Probleme Mitsubishi Outlander

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Outlander
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Iun 14, 2017 12:03 pm

Condensatorul sau acel radiator din botul masini este imbacsit cu mizerie sau are aripioarele indoite si obtureaza fluxul de aer...demontat,curatat sau schimbat daca se impune.Verifica daca la pornirea AC-ului pleaca si electoventilatorul din bot sau daca mai functioneaza si cind baga cald.

Avatar utilizator
Peco
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 18, 2011 8:58 am

Mesaj de Peco » Mie Iun 14, 2017 1:28 pm

QUOTE (cristi4x4 @ Jun 14 2017, 12:03 PM) Condensatorul sau acel radiator din botul masini este imbacsit cu mizerie sau are aripioarele indoite si obtureaza fluxul de aer...demontat,curatat sau schimbat daca se impune.Verifica daca la pornirea AC-ului pleaca si electoventilatorul din bot sau daca mai functioneaza si cind baga cald.
Ventilatorul functioneaza cand porneste AC-ul. Nu am verificat daca continua sa mearga si dupa ce ac-ul nu mai baga aer rece. Radiatorul pare curat, dar am sa-l iau la curatat cu amanuntul.
Multumesc pentru sugestie!

Avatar utilizator
Vasile22
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 10, 2017 4:35 pm

Mesaj de Vasile22 » Joi Iun 15, 2017 12:31 am

Salut Am un Mitsubishi outlander 2.2 177 CP Mi-a apărut mesajul verificarea nivelului de ulei am fost la mecanic și am constatat ca aveam motorina in baie a a zis ca este din cauza FAP-ului l-am curățat cu un produs acum nu mai bagă motorina in ulei dar a rămas mesajul in bord a încercat să-l șteargă dar nu a mers apoi a zis ca sa stricat sonda de nivel am luat o sonda dintr-un magazin Mitsubishi și când am schimbat sonda tot aprins a rămas . Apoi mecanicul a zis ca nu este sonda denivel și am luat sonda de presiune de ulei . Ei de la magazin au spus ca este una și aceeași sonda . Va rog dacă știe cineva dacă sunt 2 sonde sa îmi scrie și mie sau sa îmi de-a o poza sa văd și eu cum arată o sonda nivel ulei. Eu am căutat și găsesc numai una aia de presiune

Avatar utilizator
Zeineddine
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 23, 2017 12:24 pm

Mesaj de Zeineddine » Vin Iun 23, 2017 12:38 pm

salut am si o problema cu un mitsubishi outlander 2011. Imi apare o eroare pe bord . am atasat eroarea . am schimbat filtru si uleiu de 2 ori in 2 saptamani tin sa mentionez ca uleiu este castrol si filtru man . daca a mai aparut cuiva eroare asta si ce a facut . Eroarea imi ramane in bord si nu ma mai lasa sa vad si altceva . Va multumesc. Abia ce am schimbat asamblu
balansier si acuma asta cred ca o iau razna
Fişiere ataşate
20170622_164212.jpg
20170622_164212.jpg (3.63 MiB) Vizualizat de 3058 ori

Avatar utilizator
Paul27
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 13, 2016 8:02 am

Mesaj de Paul27 » Mar Iun 27, 2017 11:11 am

QUOTE (Zeineddine @ Jun 23 2017, 12:38 PM) salut am si o problema cu un mitsubishi outlander 2011. Imi apare o eroare pe bord . am atasat eroarea . am schimbat filtru si uleiu de 2 ori in 2 saptamani tin sa mentionez ca uleiu este castrol si filtru man . daca a mai aparut cuiva eroare asta si ce a facut . Eroarea imi ramane in bord si nu ma mai lasa sa vad si altceva . Va multumesc. Abia ce am schimbat asamblu
balansier si acuma asta cred ca o iau razna

Salut. Eroarea apare atunci cand s-a depasit numarul maxim de regenerari nereusite. Pe langa schimbul de ulei ce trebuie facut repede, este nevoie de resetarea parametrilor in computerul de bord folosind un tester Mitsubishi. Parametrii respectivi sunt mentionati in manualul service al masinii. Acestia trebuie resetati la fiecare schimb de ulei. Reprezentanta Mitsubishi ar trebui sa stie ce e de facut.
Daca ai schimbat deja uleiul, pune testerul pe ea si reseteaza parametrii respectivi. Daca au fost deja resetati, iar eroarea este inca prezenta, posibil sa ai probleme cu niste senzori. Bafta!

