Garda la sol
- marius_varraru
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 25, 2007 2:20 pm
Ma intereseaza foarte tare chestia asta cu aplecatul in curbe. Puteti detalia putin? Eu am jante de 16 si pe curbe masina se apleaca putin. Imi da un sentiment de disconfort. Cu suspensia asta MAD se imbunatateste stabilitatea pe curbe? Ma intereseaza in special asta intrucat tot timpul am o strangere de inima la bordarea mai in forta a unei curbe stranse, mai ales in coborare.
Multumesc!
Multumesc!
- a6quattrojii
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Noi 18, 2010 5:20 pm
QUOTE (Alexander @ May 28 2008, 04:15 PM) Da. Am mai montat acest sistem de suspensie pe Audi A6 Quattro, iar acum verific cu importatorul ce modificari trebuie facute pentru a monta suspensiile pe Outlander. In aproximativ 1-2 saptamani ar trebui sa am toate informatiile tehnice cat si cele de pret.
Oricum eu sunt hotarat sa-l montez, chiar daca pierd garantia pe sistemul de rulare. Fie vorba intre noi, garantia nu reprezinta ceva ce merita pastrat, cel putin pentru mine, iar tinand cont ca am cumparat Mitsubishi si nu cine stie ce alta marca, ma astept ca fiabilitatea traditionala sa isi adevereasca renumele!?
buna ziua, am un audi a6 4fquattro din 2006 si am inteles ca ai montat un sistem de ridicare al garzii la sol la o masina similara. Sunt interesat si eu, Putem luat legatura? ccata80@yahoo.com.au 0764459502
Oricum eu sunt hotarat sa-l montez, chiar daca pierd garantia pe sistemul de rulare. Fie vorba intre noi, garantia nu reprezinta ceva ce merita pastrat, cel putin pentru mine, iar tinand cont ca am cumparat Mitsubishi si nu cine stie ce alta marca, ma astept ca fiabilitatea traditionala sa isi adevereasca renumele!?
buna ziua, am un audi a6 4fquattro din 2006 si am inteles ca ai montat un sistem de ridicare al garzii la sol la o masina similara. Sunt interesat si eu, Putem luat legatura? ccata80@yahoo.com.au 0764459502
@a6quattrojii
Un catalog on-line exista aici: http://www.mad-tooling.com/wm.cgi?id=71 ... n=3&lng=EN (sectiunea POWER SPRINGS)
La rezultatele gasite:
Main spring - inseamna ca sunt arcuri care se schimba cu totul si salta masina cu cativa cm (a.k.a Cross Country Springs)
Helper spring - sunt arcuri ajutatoare, care se monteaza pe langacele existente => masina nu se mai lasa de la incarcatura sau daca se tracteaza ceva.
Pt A6 Quattro am gasit doar arcuri ajutatoare (cod HV-042075) dar ar trebui intrebat sau direct la olandezi (Info@mad-tooling.com - mie mi-au raspuns foarte repede) sau la importatorul recomandat de ei:
Laros International / 0721 245 000 / larosinternational@gmail.com / laros.ro
@alex167
Scuze de raspunsul inrarziat...
Arcurile au fost 1900RON cu TVA inclus la Laros. (mi le-au adus in 3 zile, la MCar ar fi durat 2 saptamani si erau si mai scumpe)
Montajul 638 incl TVA la MCar si a durat 2-3 ore parca..
Un catalog on-line exista aici: http://www.mad-tooling.com/wm.cgi?id=71 ... n=3&lng=EN (sectiunea POWER SPRINGS)
La rezultatele gasite:
Main spring - inseamna ca sunt arcuri care se schimba cu totul si salta masina cu cativa cm (a.k.a Cross Country Springs)
Helper spring - sunt arcuri ajutatoare, care se monteaza pe langacele existente => masina nu se mai lasa de la incarcatura sau daca se tracteaza ceva.
Pt A6 Quattro am gasit doar arcuri ajutatoare (cod HV-042075) dar ar trebui intrebat sau direct la olandezi (Info@mad-tooling.com - mie mi-au raspuns foarte repede) sau la importatorul recomandat de ei:
Laros International / 0721 245 000 / larosinternational@gmail.com / laros.ro
@alex167
Scuze de raspunsul inrarziat...
Arcurile au fost 1900RON cu TVA inclus la Laros. (mi le-au adus in 3 zile, la MCar ar fi durat 2 saptamani si erau si mai scumpe)
Montajul 638 incl TVA la MCar si a durat 2-3 ore parca..
Teoretic ar trebui sa se poata, pentru ca se poate face modificarea asta la orice duba sau camion.
Dar nu cred ca merita, mai bine vinzi Oulanderul si iei un Touareg/RangeRover/Land Cruiser etc... care are asa ceva din fabrica.
Sistemul facut artizanal, pe langa faptul ca va costa destul de mult, nu va iesi niciodata ca cel original. (mai ales ca nu e doar o comanda simpla ca la camioane, ci comportamentul suspensiilor smechere e controlat de calculator).
Daca te intereseaza doar taria suspensiei nu si ridicarea/coborarea garzii la sol, poti pune amortizoare reglabile. (asta in cazul in care exista pt Outlander).
Dar si la astea, cele care se releaza din interior, 'la buton', sunt extrem de scumpe.
Mai exista sistemul care se regleaza din capatul fiecarui amortizor, dar e incomod, si nu cred ca-l vei regla de mai mult de 2-3 ori
Cel mai simplu e sa evaluezi unde si cum folosesti masina mai mult (on/off road) si in functie de asta sa-ti pui o suspensie pe masura, mai tare/moale cu garda mai inalta/joasa.
Cele la care te poti juca din buton, sunt alta categorie de masini.
Uite aici un Range Rover la care ne-am jucat cu butonul de sus/jos .
Dar nu cred ca merita, mai bine vinzi Oulanderul si iei un Touareg/RangeRover/Land Cruiser etc... care are asa ceva din fabrica.
Sistemul facut artizanal, pe langa faptul ca va costa destul de mult, nu va iesi niciodata ca cel original. (mai ales ca nu e doar o comanda simpla ca la camioane, ci comportamentul suspensiilor smechere e controlat de calculator).
Daca te intereseaza doar taria suspensiei nu si ridicarea/coborarea garzii la sol, poti pune amortizoare reglabile. (asta in cazul in care exista pt Outlander).
Dar si la astea, cele care se releaza din interior, 'la buton', sunt extrem de scumpe.
Mai exista sistemul care se regleaza din capatul fiecarui amortizor, dar e incomod, si nu cred ca-l vei regla de mai mult de 2-3 ori
Cel mai simplu e sa evaluezi unde si cum folosesti masina mai mult (on/off road) si in functie de asta sa-ti pui o suspensie pe masura, mai tare/moale cu garda mai inalta/joasa.
Cele la care te poti juca din buton, sunt alta categorie de masini.
Uite aici un Range Rover la care ne-am jucat cu butonul de sus/jos .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori