Franare
Frana de motor, da e clar ca ajuta, la fel si distributia cuplului in curbe (atat acceleratie cat si in frana de motor).
Personal nu stiu nu vad insa logica pentru care un producator ar configura sistemul de franare diferit cu 4x4 sau fara. Daca cineva poate aduce informatii concrete care sa contrazica asta, i-as fi recunoscator.
PS. Si eu tin masina pe 4x4 auto. Consider ca beneficiile justifica mica diferenta de consum (pe care personal nu am putut-o sesiza), cat despre uzura diferentialului... sa imi pice ala si de-aia sa nu mai mearga masina si nu o sa comentez.
Personal nu stiu nu vad insa logica pentru care un producator ar configura sistemul de franare diferit cu 4x4 sau fara. Daca cineva poate aduce informatii concrete care sa contrazica asta, i-as fi recunoscator.
PS. Si eu tin masina pe 4x4 auto. Consider ca beneficiile justifica mica diferenta de consum (pe care personal nu am putut-o sesiza), cat despre uzura diferentialului... sa imi pice ala si de-aia sa nu mai mearga masina si nu o sa comentez.
Nu are de-a face faranarea cu activarea sistemului 4x4. Daca s-ar strica butonul de cuplare 4x4, o sa ramana masina fara frana???
Dar, daca mergi cu masina incarcata da, o sa sesizezi o franare mai accentuata pe spate. Este normal, deoarece orice masina are un limitator de frana care este legat de puntea de spate astfel incat, sistemul de franare sa sesizeze faptul ca masina este sau nu incarcata.
Ca si parere personala, eu nu sunt multumit de sistemul de franare de la Outlander (2010). Am impresia ca franeaza prea mult fata decat spatele. Are o inertie destul de mare masina iar la franare violenta, spatele are tendinta sa se ridice de pe sosea. Nu are rost sa iti explic balbaielile celor de la service...
Dar, daca mergi cu masina incarcata da, o sa sesizezi o franare mai accentuata pe spate. Este normal, deoarece orice masina are un limitator de frana care este legat de puntea de spate astfel incat, sistemul de franare sa sesizeze faptul ca masina este sau nu incarcata.
Ca si parere personala, eu nu sunt multumit de sistemul de franare de la Outlander (2010). Am impresia ca franeaza prea mult fata decat spatele. Are o inertie destul de mare masina iar la franare violenta, spatele are tendinta sa se ridice de pe sosea. Nu are rost sa iti explic balbaielile celor de la service...
In teorie, ar putea avea ceva care amplifica forta de franare pe spate atunci cand selectezi 4x4, nu? Dar nu cred ca are. Ce folos ar avea? Te-ar ajuta doar la coborarea cu spatele.
Tot ce e mai accentuat in 4x4 e franarea de motor, pt ca sunt pierderile mai mari atunci cand angrenezi 4 roti nu doar 2. Atat.
Tot ce e mai accentuat in 4x4 e franarea de motor, pt ca sunt pierderile mai mari atunci cand angrenezi 4 roti nu doar 2. Atat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori