si materialele au fost studiate. Personal ma bucur ca este ceva mai usoara.
3. Fiind un SUV au uitat sa puna o prize pentru bricheta in portbagaj (de obicei se pune una pentru lada frigorifica ....)
Da este un minus, eu am cautat priza si a trebuit sa iau curent de la cotiera ...
4. Haionul e actionat electric, in fata o tija ... de bicicleta ...
Atat timp cat functioneaza si cat e in garantie e de bine.
5. Scaunele din piele, interiorul, toate sunt facute de un designer probabil ... student ... (sa mai arunce si ei un ochi in alta parte ...)
Consider ca are un design corect, sunt destul de confortabile si nu pot sa emit pretentii de S-clase la bani care i-am dat Mie chiar imi place cun arata si cum se sta in masina chiar la drum lung.
6. Lipsa unui parasolar la trapa, in multe momente insorite, nu te poti bucura de aceasta
Nu inteleg la tip de parasolar te referi. Din nou este un accesoriu destul de bine montat, desi nu prea l-am folosit.
7. Insonorizarea ... mai au mult de munca ...
Nu am aceeasi parere, iar motorul diesel de 2.3 e chiar silentios si am mers cu ea in toate felurile la viteze diferite, poate este o problema la exemplarul dumneavoastra.
8. Geamurile nu se pot actiona din telecomanda (din cheie)
Clar nu se pot, dar nici in lista de optiuni nu aparea asa ca desi mi-ar fi placut nu ma pot plange de asta. Nu am platit asta nu am pretentii de asta.
9. Becurile sun destul de chioare pentru follow me home (se aprind doua becuri chioare de pozitii)
...

10. Pana la 120km/h masina isi respecta consumurile date cu exceptia mersului in oras.
11. Gestionarea regenerarii filtrului de particule este eronata, oricum dpf este o magarie impusa producatorilor, iar consumul creste mult din acest motiv mai ales la drumuri scurte.
12. Arata bine.
13. Sar pe principiul englezesc
14. Tinuta de drum la inceput pare precara dar cand e fortata la limita iti dai seama ca e chiar bine calculata pentru un astfel de gen de autovehicul. La drum mi-a facut o impresie buna.
15. Viteza maxima este mult peste cartea tehnica.


Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Sep 01, 2014 10:15 am

eu nu inteleg care e faza cu geamurile actionate din telecomanda (la cheie va referiti). eu le pot inchide din telecomanda, iar de deschis ... nu vad cine si-ar dori asa ceva

masina nu este perfecta si am si eu reprosurile mele. dar sa vinzi masina intr-o mare pierdere din cauza unor "figuri de stil" mi se pare exagerat.
masina asta este "what you see is what you get". este o masina corecta, cu toate atuurile la vedere si poti lua o decizie de cumparare in deplina cunostinta de cauza

in ceea ce priveste ultima versiune, mie unuia nu mi-a placut si nu as fi dat banii pe ea, dar asta este pur o parere personala.

Avatar utilizator
SEBASTIAN_RC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm

Mesaj de SEBASTIAN_RC » Lun Sep 01, 2014 10:23 am

La multe mrci ai optiunea din cheie cand ti apasat mai mult pe butonul de deshidere sa se deschida geamurile.
Nu e optiune rea deloc, dar Mitsubishi nu-a laudat cu ea si nu a pus optiunea asta. Inchiderea se face apasand pe inchis.
E buna cand e cald afara si vi spre masina sa deschizi geamurile sa intre aer de afara.
Ultima versiune lasand gustul pentru fiecare are multe avantaje si este imbunatatita cam peste tot, nu e mare diferenta fata de 2012 dar si fata de aceea are plusuri.
Este o masina corecta, la un pret corect in marea de oferte de pe piata, asa nici una nu-si face banii, toate sunt prea scumpe.
Fişiere ataşate
Photo_0024.jpg
Photo_0024.jpg (593.22 KiB) Vizualizat de 6456 ori
Photo_0026.jpg
Photo_0026.jpg (187.05 KiB) Vizualizat de 6459 ori
Photo_0025.jpg
Photo_0025.jpg (200.87 KiB) Vizualizat de 6463 ori

Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Sep 01, 2014 2:23 pm

Toate "cele" enumerate mai sus sunt functii ce se pot activa sau nu din ECU. Vanzatorul (dealer-ul) poate activa sau nu acele functii la cerere. Trebuie doar bunavointa si intelegere din partea ambelor parti.

Sau:

http://googleitfor.me/?q=mitsubishi+out ... tomization

si in primul link... evrika.

Eu am optat pt a 3-a varianta: "do it yourself" cu ceva investitii financiare si o gramada de timp cheltuit. Si toate cele amintite mai sus sunt active in diverse configuratii pe langa alte cateva "mofturi" gen proiectoare independente (actionate din butonul existent al masinii), DRL aprinse doar cand cobor frana de mana, activarea alarmei OEM (da, exista pe toate modelele din 2008 incoace), "beep" scurt la double-lock, anularea reminder-ului centurilor de siguranta, anularea service reminder-ului, activarea BT, Cruise control, overspeed si mai sunt cateva ce-mi scapa acum.

Mofturile astea sunt strict optionale. Cine le vrea "de fabrica" scoate o gramada de $ la factura, Cine nu (astia ca mine) prefera o "spartana" ce poate fi imbunatatita cu ceva timp "pierdut" si investitii financiare minime.

Avatar utilizator
rue
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 20, 2009 6:48 pm

Mesaj de rue » Vin Sep 26, 2014 7:54 pm

1. modelul nou pare ca o balena pe rulmenti pe rotilea alea. E o parere personala.
2. motorul de 2268 cmc nu ajuta la impozit

eu am 2.0 did 2007 si:
- imi placea sa prind una cu 7 locuri. Nu stiu daca merge sa iau de pe una lovita si sa adaptez cele 2 locuri pe viitor si sa le trec in carte.
- plafonierele de la pasager si in spate la copii au becul ars: cum dracu desfac capacaul ala sa vad ce becuri am nevoie. Am tras de geamul la cea de la locurile din spate si am impresia ca o rup. Pareri? filme demo?
- consumul poate fi chiar ok. E util sa te ghidezi dupa indicatorul instant cand iti formezi viteza de drum astfel ca subturat poate consuma mai mult daca ai vant, incarcare sau putina panta. Vantul frontal poate creste si cu 1 L consumul mediu mai ales peste 100 km/h. Cineva zicea ca la 120 km/h pe temopmat ii ia 6% dar la mine in a 6a la 120 imi ia mai mult.
- are priza 12 in consola, in cotiera si la portbagaj. E bine!
- caut jante pe 16" si specificatiile dimensiunilor exacte (prefer sh)
- consumul de ulei daca l-am simtit dupa ce am luat masina (probabil la rece iarna sau nu stiu daca nu am fost mai gonaci la inceput) acum dupa 6000 km de la revizie nu e de luat in seama. (nu am completat nimic).
- ma dispera praful din Timisoara unde masina spalata in maxim 2 zile e mizerabila.

daca mi mai amintesc zic dar imi place masina, spatiul si dinamica la drum. In curbe se cam inclina si da disconfort la pasageri (copii).
Vreau sa merg cu alta a cuiva cativa km sa vad comparativ diverse.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori