Outlander Benzina Sau Motorina ?

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Lun Aug 04, 2014 12:22 pm

Salut,
As vrea sa va cer parerea fata de o problema de care m-am lovit. Am un Outlander din 2007, motor 1968 cm , motorina, cumparat de mine din Germania aproape nou , avea 7-8000 km.
Am un prieten care ar vrea sa o cumpere pentru ca m-a auzit ca as vrea sa imi cumpar alta masina . Eu as vrea tot Outlander , pentru ca masina imi place (chiar si noul model) , nu am avut probleme cu ea , si s-a dovedit utila pentru nevoile mele ,nu a fost folosita foarte mult, are acum 76000 km.
Pe noile modele de Outlander nu am mai gasit motor de 2.0 motorina, doar cele de 2.2 , lucru care nu ma incanta foarte tare pentru ca de la un impozit de 170 lei sar la aproape 900 ,probabil ca exista o crestere si la RCA si nu stiu daca se justifica
am gasit in schimb Outlander echipat cu motorul de 2.0 benzina ,inteleg ca este de generatie mai noua si parca m-ar tenta , dar nu stiu mai nimic despre motorizarea asta , consum, probleme, costuri de intretinere .
din datele tehnice gasite pe net , la un consum urban de 8 %, mixt 6,5% si combinat 5.7 % , aceste valori sunt similare cu cele pe care le are motorul meu actual ,
evident cuplul va fi diferit .
orice sfat/parere este binevenit !!!

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Aug 04, 2014 7:10 pm

Din cate stiu, 2.0 benzina vine doar impreuna cu cutie automata CVT, care e o solutie foarte comoda si relaxanta dupa ce te obisnuiesti cu ea.
In general benzinarele sunt mai usor (si ieftin) de intretinut fata de diesel, iar daca nu parcurgi foarte multi km pe an diferenta de consum (real) e oricum nesemnificativa dpdv bani.

In schimb cuplul de 195Nm pe care-l are varianta benzinara (adica jumatate din cat are un diesel de 2.2) poate fi ok sau nu, in functie de cum folosesti masina.
Daca esti un sofer potolit si nu mergi cu masina incarcata la maxim e posibil sa fie ok...

Dar cel mai bine ar fi sa mergi la un dealer sa faci un drive test si sa vezi daca te impaci cu motorizarea asta sau nu.
(sfat: mai ia cu tine macar 2 persoane pe langa omul de la dealer si iesi cu ea la drum intins unde poti sa vezi cum se comporta in depasiri cu 4 pers in masina)

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Lun Aug 04, 2014 8:14 pm

Da, cred ca voi cauta un dealer care are la drive test aceasta motorizare.
In privinta km, nu cred ca fac mai mult de 6-7000 km pe an in conditiile in care are si sotia o masina, pe care o mai folosim si mai am si de la serviciu un autoturism aproape full time.
Nu am nici veleitati de pilot de curse asa ca nu cred ca m-ar deranja foarte tare diferenta de cuplu cu toate ca am mai avut masini pe benzina , cu CP mai putini de 150 si nu imi amintesc sa fi avut probleme in depasiri.
Nu stiu ce cuplu are in fisa tehnica motorul pe care il am acum, 2.0, motorina, 140 cp, ca sa imi fac o idee,.
Cel mai mult m-ar incanta acel model Outlander Phev dar din pacate pretul este destul de mare si chiar daca as avea banii aia nu i-as da pe o masina, indiferent de marca.


Avatar utilizator
volint
EVO I
Mesaje: 5
Membru din: Mie Sep 28, 2011 10:17 am
Contact:

Mesaj de volint » Lun Aug 04, 2014 9:01 pm

Salut. 4B11-le ce vine pe Outlander combinat c-o manuala face fata multor cerinte sa zicem comune. Se preteaza si la alergat cu mentiunea ca benzinarului ii plac foarte mult turele. Nu se supara la 4000rpm si isi arata "coltii" intre 3500 si 5000rpm. La consum nu-i cum zice cartea, urban nu scade sub 11 iar in afara rar sub 9. Stie sa ruleze si economic dar viteza de croaziera e undeva la 80-85 km/h (putin, foarte putin pt gustul meu) si stil de mers "cel mult ca un tataie". La prima strigare e o afacere buna, dar la 20k euro mai sunt si alte variante de luat in calcul. Daca il "scoti" sub lista e ok, daca nu...

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Lun Aug 04, 2014 9:02 pm

Eu am 2.0 vag pe outie si mi se pare cam la limita. Am condus 2.0CVT pe Outie nou si e intradevar comod, dar nu mi-as lua niciodata asa ceva, acum depinde si de om, eu nu suport lag-ul la o masina daramite sa nu traga de loc.
Daca iti place mersul sprintar cu masina nu lua benzina, o vei tura mult si va consuma mult mai mult. Daca mergi foarte batraneste e ok...

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Lun Aug 04, 2014 10:21 pm

QUOTE (volint @ Aug 4 2014, 09:01 PM) La prima strigare e o afacere buna, dar la 20k euro mai sunt si alte variante de luat in calcul. Daca il "scoti" sub lista e ok, daca nu...
nu am contract cu Mitsubishi asa ca am luat in calcul si alte variante!
Suma alocata e in jurul valorii indicate de tine , nefiind dispus sa ma imprumut pe la banci sau societati de leasing.

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Lun Aug 04, 2014 10:31 pm

QUOTE (Стре
@ Aug 4 2014, 09:02 PM) Eu am 2.0 vag pe outie si mi se pare cam la limita. Am condus 2.0CVT pe Outie nou si e intradevar comod, dar nu mi-as lua niciodata asa ceva, acum depinde si de om
Mie cei 140 CP imi par suficienti pentru drumurile noastre.
Ieri a trebuit sa fac un drum mai lung care a inclus si zona Sinaia-Busteni-Azuga. In ce conditii se circula era mai bun un scuter decat o masina!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 19 vizitatori