Garda la sol

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
neophitus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 10, 2009 1:45 pm

Mesaj de neophitus » Joi Iul 21, 2011 3:48 pm

Pe drumuri "normale" Rele mai sunt drumurile pe aici, de asta merg incet, daca ai vedea ce amplitudine au miscarile "normale" de la condus, te apuca plansul. Inca nu le-am simtit in "dinti", insa sper sa nu ajung vreodata asa. Zilele astea am fost cu un prieten american prin jurul Iasului, a zis ca am avut o idee grozava sa luam SUV, la ce drumuri avem e cea mai de bun simt alegere...

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Joi Iul 21, 2011 11:33 pm

QUOTE (godaro @ Jul 21 2011, 02:19 PM) (...) 21.5 cm sunt arhisuficienti. (...)

Inaltarea poate fi un avantaj daca te bagi cu masina pe ici-colo, dar avantajul de zi cu zi al acelor acuri (fie ele cross country sau helper) este ca nu se mai cocoseaza masina cu 2 traiste varate in portbagaj si nu mai ai senzatia ca tragi spatele masinii dupa tine...

Avatar utilizator
nykhelos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 09, 2010 9:59 am

Mesaj de nykhelos » Sâm Iul 23, 2011 1:39 pm

Incurajat de experienta lui Extremero am schimbat si eu arcurile cu Cross Country luate de la Laros International si sunt extrem de multumit. Cu aceste arcuri ar fi trebuit sa fie echipata masina din start. Mie chiar si cu masina goala nu mi se par a fi dure iar ca si comportament la drum si in viraje este de vis. Nu mai vorbesc de imagine. Daca va permiteti sigur nu o sa va para rau de investitie.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Iul 25, 2011 7:46 pm

Ca sa tragem o linie din punct de vedere al costurilor: 1640 Cross Country-urile (arcurile) + 650 montajul. Total: 2290 Lei (inclusiv TVA-ul?)
Cam astea ar fi costurile sau gresesc eu!?

Avatar utilizator
nykhelos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 09, 2010 9:59 am

Mesaj de nykhelos » Lun Iul 25, 2011 7:48 pm

Montajul a fost 340ron la mitsubishi constanta.

Avatar utilizator
Bogdan Rusu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 11, 2009 7:58 pm

Mesaj de Bogdan Rusu » Joi Sep 15, 2011 11:13 pm

Astazi am luat arcurile pentru C-Crosser de la Laros. Am ales sa le scimb pe toate 4. Vreau sa va spun ca masina s-a ridicat aproape 5 cm. Susupensia nu este rigida si masina sta mult mai bine in viraje. Sambata dimineata voi pleca pe Transalpina - Strategica. Abia dupa drumul asta imi voi face o impresie completa despre arcuri. Pana atunci va pot spune ca arcurile au costat 1.640 lei. Revin cu detalii.

Avatar utilizator
nykhelos
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iul 09, 2010 9:59 am

Mesaj de nykhelos » Vin Sep 16, 2011 7:39 am

Initial asa se ridica, ca si eu cand am vazut-o prima data radeam cu gura pana la urechile mecanicului, dar se mai lasa in timp. Oricum e mult mai bine ca inainte.

Avatar utilizator
B-81-LOS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 01, 2010 4:14 pm

Mesaj de B-81-LOS » Mar Oct 04, 2011 5:13 pm

Daca nu vrei sa o inalti eu iti recomand arcurile suplimentare. Se simte bine de tot diferenta la incarcare.

QUOTE (neophitus @ Jul 21 2011, 01:10 PM) Eu am varianta pe benzina MY10-11, garda la sol 21.5 cm dar mi-ar placea sa fie si mai inalta. Nu sunt vitezoman, nu cred ca imi va fi afectata stabilitatea in curbe. Drumurile nu sunt prea bune prin zona unde ma misc eu (Iasi, Botosani, Suceava), in plus merg des incarcat cand ies afara, mi-ar placea sa fie mai ferma si mai inalta. Ce recomandati?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori