Scris: Joi Iun 02, 2011 11:27 pm
Cand e goala-goala, adica doar cu sofer si o traista, sa zicem ca merge cu 5% mai prost pe asfalt bun, virajat si la forja. In sensul ca pare sa aibe ceva mai mult ruliu.
Dar e posibil sa fie si de la amortizoare, care la mine sunt cam duse. Sunt inca in parametri, dar la minim....
Oricum, probabil ca la un sofat normal nu se simte nici atat.
Cand e incarcata normal sau tare, sau in offroad sta cu 50% mai bine pe drum.
Se balanseaza muuult mai putin si nu se lasa.
Datorita inaltarii, creste usor cursa amortizoarelor, deci ajung mai greu pe pozitia complet inchis (lucru pe care in general il simti in dinti si-ti sare volanul din mana).
Ca sa-ti faci o idee, am sarit de zeci de ori la blana peste rampele astea, pentru a vedea daca tin. Am zis ca daca rezista la 1.9 tone, vor rezista si la jumatate. Si n-am avut probleme nici la 'decolare' si nici la 'aterizare' si nici dupa aceea .... gen unghi de fuga dereglat sau alte probleme de bucse/atriculatii. (exceptand o trusa de scule sparta in portbagaj si un tub de spuma poiluretanica perforat, care mi-a dat ceva batai de cap la curatare...)
La incarcare par sa 'lucreze' progresiv. Adica atunci cand e goala nu tzopaie ci lucreaza arcurile normal iar cand o incarci incep sa opuna rezistenta mai mare.
Am carat ieri 10 cutii de gresie (=~ 320kg) si abia se putea observa ca e ceva in masina.
Si un ultim aspect: nu prea mai atingi cu ea nimic (borduri, pietre, praguri etc..).
Deci una peste alta, eu zic ca merita investitia daca folosesti masina intr-un mod mai "variat" .
Daca ai luat-o pt a merge la birou si pentru a o gasi mai repede in parcare fiind mai inalta ca celelalte, atunci si alea de fabrica isi fac treaba foarte bine.
Le-am montat la MCar pt ca diferenta de manopera intre ei si mecanicul meu era de 100-130 lei si pt atat am zis ca n-are rost ma expun la eventuale comentarii ref la garantie.
Dar e posibil sa fie si de la amortizoare, care la mine sunt cam duse. Sunt inca in parametri, dar la minim....
Oricum, probabil ca la un sofat normal nu se simte nici atat.
Cand e incarcata normal sau tare, sau in offroad sta cu 50% mai bine pe drum.
Se balanseaza muuult mai putin si nu se lasa.
Datorita inaltarii, creste usor cursa amortizoarelor, deci ajung mai greu pe pozitia complet inchis (lucru pe care in general il simti in dinti si-ti sare volanul din mana).
Ca sa-ti faci o idee, am sarit de zeci de ori la blana peste rampele astea, pentru a vedea daca tin. Am zis ca daca rezista la 1.9 tone, vor rezista si la jumatate. Si n-am avut probleme nici la 'decolare' si nici la 'aterizare' si nici dupa aceea .... gen unghi de fuga dereglat sau alte probleme de bucse/atriculatii. (exceptand o trusa de scule sparta in portbagaj si un tub de spuma poiluretanica perforat, care mi-a dat ceva batai de cap la curatare...)
La incarcare par sa 'lucreze' progresiv. Adica atunci cand e goala nu tzopaie ci lucreaza arcurile normal iar cand o incarci incep sa opuna rezistenta mai mare.
Am carat ieri 10 cutii de gresie (=~ 320kg) si abia se putea observa ca e ceva in masina.
Si un ultim aspect: nu prea mai atingi cu ea nimic (borduri, pietre, praguri etc..).
Deci una peste alta, eu zic ca merita investitia daca folosesti masina intr-un mod mai "variat" .
Daca ai luat-o pt a merge la birou si pentru a o gasi mai repede in parcare fiind mai inalta ca celelalte, atunci si alea de fabrica isi fac treaba foarte bine.
Le-am montat la MCar pt ca diferenta de manopera intre ei si mecanicul meu era de 100-130 lei si pt atat am zis ca n-are rost ma expun la eventuale comentarii ref la garantie.