Cutie Viteze - Defect Treapta 6
Buna ziua,
Poate sa imi spuna cineva daca i s-a intimplat sau stie care e defectul in urmatoarea speta ...
Mi s-a intimplat in mers, in treapta 6-a de viteza ... brusc mi s-a turat motorul, a inceput sa "caraie" si nu mai tragea. Am scos-o din viteza si mi-am continuat drumul cu treptele 1-5 fara probleme. Se auzea totusi acel "carait" in unele momente.
Multumesc anticipat
Poate sa imi spuna cineva daca i s-a intimplat sau stie care e defectul in urmatoarea speta ...
Mi s-a intimplat in mers, in treapta 6-a de viteza ... brusc mi s-a turat motorul, a inceput sa "caraie" si nu mai tragea. Am scos-o din viteza si mi-am continuat drumul cu treptele 1-5 fara probleme. Se auzea totusi acel "carait" in unele momente.
Multumesc anticipat
Ce Outlander ai? Cati km are? Cand ai schimbat ultima data uleiul in cutie?
La mitsu nu stiu cum e, dar stiu ca la unele masini ultima treapta (5/6) e pozitionata cel mai sus in cutie, deci daca ai pierderi mici de ulei si nu-ti dai seama, prima care incepe sa faca figuri e ultima treapta pt ca merge pe 'uscat'.
In general poti sa-ti dai seama dupa sunet... cand fluiera/suiera sau e mai zgomotoasa rularea in ultima treapta fata de celelate, ar trebui verificat uleiul in cutie.
La mitsu nu stiu cum e, dar stiu ca la unele masini ultima treapta (5/6) e pozitionata cel mai sus in cutie, deci daca ai pierderi mici de ulei si nu-ti dai seama, prima care incepe sa faca figuri e ultima treapta pt ca merge pe 'uscat'.
In general poti sa-ti dai seama dupa sunet... cand fluiera/suiera sau e mai zgomotoasa rularea in ultima treapta fata de celelate, ar trebui verificat uleiul in cutie.
Model 2007 - motor de 2.0, VW + chip de putere. Are 190.000 km si nu i-am schimbat niciodata uleiul din cutie. Nu a dat absolut niciun semn ca ar avea ceva - fara fluierat/suierat. Daca ar fi ramas fara ulei ... ar fi avut ceva zgomot.
S-ar putea sa fie si din cauza ca merg permanent 4x4, si conduc un pic mai sportiv (dar fara sa bruschez masina).
S-ar putea sa fie si din cauza ca merg permanent 4x4, si conduc un pic mai sportiv (dar fara sa bruschez masina).
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
Am un outlander 2007 2.0 din 2007 si aproape 200 000 km si am observat ca intra cam greu in viteze(asta chiar de la inceput de cand am luat-o masina avand 100 000km si cumparata de la o cunostinta care mergea numai la reprezentanti pt service si schimburi de ulei), parca ar agata ceva. In schimb cand sunt pe 4x4 parca intra ceva mai usor. Uleiul de la cutie nu l-am schimbat niciodata. sa fie asta cauza? la voi tot asa intra? Am avut un BMW 320D din 2000 si un Seat Ibiza din 2004 si un Cielo si la niciuna nu am schibat uleiul la cutie dar despre asta nu am avut probleme. (Cielo si Seatul le mai am si acum si intra la fel de bine in viteze)
Si mie imi intra greu in viteze, mai ales in a 2-a. Am schimbat azi uleiul si acum e cu totul alta treaba. Intra 2 litri de ulei asa ca nu e mare efort si poti sa il schimbi oriunde, ca nu e mare inginerie. Grija mare, insa ce ulei pui, sa nu faci mai rau.
Recomand sa schimbi si uleiul in cutia de transfer si diferential. Cu 1L le rezolvi pe amandoua.
Recomand sa schimbi si uleiul in cutia de transfer si diferential. Cu 1L le rezolvi pe amandoua.
- atentat_maf
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Noi 16, 2012 2:10 pm
- Contact:
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori