Noul Mitsubishi Outlander 2012
QUOTE (bart_snp @ Mar 6 2012, 02:12 PM) Ce remarc este, ca nu mai are la portbagaj partea de jos rabatabila - m-am prins destul de greu din cauza domnisoarei cu tricou albastru care-i asezata acolo
Era de un real folos.
Domnisoarea aceasta nu este cumva Stralucirea noastra? Nu de alta, dar am o poza cu ea cand a prezentat Outlanderul la Iasi, parca aduce ceva-ceva... Sotia zice ca e ea, eu, spre rusinea mea nu m-am prins, mi-am intrebat pe skype consoarta cum se face ca aduc astia doar babaciuni (le "aranjeaza" astia de parca sunt de la geriatrie) la saloanele mari (la Frankfurt tot genul asta de "gazde" au fost).
La Iasi, cu tripleti in burta, calare pe un Mitsubishi Outlander MY2011 gri sobolan, varianta Diesel 2.2, Intense, arata mai ok decat aici pe M2013...
Era de un real folos.
Domnisoarea aceasta nu este cumva Stralucirea noastra? Nu de alta, dar am o poza cu ea cand a prezentat Outlanderul la Iasi, parca aduce ceva-ceva... Sotia zice ca e ea, eu, spre rusinea mea nu m-am prins, mi-am intrebat pe skype consoarta cum se face ca aduc astia doar babaciuni (le "aranjeaza" astia de parca sunt de la geriatrie) la saloanele mari (la Frankfurt tot genul asta de "gazde" au fost).
La Iasi, cu tripleti in burta, calare pe un Mitsubishi Outlander MY2011 gri sobolan, varianta Diesel 2.2, Intense, arata mai ok decat aici pe M2013...
- radu-lancer
- EVO VII
- Mesaje: 933
- Membru din: Joi Sep 10, 2009 1:06 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Uratel...ma bucur ca ale noastre-s mai estetice. Si mie imi place enorm chestia cu haionul in 2 bucati. La ski e foarte util de exemplu. Acuma vad ca n-au schimbat scaunele fata. Si eu am piele crem (nu stiu cum e la aia neagra), dar in coltul exterior al sezutului, la imbinarea cu plasticul, e o bucata de panza care cu timpul se uzeaza, iese inafara si arata ca naiba, zici ca e masina de 5000 de euro. Si e la fel si la modelul nou. Hmmm...
Andrew o sa imi permit sa te contrazic la un punct, si anume partea cu garantia. Si nu din auzite, ci din proprie experienta. Eu personal mi-am cumparat masina de la un dealer din Franta si am venit cu ea in tara dupa prima revizie. Nu am avut nici o problema cu garantia, chiar mi-am schimbat instalatia electrica geam spate pe garantie, iar ei m-au chemat o data sa imi schimbe ceva furtun odata cu cei ce luasera de la ei. Deci din punctul asta de vedere eu dau nota buna sistemului de garantie paneuropean de la Mitsubishi.
QUOTE (Andrew @ Feb 26 2012, 04:15 PM) Nu se merita sa te duci cu avionul in Germania ( tara fagaduintei, poate o fi fost , acum sigur nu mai e, America da, ea a ramas o tara super misto), avionul pentru 2 persoane te costa 500 de euro la o companie normala, cazarea te costa sia aia vreo 500, ca nu conduci non stop decat daca esti liliac, mai mananci ceva, mai iti cumperi ceva si asa te apropii de 3000.Aici se uita la tine ciudat fiindca ai garantie in Germania, nu vor sa iti repare nimic daca se strica.Sint de acord insa ca la noi preturile sint prea mari la masini, indiferent de marca, ar fi normal sa coste ca in State nu mai mult decat in Germania sau Anglia.Masinile second hand sint pentru cei care nu gandesc logic, cum sa dai mai mult de 3000 de euro pe o masina batucita cu scaunele paradite, in care a stat cine stie ce supraponderal si le-a paradit, motorul muncit si el, ambreiajul sta sa cada...miroase nasol, poate a facut si sex in ea...scarbos...da e adevarat ca nemtii nu fac sex, nu sint grasi, nu conduc repede...decat cu vreo aproape 200 la ora zilnic....
