Problema Pornire Outlander 2008
QUOTE (daemonus @ Mar 9 2014, 11:36 PM) E vorba de o coaja din 2008, luata de noua, motor "revolutionar" de (h)audi 2.0 BSY de 140 de cai. Pe langa consumul exagerat de ulei care pe parcursul timpului s-a mentinut la aceleasi cote (3 litri - 10.000km), avem o (noua) problema: masina porneste greu la rece. Dupa ce porneste, se comporta normal (sau ma rog...ce o insemna normal pentru motorul asta).
Am eu o "coaja" similara. Motorul (2.0 - common rail) este cunoscut ca fiind mancator de ulei. Mototrul a aparut pe Outlander dupa ce a mancat ceva ulei pe la alte modele din grupul Volkswagen, din ce stiu eu.
Legat de problema pe care o smenalezi, pot spune ca si al meu pleaca greu la rece si voi detalia: asta iarna, cand au fost afara -14 grade Celsius nu mi-a pornit la prima cheie. Pe langa asta, la prima cheie, motorul abia se invartea. Am lasat masina 30 de secunde si am reluat operatiunea. La a doua incercare, am lasat un bujiile sa se inclazeasca (10 secunde) si apoi am pus contact. Chiar daca, din nou, motorul s-a invartit greoi de data aceasta a plecat. Am mai avut probleme asemenatoare de doua-trei ori in perioada rece a iernii (cu temepraturi cu mult sub 0 grade Celsius). Cu acele ocazii mi-am aminitit de unul din primele drumuri ale masinii in Italia, la ski, cand dupa niste nopti petrecute la -25 - -30 grade Celsius masina pornea fara probleme.
Fac mentiunea ca eu, din 2008 si pana acum nu am schimbat bateria. Poate aste este una din cauzele ponirilor greoaie la frig.
Nu stiu daca te ajuta cele de mai sus, dar as vrea sa te intreb ce intelegi tu prin "porneste greu la rece". Termenii utilizati nu ma lamuresc deloc.
"porneste greu" in ce sens il utilizezi (se invarte greu motorul, dau doua-trei chei pana porneste)?
"la rece" se refera la frig afara sau cand motorul este rece (nu a fost folosit de mai mult de 4 ore)?
As veni si eu cu sugestia sa lasi bujiile sa se incalzeasca inainte de a pune contactul (invarti cheia in contact pana se aprinde bobina galbena pe bord, lasi asa timp de 3-5 secunde, si apoi pui contactul sa vezi cum porneste.
Succes!
Am eu o "coaja" similara. Motorul (2.0 - common rail) este cunoscut ca fiind mancator de ulei. Mototrul a aparut pe Outlander dupa ce a mancat ceva ulei pe la alte modele din grupul Volkswagen, din ce stiu eu.
Legat de problema pe care o smenalezi, pot spune ca si al meu pleaca greu la rece si voi detalia: asta iarna, cand au fost afara -14 grade Celsius nu mi-a pornit la prima cheie. Pe langa asta, la prima cheie, motorul abia se invartea. Am lasat masina 30 de secunde si am reluat operatiunea. La a doua incercare, am lasat un bujiile sa se inclazeasca (10 secunde) si apoi am pus contact. Chiar daca, din nou, motorul s-a invartit greoi de data aceasta a plecat. Am mai avut probleme asemenatoare de doua-trei ori in perioada rece a iernii (cu temepraturi cu mult sub 0 grade Celsius). Cu acele ocazii mi-am aminitit de unul din primele drumuri ale masinii in Italia, la ski, cand dupa niste nopti petrecute la -25 - -30 grade Celsius masina pornea fara probleme.
Fac mentiunea ca eu, din 2008 si pana acum nu am schimbat bateria. Poate aste este una din cauzele ponirilor greoaie la frig.
Nu stiu daca te ajuta cele de mai sus, dar as vrea sa te intreb ce intelegi tu prin "porneste greu la rece". Termenii utilizati nu ma lamuresc deloc.
"porneste greu" in ce sens il utilizezi (se invarte greu motorul, dau doua-trei chei pana porneste)?
"la rece" se refera la frig afara sau cand motorul este rece (nu a fost folosit de mai mult de 4 ore)?
As veni si eu cu sugestia sa lasi bujiile sa se incalzeasca inainte de a pune contactul (invarti cheia in contact pana se aprinde bobina galbena pe bord, lasi asa timp de 3-5 secunde, si apoi pui contactul sa vezi cum porneste.
Succes!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 46 vizitatori