Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Mar 19, 2013 9:50 pm

Eu nu m-as risca cu distributia; unei colege i-a sarit la un C3 de vreo 5-6 ani, la 70.000 km.

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Mar Mar 19, 2013 10:46 pm

maine dau comanda de piese !

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Mie Mar 20, 2013 5:32 pm

Calitate ca si cureaua originala nu gasesti,iar treaba cu ,,n''ani este aleatorie!Producatorul nu spune ca la 2,3,4,ani ci la un nr de km!Si da la citroen c1,c2 c3 se schimba distributia la 65000km!! Fiecare marca are alti nr de km la care se schimba distributia !Eu cand am scimbat-o vreau sa spun ca cureaua nu prezenta mare diferenta de uzura si nici rolele,pompa de apa etc! Dar asa spune producatorul asa am facut!dupa aceea se schimba din 60000 in 60000km!

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Joi Mar 21, 2013 12:41 am

QUOTE (outl @ Mar 20 2013, 05:32 PM) Si da la citroen c1,c2 c3 se schimba distributia la 65000km!!
Din ce mi-a spus proprietara, producatorul recomanda schimbul la 90.000. Si avusesem discutia asta inainte de intamplare, deci nu a fost aruncata ca o scuza pentru aceasta. In fine, adevarul poate fi undeva la mijloc, daca limita e intr-adevar 65.000 inseamna ca a avut totusi noroc pentru ca in final a scapat destul de ieftin, insa daca limita era 90 ...

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 21, 2013 8:46 am

QUOTE (outl @ Mar 20 2013, 05:32 PM) Calitate ca si cureaua originala nu gasesti,iar treaba cu ,,n''ani este aleatorie!


Intr-adevar, calitate ca cea originala nu mai gasesti, dar treaba cu N ani nu e din burta. Toate intervalele de service se masoara in Ani sau Kilometrii, care soroc se implineste primul.

Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Joi Mar 21, 2013 3:12 pm

o doamna draguta de la Mit Motors a avut amabilitatea sa imi raspunda la intrebarea asta , asa ca va trebui sa o schimb


Buna ziua,



distributia este recomandat sa o inlocuiti la 90.000 km. sau 5 ani

Irina Chioncel - Receptie Service Mecanica-Electrica

Mit Motors Intl.



Sos.Bucuresti-Ploiesti nr.40, sector 1
013695 Bucuresti, Romania

T +4021 305.72.98
F +4021 312.50.05 / 312.50.06
M +40 729.995.149
www.mit-motors.ro

Avatar utilizator
emil68
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 27, 2012 8:51 pm

Mesaj de emil68 » Joi Mar 21, 2013 11:14 pm

QUOTE (outl @ Mar 19 2013, 07:02 PM) Salut!La 120 000km ditributia completa;bujii doar daca la rece iti face probleme cu pornirea;lichid frana pana la 140000km nu este nevoie, depinde de modul de condus;lichid servo doar completat(si verficat culoarea ,sa fie rosiatic si nu gri spre negru);ulei cutie 200000km dar verifica nivelul;ulei diferential fata la 90000km;spate odata cu distributia;reviziile in continuare la fel!Cei din service ti-ar schimba totul,prietenii stiu de ce!!!Si ca o completare ce am facut eu curatat egr+clapeta admisie aer si admisie aer motor!!Eu am 2.0d-id 2007 si 144000km si merge brici!!
Salutare! Idem am procedat si dupa faza cu EGR-ul masina parca a inviat si vrea sa zboare de sub mine! Eu cred ca aceasta supapa e cauzatoare de multe problemute,incepand cu consumul si terminand cu trepidatiile in accelerare,decelerare ,relanti, blablabla...si eu am 2.0 D-id din 2007 si 96000 si fuge de rupe acum si consuma cu 2l mai putin! Cel putin! Sunt foarte multumit ca m-am naclait pe maini vreo 2 ore si mi-am folosit periuta de dinti Colgate cea noua, ca avea tepii mai tari...