QUOTE (Andrew @ Feb 26 2012, 04:15 PM) Nu se merita sa te duci cu avionul in Germania ( tara fagaduintei, poate o fi fost , acum sigur nu mai e, America da, ea a ramas o tara super misto), avionul pentru 2 persoane te costa 500 de euro la o companie normala, cazarea te costa sia aia vreo 500, ca nu conduci non stop decat daca esti liliac, mai mananci ceva, mai iti cumperi ceva si asa te apropii de 3000.Aici se uita la tine ciudat fiindca ai garantie in Germania, nu vor sa iti repare nimic daca se strica.Sint de acord insa ca la noi preturile sint prea mari la masini, indiferent de marca, ar fi normal sa coste ca in State nu mai mult decat in Germania sau Anglia.Masinile second hand sint pentru cei care nu gandesc logic, cum sa dai mai mult de 3000 de euro pe o masina batucita cu scaunele paradite, in care a stat cine stie ce supraponderal si le-a paradit, motorul muncit si el, ambreiajul sta sa cada...miroase nasol, poate a facut si sex in ea...scarbos...da e adevarat ca nemtii nu fac sex, nu sint grasi, nu conduc repede...decat cu vreo aproape 200 la ora zilnic....
Acum hai sa parasim un pic partea de design, unde vad ca va cramponati mai toti, si sa vedem si plusurile. Mie de exemplu imi place foarte mult transformarea de la randul 2 si 3 de scaune, cu care in sfarsit se intra in lumea masinilor bune. Sistemele electronice noi sunt bine venite de asemenea. Bordul il consider mai elegant si materiale mai bune. A disparut la diesel acel sistem de evacuarea atasat parca artificial sub masina. Sunt incantat si de anuntarea versiunii hibride - pentru oras mi se pare geniala (si vreau sa ii vad si p-aia de la Petrom cum isi rod unghiile alea de hoti cu stilouri scumpe). Siguranta mai buna e binevenita. Deci fratilor sunt si plusuri.
Sunt total dezamagit ca nu a aparut o imbunatatire si la sistemul de aer pentru partea din spate a masinii. E adevarat ca eu nu prea merg pe bancheta spate, dar sincer nu imi place sa ii vad pe copiii mei ca trebuie sa stearga tot timpul geamul, in conditiile in care masini din aceeasi clasa dar mai ieftine au sistemele de ventilatie care nu permit aburirea geamurilor laterale spate. Si de ce sa nu recunoastem, cand afara este foarte cald, sistemul de aer conditionat nu face fata in partea din spate a masinii - e prost gandit.
Si disparitia haionului din doua parti este un mare minus.
In numele doamnelor care conduc Outlander le-as sugera producatorilor sa se uite la noile sisteme de camere pe care le-a lansat deja concurenta.
Si nu in ultimul rand - sper sa gresesc (nu am datele tehnice) - dar mi se pare garda mai joasa decat la generatia actuala, ceea chiar nu mi-ar place. Apropos, si asta noua se ridica de bot daca pun doua trolere mai mari in portbagaj?
Sunt total dezamagit ca nu a aparut o imbunatatire si la sistemul de aer pentru partea din spate a masinii. E adevarat ca eu nu prea merg pe bancheta spate, dar sincer nu imi place sa ii vad pe copiii mei ca trebuie sa stearga tot timpul geamul, in conditiile in care masini din aceeasi clasa dar mai ieftine au sistemele de ventilatie care nu permit aburirea geamurilor laterale spate. Si de ce sa nu recunoastem, cand afara este foarte cald, sistemul de aer conditionat nu face fata in partea din spate a masinii - e prost gandit.
Si disparitia haionului din doua parti este un mare minus.
In numele doamnelor care conduc Outlander le-as sugera producatorilor sa se uite la noile sisteme de camere pe care le-a lansat deja concurenta.
Si nu in ultimul rand - sper sa gresesc (nu am datele tehnice) - dar mi se pare garda mai joasa decat la generatia actuala, ceea chiar nu mi-ar place. Apropos, si asta noua se ridica de bot daca pun doua trolere mai mari in portbagaj?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori