Probleme Mitsubishi Outlander
Salutari multiple! Eu cred ca nu e de glumit cu distributia, si agumentez imediat. La 90500km am schimbat-o, adica role,pompa apa ,curea transmisie si curea agregate (pentru unii neinteresant,dar cu manopera vreo 2000 roni) si am gasit rolele fisurate radial in mai multe locuri si curelele lucioase,imbatranite,adica se deschisese la culoare mult cauciucul,si cu microfisuri peste tot!!! Iar rulmentul din pompa de apa era aproape blocat, se gripase 90%!!! De aceea personal nu vreau sa ma risc si voi schimba distributia la fiecare 90000,respectand caracteristicile din cataloage ale pieselor! Dupa spaima pe care am tras-o nu ma mai poate convinge nimeni contrariul! Dar fiecare e liber in cuget si simtiri...Faceti cum credeti fiecare, doar rugati-va sa nu pocneasca vreo rola sau sa nu cedeze cureaua...paguba este intre 8000-12000 ron! Asta daca se rupe la pornire pe loc, nu in mers...Tineti minte, nimic nu e vesnic! Bafta tuturor!
Vin si eu cu o idee (pe care o folosesc la mine) de schimbat ueliul in cutie la max 3 ani /60000 km, in cutia de transfer la 2 ani iar in dif spate anual.
Sa ma explic:
- la cutia de viteze am mers cu masina precedenta ( o Corolla) cu uleiul original 5 ani si vreo 70000. Dupa schimb am constatat ca trebuie sa apas frana la anumite stopuri in oras, ca nu mai sta singura (atat de ingrosat era uleilul vechi)....
- Dif spate - am schimbat prima oara dupa 2 ani si vreo 35000 - a curs maro inchis cu pete negre. Anul asta abia, la al 3-lea schimb, a curs doar usor schimbat la culoare.
Financiar:
- Ulei cutie - daca iei original de la reprezentanta e vreo 100lei /L (dar nu au decat la butoi) - intra 2.25L
- Ulei cutie transfer si diferential - intra cam 0.5 L in fiecare - si il cumperi cu max 25lei/L
In concluzie: schimb ulei la cutia de viteze - dupa gust. La cutia de transfer - la fel, doar ca-i ieftin. La diferential chiar se cere si nu-i mare lucru la banii astia.
Cu un pic de talent, chei potrivite si o seringa mare se poate face diferentialul spate si in regie proprie, in curte/parcare.
Spor!
Sa ma explic:
- la cutia de viteze am mers cu masina precedenta ( o Corolla) cu uleiul original 5 ani si vreo 70000. Dupa schimb am constatat ca trebuie sa apas frana la anumite stopuri in oras, ca nu mai sta singura (atat de ingrosat era uleilul vechi)....
- Dif spate - am schimbat prima oara dupa 2 ani si vreo 35000 - a curs maro inchis cu pete negre. Anul asta abia, la al 3-lea schimb, a curs doar usor schimbat la culoare.
Financiar:
- Ulei cutie - daca iei original de la reprezentanta e vreo 100lei /L (dar nu au decat la butoi) - intra 2.25L
- Ulei cutie transfer si diferential - intra cam 0.5 L in fiecare - si il cumperi cu max 25lei/L
In concluzie: schimb ulei la cutia de viteze - dupa gust. La cutia de transfer - la fel, doar ca-i ieftin. La diferential chiar se cere si nu-i mare lucru la banii astia.
Cu un pic de talent, chei potrivite si o seringa mare se poate face diferentialul spate si in regie proprie, in curte/parcare.
Spor!
Salutare tuturor!! Am un mitsu outlander 2.0 did si am 2 probleme:
- cand calc acceleratia in mers, pe loc , dupa ce porneste turbo se aude un fasait ( nu suierat) care m-am gandit ca ar fi si de la grila fata care e schimbata
( e grilaj nu mai sunt grilele de plastic din fabrica) sau de la furtun?
- in mers se aude un frecat de fier pe fier la rotile spate , acest sunet cred ca poate fi datorat placutelor sau discurilor si aici mai fac o paranteza in care vreau sa va mentionesz ca am cumparat masina din Bucuresti la 72000 de km si cand am fost cu ea la Mitsubishi mi-au spus ca trebuie sa duc discurile " sa le dea o fatza" adica sa le rectific pt ca masina " a stat mult" si placutele nu au mai frecat uniform discurile
Daca cineva are vreo parere , va rog frumos sa mi-o spuneti!!
- cand calc acceleratia in mers, pe loc , dupa ce porneste turbo se aude un fasait ( nu suierat) care m-am gandit ca ar fi si de la grila fata care e schimbata
( e grilaj nu mai sunt grilele de plastic din fabrica) sau de la furtun?
- in mers se aude un frecat de fier pe fier la rotile spate , acest sunet cred ca poate fi datorat placutelor sau discurilor si aici mai fac o paranteza in care vreau sa va mentionesz ca am cumparat masina din Bucuresti la 72000 de km si cand am fost cu ea la Mitsubishi mi-au spus ca trebuie sa duc discurile " sa le dea o fatza" adica sa le rectific pt ca masina " a stat mult" si placutele nu au mai frecat uniform discurile
Daca cineva are vreo parere , va rog frumos sa mi-o spuneti!!
Salut!Treaba cu fasaitul poate fi de la un colier furtun (de la turbo spre admisie)slabit,un por in furtune,sau pur si simplu auzi cand intra mai tare in functiune turbina!Asta se poate verifica doar sus pe un elevator!Verifica daca carcasa filtrului de aer motor este fixata bine in partea de jos,multi au patit-o! Referitor la placute, unele din cauza materialului se intaresc si o perioada se aude cum ai sesizat si tu,cel mai bine schimba-le si se va schimba situatia! N u are treaba grila fata cu fasaitul la accelerarea pe loc! Spor la treaba!
Problema cu scartaitul erau placutele pe fata care le-am schimbat impreuna cu discurile si placutele de pe spate , iar fasaitul era de la furtunul de la intercooler care l-am pansat momentan cu banda pentru instalatii termice si hidraulice , era spart de un surub de plastic ( cu varf ascutit) montat ingenios de baietii de la mitsubishi bucuresti probabil dupa ce l-au schimbat data trecuta pentru ca pe carte imi apare schimbat in 2011.
Asa ca acum caut un furtun pe undeva si care sa fie si mai acceptabil la pret daca stie cineva prin Timisoara as fi recunoscator.
Asa ca acum caut un furtun pe undeva si care sa fie si mai acceptabil la pret daca stie cineva prin Timisoara as fi recunoscator.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori