Problema Ciudata
Salutare. Am un Outlander model 2007, motor 2.0 DID (cel de pe VW), masina are circa 101000 km la bord.
Pana acum nu am avut nicio problema cu ea, dar de cateva ori mi s-a intamplat sa:
-pierd pentru o secunda puterea in mers, ca si cum s-ar lovi de un zid (de 2 ori)
-sa se opreasca motorul cand masina sta; ultima data mi s-a intamplat sa se opreasca motorul imediat cum am deschis un geam, ceea ce ma face sa cred ca este o problema la sistemul electric? (de 2 ori s-a intamplat)
Nu am nimic aprins pe bord, in rest masina merge foarte bine. De la ce ar putea fi? Multumesc!
Pana acum nu am avut nicio problema cu ea, dar de cateva ori mi s-a intamplat sa:
-pierd pentru o secunda puterea in mers, ca si cum s-ar lovi de un zid (de 2 ori)
-sa se opreasca motorul cand masina sta; ultima data mi s-a intamplat sa se opreasca motorul imediat cum am deschis un geam, ceea ce ma face sa cred ca este o problema la sistemul electric? (de 2 ori s-a intamplat)
Nu am nimic aprins pe bord, in rest masina merge foarte bine. De la ce ar putea fi? Multumesc!
Poți verifica dacă are vreo legătură cu momentul pornirii compresorului de la aerul condiționat? Dă-l pe rece la maxim și vezi dacă aceste ?fr?nări? apar mai des și dacă se corelează cu momentele pornirii compresorului. Preferabil să faci monitorizarea merg?nd constant ?ntr-o treaptă de viteză (de exemplu a treia) la diferite turații, acceler?nd ușor. Urmărește mai mult zona 1500-2500 rot/min.
Preferabil ar fi să verifici TU chestia asta. Ca să ?ncerci o identificare c?t mai corectă a simptomelor.
Dacă este o problemă de aceeași natură cu ce am eu la mașină, este foarte greu să o identifice altul dec?t cel care cunoaște deja foarte bine mașina respectivă. Fără a mai zice că nimeni de la service (indiferent de care ar fi), nu prea-și bagă nasul undeva unde chestia este complicată, greu reproductibilă, care poate fi interpretată ca o scurtă disfuncție fără să scadă performanțele acceptate ale mașinii.
Dacă este o problemă de aceeași natură cu ce am eu la mașină, este foarte greu să o identifice altul dec?t cel care cunoaște deja foarte bine mașina respectivă. Fără a mai zice că nimeni de la service (indiferent de care ar fi), nu prea-și bagă nasul undeva unde chestia este complicată, greu reproductibilă, care poate fi interpretată ca o scurtă disfuncție fără să scadă performanțele acceptate ale mașinii.
QUOTE (llaatt @ May 28 2014, 04:45 PM) Re-revin . Problema a reaparut si am decis sa merg la Mitsubishi.
Mi-au schimbat un "O-ring" si au curatat EGR-ul. Problema nu ar trebui sa mai apara, ma mai duc la o verificare peste 200-300 km.
Salutare,
Sunt foarte interesat de "rezolvarea" problemei tale intrucat ma confrunt cu probleme similare: acelasi motor 2.0 de la VW in intervalul de turatie 1800-2200 acceleratia sacadeaza . Din discutii in stanga si dreapta tot de curatarea EGR-ului am auzit dar si de schimbarea clapetei de acceleratie (care e destul de scumpa).
Cand spui O-ring la ce te referi? Daca s-a rezolvat problema cu curatarea EGR-ului da un feedback te rog. Multumesc
Mi-au schimbat un "O-ring" si au curatat EGR-ul. Problema nu ar trebui sa mai apara, ma mai duc la o verificare peste 200-300 km.
Salutare,
Sunt foarte interesat de "rezolvarea" problemei tale intrucat ma confrunt cu probleme similare: acelasi motor 2.0 de la VW in intervalul de turatie 1800-2200 acceleratia sacadeaza . Din discutii in stanga si dreapta tot de curatarea EGR-ului am auzit dar si de schimbarea clapetei de acceleratie (care e destul de scumpa).
Cand spui O-ring la ce te referi? Daca s-a rezolvat problema cu curatarea EGR-ului da un feedback te rog. Multumesc
Salut, problema pare sa se fi rezolvat, am mers pana acum 280 km si in afara si in oras si masina s-a comportat impecabil, ma mai duc maine la Mitsubishi la o verificare, m-au rugat dupa 200-300 km sa mai merg la o verificare.
La mine rezolvarea a constat in curatarea valvei EGR, la clapeta de acceleratie nu au fost probleme.
Mi-au schimbat si un O-ring, este o garnitura de cauciuc care se uzase, i-am facut o poza, atasata.
La mine rezolvarea a constat in curatarea valvei EGR, la clapeta de acceleratie nu au fost probleme.
Mi-au schimbat si un O-ring, este o garnitura de cauciuc care se uzase, i-am facut o poza, atasata.
- Fişiere ataşate
-
- 20140602_092640_1_.jpg (310.27 KiB) Vizualizat de 7598 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 23 vizitatori