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Mie Iun 28, 2017 1:27 pm

Dupa schimbatul turbinei cu una reconditionata, mi-a crescut consumul de motorina cam cu 2 l la suta. Mentionez ca pana la 2500 de rotatii pe minut nu se simte turbo, ci doar dupa acest prag. 2.0 DI-D 2007. Ceva pareri?

Avatar utilizator
AnduWPY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iun 26, 2014 8:33 pm
Contact:

Mesaj de AnduWPY » Mie Iun 28, 2017 1:56 pm

QUOTE (Redlander @ Jun 28 2017, 12:27 PM) Dupa schimbatul turbinei cu una reconditionata, mi-a crescut consumul de motorina cam cu 2 l la suta. Mentionez ca pana la 2500 de rotatii pe minut nu se simte turbo, ci doar dupa acest prag. 2.0 DI-D 2007. Ceva pareri?



Salutare. Eu dupa ce am reconditionat turbina am consumul mult mai mic. Aceeasi motorizare si nu a consumat 6% niciodata in afara orasului pana acum indiferent de cum mergeam. Si astia 6% ii fac la un drum Bucuresti Piatra Neamt la o viteza medie de 100km/h.
Problema la mine este fumul de care nu scap.. fum albastrui cand se incalzeste motorul... am aproape 10.000km de cand mi a picat turbina si am dus o la reconditionat... probabil trebuie sa o verific cap coada. Nu stiu ce sa ii mai fac...
Am 120.000km cu ea, masina a fost achizitionata de noua in 2008.

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Mie Iun 28, 2017 6:22 pm

QUOTE (AnduWPY @ Jun 28 2017, 12:56 PM) Salutare. Eu dupa ce am reconditionat turbina am consumul mult mai mic. Aceeasi motorizare si nu a consumat 6% niciodata in afara orasului pana acum indiferent de cum mergeam. Si astia 6% ii fac la un drum Bucuresti Piatra Neamt la o viteza medie de 100km/h.
Problema la mine este fumul de care nu scap.. fum albastrui cand se incalzeste motorul... am aproape 10.000km de cand mi a picat turbina si am dus o la reconditionat... probabil trebuie sa o verific cap coada. Nu stiu ce sa ii mai fac...
Am 120.000km cu ea, masina a fost achizitionata de noua in 2008.
Turbina ta, sigur nu a reusit la reconditionare, daca spui ca scoate fum albastrui. Trebuia sa mergi la ei sa ti-o faca din nou cat mai era in garantie. Argumentul era fumul...
A mea fuge mult mai bine ca inainte, numai ca se simte pragul ala dupa 2500rpm, cand ,,fuge masina de sub mine'', ca un kick down. Inainte imi consuma 8.5, 9.0l in oras, iar acum sub 10 in oras nu scade, iar afara in jur de 7.5-8l. O fi de la geometria variabila, nu functioneaza vacuum-ul cum trebuie... Nu stiu, ma duc maine la service.

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Vin Iun 30, 2017 12:57 pm

Ciudate motoare, dom'le! Ieri am facut un drum de 100km si am tinut-o numai in a IV-a turata pe la 3000-3500 rpm, gandindu-ma ca poate si-o reveni mersul normal al turbinei daca o fortzez putin, mergand cu un consum de 8.5%. Azi, la intoarcere, am avut placuta surpriza sa constat ca merge liniar, nu se mai simte pragul ala de 2500rpm si si-a revenit si consumul,. Am avut 7% pe un drum de 100km cu ceva dealuri si aer conditionat pornit. Ce sa mai zic?!

Avatar utilizator
Redlander
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 01, 2015 8:40 pm

Mesaj de Redlander » Lun Iul 03, 2017 12:52 pm

Ce forum anost...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi Outlander”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori