Problema Pornire Outlander 2008

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Avatar utilizator
Extremero
EVO I
Mesaje: 12
Membru din: Vin Sep 18, 2009 12:26 am

Mesaj de Extremero » Lun Mar 10, 2014 10:15 am

Bateria e inca cea cu care a venit masina?

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Mie Mar 12, 2014 11:53 am

Daca pui contactul de mai multe ori pt 3-5 secunde si apoi incerci sa pornesti, cum se comporta?

Si ce inseamna "la rece"? Cu motorul neoprnit de mai multe ore (asta inseamna o pornire la rece de regula) sau pornire pe temperaturi scazute/umezeala?

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Mai 14, 2014 10:47 am

QUOTE (daemonus @ Mar 9 2014, 11:36 PM) E vorba de o coaja din 2008, luata de noua, motor "revolutionar" de (h)audi 2.0 BSY de 140 de cai. Pe langa consumul exagerat de ulei care pe parcursul timpului s-a mentinut la aceleasi cote (3 litri - 10.000km), avem o (noua) problema: masina porneste greu la rece. Dupa ce porneste, se comporta normal (sau ma rog...ce o insemna normal pentru motorul asta).

Am eu o "coaja" similara. Motorul (2.0 - common rail) este cunoscut ca fiind mancator de ulei. Mototrul a aparut pe Outlander dupa ce a mancat ceva ulei pe la alte modele din grupul Volkswagen, din ce stiu eu.

Legat de problema pe care o smenalezi, pot spune ca si al meu pleaca greu la rece si voi detalia: asta iarna, cand au fost afara -14 grade Celsius nu mi-a pornit la prima cheie. Pe langa asta, la prima cheie, motorul abia se invartea. Am lasat masina 30 de secunde si am reluat operatiunea. La a doua incercare, am lasat un bujiile sa se inclazeasca (10 secunde) si apoi am pus contact. Chiar daca, din nou, motorul s-a invartit greoi de data aceasta a plecat. Am mai avut probleme asemenatoare de doua-trei ori in perioada rece a iernii (cu temepraturi cu mult sub 0 grade Celsius). Cu acele ocazii mi-am aminitit de unul din primele drumuri ale masinii in Italia, la ski, cand dupa niste nopti petrecute la -25 - -30 grade Celsius masina pornea fara probleme.
Fac mentiunea ca eu, din 2008 si pana acum nu am schimbat bateria. Poate aste este una din cauzele ponirilor greoaie la frig.

Nu stiu daca te ajuta cele de mai sus, dar as vrea sa te intreb ce intelegi tu prin "porneste greu la rece". Termenii utilizati nu ma lamuresc deloc.
"porneste greu" in ce sens il utilizezi (se invarte greu motorul, dau doua-trei chei pana porneste)?
"la rece" se refera la frig afara sau cand motorul este rece (nu a fost folosit de mai mult de 4 ore)?

As veni si eu cu sugestia sa lasi bujiile sa se incalzeasca inainte de a pune contactul (invarti cheia in contact pana se aprinde bobina galbena pe bord, lasi asa timp de 3-5 secunde, si apoi pui contactul sa vezi cum porneste.

Succes!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 18 vizitatori