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Joi Mar 21, 2013 11:15 pm

Salut!Treaba cu schimbatul distributiei sta in felul urmator:daca vrei o schimbi din 30in 30000km,asta daca o vreti voi!La motorul 2.0di-d se schimba la 120 000 km pt ca este acelasi motor de la vw 103kw care difera doar o singura piesa care au facut(proiectat)mitsubishi si anume un arbore de echilibrare motor adica daca ati avut vreodata un passat iar eu am avut pana acum 3 din care mai am o jetta model 2009 tacanitul de motor la outl este mai putin profund ca la acelasi motor de la passat!Si la passat 103kw 16v distributia se schimba la 120 000km iar la reprezentanta Mitsubishi Timisoara mi-a confirmat acest lucru ca si celelalte operatii care le-am descris in posturile anterioare!Normal ca cei din service si nu doar la reprezentante ti -ar face si ti-ar recomanda din 10000 in 10000km,profit sa iasa!De preferat ar fi sa va interesati de acest motor 2.0di-d care este mai aparte pt ca eu(si nu sa ma laud) chiar il cunosc! La ulei da daca trece 1 an si nu se face 14-15000km se schimba pt ca isi pierde proprietatea de a spala motorul cat si vascozitatea!Noi avem motor pompa diuza si daca nu bagam ulei recomandat pt pompa diuze se duc dracului injectoarele! Mai sunt multe de spus dar nu vreau sa va plictisesc iar daca da va cer scuze!!

Avatar utilizator
Alex44
EVO I
Mesaje: 47
Membru din: Mar Mai 18, 2010 12:21 pm

Mesaj de Alex44 » Joi Mar 21, 2013 11:25 pm

Nici vorba sa plictisesti pe cineva. De aia e forum, sa dezbatem si sa despicam firul in patru ca sa ne fie noua bine nu reprezentantelor

Dar la fel cum uleiul isi pierde proprietatile, asa si cauciucul imbatraneste. Plus ca pe langa km sau ani, ar trebui luate in calcul si orele de functionare. Cineva care a facut drumuri multe in oras are multe ore de functionare raportat la nr de km fata de altcineva care a facut km aia in afara orasului.

Care e numarul de ani asociat cu intervalul de 120.000km? Ca daca vw garanteaza distributia pt 120.000 si mitsu foloseste aceleasi consumabile, ar putea si colegii sa mearga 120.000km sau acel interval de ani.

Explica-ne si care este relatia dintre uleiul de motor si injectoarele PD. Pt ca din cunostintele mele uleiul nu are nici o treaba cu injectoarele, dar nu sunt cunoscator in ale dieselurilor, nici pd nici cr.

Avatar utilizator
outl
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 03, 2013 5:29 pm

Mesaj de outl » Vin Mar 22, 2013 5:46 pm

Salut!Revin cu explicatii:la motor pompa diuza partea electrica adica mufa +bobina ,pompita,arcul de presare adica intr-un cuvant aproape tot corpul injectorului functioneaza intr-o balta de ulei!Uleiul pt PD are alte caracteristici fata de uleiul pt motoarele non PD sau comonrail!Daca nu se respecta aceste prevederi injectorul functioneaza prost iar in final distrugerea lui ori pe partea mecanica ori pe partea electrica!Bujiile stau tot in ulei mai precis langa injectoare la care fisele stau tot timpul in ulei!Dai jos capacul motor si se vede in toata splendoare,de acolo vin gazele de carter!Noi nu avem pompa de injectie adica de inalta presiune ci o pompa tandem care face o joasa presiune si care trimite motorina catre fiecare injector si care acest injector face presiunea dorita.De aceea i se spune POMPA injector!rezultatul;consum decent,cuplu mare si de aceea simtim ca dupa 2000ROt ne baga in scaun pt ca acolo este explozia de putere,fata de comonrail unde puterea este lineara ! In pompa tandem mai este un circuit care face vacuum catre pompa de frana si mai deschide si alte circuite!Iarasi m-a luat valul !Eu personal si cu un prieten mecanic am facut urmatoarele operatiuni:spalat cap injectoare(nu diuza,nu se umbla acolo),curatat turbo si refacut planeitate geometrie variabila,curatat egr,spalat intercooler,dat jos si curatat admisie aer si alte opratiuni mai mici.Acum am 145200km

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori