Cutie Viteze - Defect Treapta 6

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Lun Apr 07, 2014 10:38 am

Buna ziua,

Poate sa imi spuna cineva daca i s-a intimplat sau stie care e defectul in urmatoarea speta ...

Mi s-a intimplat in mers, in treapta 6-a de viteza ... brusc mi s-a turat motorul, a inceput sa "caraie" si nu mai tragea. Am scos-o din viteza si mi-am continuat drumul cu treptele 1-5 fara probleme. Se auzea totusi acel "carait" in unele momente.

Multumesc anticipat

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Lun Apr 07, 2014 8:38 pm

Pai nu pare genul de problema la care sa ii scoti bornele bateriei si sa speri ca se rezolva. Este o problema din cutie si fara mers la service nu prea ai cum sa scapi.

Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Lun Apr 07, 2014 11:36 pm

Am fost la mecanic ... arbore treapta a 6-a, doua pinioane (unul dus, celalalt pe duca), rulment presiune dus, ambreiaj, volanta pe duca Sincer ... ma asteptam sa fie mai fiabila cutia de viteze (doar e japoneza)

Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Mar Apr 08, 2014 11:45 am

Ce Outlander ai? Cati km are? Cand ai schimbat ultima data uleiul in cutie?

La mitsu nu stiu cum e, dar stiu ca la unele masini ultima treapta (5/6) e pozitionata cel mai sus in cutie, deci daca ai pierderi mici de ulei si nu-ti dai seama, prima care incepe sa faca figuri e ultima treapta pt ca merge pe 'uscat'.
In general poti sa-ti dai seama dupa sunet... cand fluiera/suiera sau e mai zgomotoasa rularea in ultima treapta fata de celelate, ar trebui verificat uleiul in cutie.

Avatar utilizator
Manu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 28, 2010 6:46 pm

Mesaj de Manu » Vin Apr 18, 2014 12:51 pm

Model 2007 - motor de 2.0, VW + chip de putere. Are 190.000 km si nu i-am schimbat niciodata uleiul din cutie. Nu a dat absolut niciun semn ca ar avea ceva - fara fluierat/suierat. Daca ar fi ramas fara ulei ... ar fi avut ceva zgomot.

S-ar putea sa fie si din cauza ca merg permanent 4x4, si conduc un pic mai sportiv (dar fara sa bruschez masina).

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Apr 18, 2014 7:02 pm

Uleiul tau din cutie are 7 ani si 190000 de km.Cam ce proprietati de ungere ar mai avea?Nici un producator de ulei in speta de transmisie nu garanteaza mai mult de 120000 de km sau 4 ani.Aia cu garantie pe viata sau nr. nelimitat de km sunt timpenii pubicitare.

Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Lun Mai 05, 2014 3:22 pm

ce ulei ati folosit pentru cutie?
In manual scrie DIAQUEEN NEWMULTI GEAR OILAPI clasifica GL-3reSAE 75W-80.
Am sunat la reprezentanta sa comand, iar ei mi-au spus ca nu ar fi 75W80, ci 75W85.

Avatar utilizator
atentat_maf
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
Contact:

Mesaj de atentat_maf » Joi Mai 08, 2014 12:32 pm

Am un outlander 2007 2.0 din 2007 si aproape 200 000 km si am observat ca intra cam greu in viteze(asta chiar de la inceput de cand am luat-o masina avand 100 000km si cumparata de la o cunostinta care mergea numai la reprezentanti pt service si schimburi de ulei), parca ar agata ceva. In schimb cand sunt pe 4x4 parca intra ceva mai usor. Uleiul de la cutie nu l-am schimbat niciodata. sa fie asta cauza? la voi tot asa intra? Am avut un BMW 320D din 2000 si un Seat Ibiza din 2004 si un Cielo si la niciuna nu am schibat uleiul la cutie dar despre asta nu am avut probleme. (Cielo si Seatul le mai am si acum si intra la fel de bine in viteze)

Avatar utilizator
croko
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Feb 21, 2012 10:57 pm

Mesaj de croko » Joi Mai 08, 2014 11:17 pm

Si mie imi intra greu in viteze, mai ales in a 2-a. Am schimbat azi uleiul si acum e cu totul alta treaba. Intra 2 litri de ulei asa ca nu e mare efort si poti sa il schimbi oriunde, ca nu e mare inginerie. Grija mare, insa ce ulei pui, sa nu faci mai rau.
Recomand sa schimbi si uleiul in cutia de transfer si diferential. Cu 1L le rezolvi pe amandoua.

Avatar utilizator
atentat_maf
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
Contact:

Mesaj de atentat_maf » Vin Mai 09, 2014 7:47 am

Poti sa imi spui te rog ce ulei ai pus? DIAQUEEN 75W-80 sau altceva? Multumesc.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori